First timer...

Kjellovich*

Experimenterende gebruiker
Nu een goeie vriend van me heeft zonet een papertripje gefixt en hij wil het met mij beleven.

We hebben beide nog geen paddo's of andere hallucinerende drug genomen.

Ik heb daarom dus een paar vragen waarop ik graag wat wijzer uit zou willen worden.

1.Als je het ingenomen hebt, kan je dat merken aan je uiterlijk?
(niet je manier van doen, maar je gezicht ofzo).

2. Doe je dit beter ergens binnen of buiten voor je eerste keer?(en ja ik weet dat je het best doet in een vertrouwde omgeving en blabla...)

3. Ik heb gelezen dat een telefoon of gsm je best kan storen dus gaan we gsm afzetten en telefoon tijdelijk weg of weetikveel. Maar ik heb hier gelezen dat besef van tijd en ruimte veranderd. Doet het dan niet raar als je zo plots naar je horloge of klok aan de muur kijkt?

4. We willen natuurlijk een bad trip vermijden dus wou ik vragen, onder welke omstandigheden, emotie, plaats, ... heb je bijna gegaraneerd een bad trip?

Alvast bedankt

Mindless1985

Badass junkie
Ik kan niet al je vragen beantwoorden aangezien ik er zelf geen ervaring mee heb en ook niet meer ga krijgen, maar ik heb toch al redelijk vaak getript op andere middelen dus ik zal je proberen op weg te helpen:

1) Ik denk het niet, misschien dat je puppilen verwijden/versmallen, maar verder zul je er niet veel van zien.

2) Als er niemand is die je kan storen binnen, en je bent er goed vertrouwd dan zou ik het binnen doen denk ik.

3) Je hebt gewoon niet door hoeveel tijd er verstreken is. Als je het eenmaal ziet dan vond ik het niet echt erg ofzo, verwonderde me alleen een beetje dat er nog maar zo weinig tijd voorbij was.

4) Dit kan goed verschillen omdat ik zoals gezegd geen ervaring met LSD heb maar wel met Paddo's, 2c-i en 2c-b. Je kunt het "beste" een bad trip krijgen als je je erg zorgen over iets maakt (van te voren al), als je opgejaagd wordt omdat je nog iets moet gaan doen (tijdens de trip of vlak erna), als je mensen tegenkomt die je kent en die niet weten dat je aan het trippen bent en dat ook niet mogen weten (van jezelf) en als je je gewoon kut voelt ga je ook sneller bad.

Alvast alsjeblieft :wink:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Dzy heeft het gelijk.
Zorg gewoon dat je ineen goede mood bent, geen verplichtingen, geen zorgen. Zet ook je telefoon uit, kan lelijke situaties opleveren als je wilt dat sommige mensen niet weten dat je aan het trippen bent.

Je pupillen kunnen inderdaad verwijden/versmallen, maar dit is ook het enige wat je aan de buitenkant ziet. Je kan je ook behoorlijk normaal gedragen moet ik zeggen. Ik in elk geval. Echt gesprekken met mn moeder gehad enzo. :grin:

Begin gewoon lekker binnen, bij jou of bij je vriend, als jullie je gewoon bij elkaar op je gemak voelen komt het vast wel goed. En als je er lekker inzit en je voelt je lekker ga zeker even naar buiten om te checken wat een pracht de wereld om je heen eigenlijk is :wink:

Veel plezier

MissParanoid

Belezen gebruiker
hoe is het nu bevallen? ben wel benieuwd... als ik het in handen krijg zou ik het ook graag eens proberen.
Is het een aanrader?

zommes

Badass junkie
Het is zeker een aanrader.

Paniek is het enige wat een bad-trip kan veroorzaken. Je moet altijd weten dat het tijdelijk is en het geen zin heeft om er tegen te vechten.

RoosJe16

Experimenterende gebruiker
Iets wat ik ook nog nooit geprobeerd heb, maar is het wel aan te raden ja? Want ik ben te nieuwschierig dat ik toch wil weten wat het is, waarschijnlijk begrijpen jullie wel wat ik bedoel. Raak je hier minder snel of sneller verslaafd aan als coke/xtc? Of ligt dat echt helemaal aan jezelf? Want ik wil niet weer zo'n tijd, misschien wel niet proberen.. I dunnow.

Mr 187

Bewuste gebruiker
MissParanoid zei:
hoe is het nu bevallen? ben wel benieuwd... als ik het in handen krijg zou ik het ook graag eens proberen.
Is het een aanrader?

Als je Paranoid bent zeker geen aanrader..
Als je chill bent en andere psychedelische middelen wel leuk vind en kan handlen is het een aanrader.

Mr 187

Bewuste gebruiker
RoosJe16 zei:
Iets wat ik ook nog nooit geprobeerd heb, maar is het wel aan te raden ja? Want ik ben te nieuwschierig dat ik toch wil weten wat het is, waarschijnlijk begrijpen jullie wel wat ik bedoel. Raak je hier minder snel of sneller verslaafd aan als coke/xtc? Of ligt dat echt helemaal aan jezelf? Want ik wil niet weer zo'n tijd, misschien wel niet proberen.. I dunnow.

Het heeft helemaal niks met coke of xtc te maken natuurlijk,neem eerst eens paddo's of truffels en kijk eens of je dat wel zo leuk vind.

Als dat zo is gewoon een x proberen. :wink:
Verslaafd kan je er niet aan raken.

MissParanoid

Belezen gebruiker
Mr 187 zei:
MissParanoid zei:
Is het een aanrader?

Als je Paranoid bent zeker geen aanrader..
Als je chill bent en andere psychedelische middelen wel leuk vind en kan handlen is het een aanrader.

nuchter ben ik ni paranoia e ik word door bepaalde drugs als ik in den afkick ben soms zo... dus als ik lsd zou doen, zou ik dan echt para worde?

Mr 187

Bewuste gebruiker
Hoeft niet perse,maar ik zou eerst eens een tripmiddel proberen wat niet zo lang duurt,paddo's/truffels of 2cb.Mocht je dan para worden zit je er niet zo lang mee en kan je altijd nog zeggen.. nee dat is toch niks voor mij.

Als je in vrolijke staat verkeerd en je geen kuurtjes hebt zal lsd altijd leuk zijn.Krijg je te maken met een negatieve invloed tijdens je trip,een kronkel of een ander persoon die raar begint te doen,of je nekpijn die eigenlijk niets voorstelde omdat je gewoon verkeerd gelegen had de vorige avond speelt op.... dan kan je een vervelende trip krijgen en dan zou je nog 10 uurtjes moeten doorstaan ipv de 5 a 6 uurtjes op paddo's.

Maar over het algemeen en zeker in lichte dosis is het alleen maar lachen geblazen. :wink:

Jeller

Badass junkie
kheb nu 3 keer getript en een lichte trip is toch zeker makkelijker te verdragen dan paddo's ofzo, visueel is het wel wat harder en over de hele trip

zorg gewoon dat je er een goed moment voor uitkiest als het goed weer is 's avonds of als je ouders niet thuis zijn..

reken toch zeker dat je 8-10 uur geen verplichtingen hebt nadat je het hebt genomen

slecht gaan zal wel niet gebeuren normaal, begin gewoon met een lichte dosis en probeer jezelf te calmeren als het te heftig wordt

het komt ongeveer na een uur op en na 2-3 uur zit je op de piek waarna het over een 6-tal uur traag afbouwt

have fun :wink:

Psilo

Bewuste gebruiker
Intoxicated zei:
Mr 187 zei:
Verslaafd kan je er niet aan raken.

Je kan overal psychologisch verslaafd aan raken.
De lichamelijke verslaving lijkt me het moeilijkste van afkicken nog niet...

Mee eens. Als iemand zegt dat hij/zij niet zonder een stofje meer kan is dat voor mij afhankelijkheid......en dat zou wel eens verslaving kunnen heten.

Intoxicated

Wijs gebruiker
dat is verslaving: het niet meer zonder een middel kunnen (fysieke verslaving) of willen (psychologische verslaving) doen

Bovenaan