First Timer..

Graag wat advies van ervaren LSD gebruikers :)

na veel twijfelen ben ik van plan om vrijdag samen met mn vriend voor de eerste keer te trippen. we begingen tegen zes uur 's avonds, of doen we dit beter vroeger op de avond? aangezien ik erg gevoelig ben voor de drugs die ik al heb geprobeerd, denk ik t best een halve trip te nemen. en misschien later op de avond de andere helft. is dat een goed idee? wanneer voel ik dat ik nog eentje kan gebruiken? we trippen bij mn vriend thuis en hebben al voor een aantal dingen gezorgd, wat wiet onder andere want ik heb gehoord dat t wel fijn is om te blowen op lsd. er is ook geen sitter bij ons.. kan dit kwaad? want ik heb gelezen dat t belangrijk is om er iemand bij te hebben die nuchter blijft, mn vriend heeft reeds al ervaring met LSD en hij vind dit totaal niet nodig. maar ik zou t toch graag van nog wat andere mensen weten.. kheb erg veel schrik om een bad trip te hebben. ik zou dus graag weten hoe ik deze kan vermijden.
we wonen niet ver van een bos, dus zijn wel van plan om eens een wandeling te gaan maken.
alle tips om mn trip nog leuker te maken zoals goede goa platen die t beinvloeden zijn welkom :wink:

dit waren de vele vragen waar ik nog mee zit.. alvast bedankt!

Pejuz

Newbie
Wanneer je wil trippen is natuurlijk aan jezelf, maar als je om 18:00 inneemt kan je zomaar tot de volgende ochtend aan het trippen zijn, als je gewoon 1 zegel neemt is het waarschijnlijk dat je rond 3:00 wel klaar bent met de echte trip maar je weet het nooit.

Het duurt wel ff voor het helemaal werkt, dus als je de andere helft erbij pakt, let goed op de tijd, ik zou er minimaal(!) 2 en een half uur overheen laten gaan voor je bijpakt. Hoe je voelt dat je er nog 1 kan gebruiken kun je alleen zelf inschatten, vraag jezelf op dat moment of het wel of geen goed idee is.

Blowen vind ik ook heel chill op lsd :), gaat heel goed samen.

Een sitter vind ik zelf niet noodzakelijk, als je vriend veel ervaring heeft en nu geen dosis pakt waar die over zn grenzen gaat zou ik me er niet heel druk om maken, en dat is ook hoe je een bad trip vermijd. Je niet zo druk maken :wink:. Een bad trip komt uit negatieve gevoelens en gedachten, als je positief ingesteld de trip ingaat, zonder je veel zorgen te maken en gewoon zin hebt in een leuke avond, gaat het dat ongetwijfeld worden.

Infected mushroom is voor mij ideale muziek, deint heerlijk mee op de lsd wave, versterkt visuals en houdt de flow erin.
Wandelen in de natuur, ook zeker doen! Zou het persoonlijk doen als het nog licht is, prachtig om te zien. Maar das weer persoonlijk.

Veel plezier dr mee!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Pejuz zei:
Zou het persoonlijk doen als het nog licht is, prachtig om te zien.

Idd, ga niet in de pikke donker het bos in als jullie onder invloed van LSD zijn.
Je gaat snel gedesorienteerd raken lijkt me, zo bestaat er een grote kans dat jullie de weg kwijt raken en in paniek slagen omdat je denkt vanalles vreemd te zien in dat donkere bos :) dus doe dat maar niet als het donker is...

Nog wat goeie Goa voor als je'm tript: Prana, Man With No Name, Hallucinogen, Shpongle, Ra, Goa Gil,.... het is maar net welke goastijl je leuk vind. Zelf verkies ik het oudere werk.

En idd zoals hierboven al vermeld is: maak je niet zo druk opvoorhand, het loopt vanzelf wel los en je gaat een onvergetelijke avond tegemoet :rockband:

grts

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Extra lsd nemen na circa 2 uur verlengt meestal alleen de lengte bij de meeste.

Sluit me helemaal aan bij bovenstaande reacties!
Wees voorzichtig en veel plezier :hearteyes:
Peace!

Bedankt voor de tips iedereen :wink:

vond het een heel fijne ervaring, het "één" worden met alles rondom je vond ik zo mooi..
we hebben er ook wat lachgas bij gehaald wat echt een aanrader is! duurde drie keer zo lang dan als je het normaal doet, en nog veel plezanter :)
ik heb ook in mn trip zo'n vier ballonnetjes opgeblazen en aan elkaar gebonden, wat een opdracht! ze hadden neon kleuren dus ik had er een blacklight opgezet, alle lichten uit en dan die ballonnen constant in de lucht houden. Man dat was hilarisch gewoon.. we zagen er ook telkens andere dingen in een bloem, een kuiken, etc.. daar heb ik me zo n uur mee kunnen bezig houden :tongueout: in het bos gaan wandelen zijn we uiteindelijk niet gaan doen omdat het daar idd te donker voor was, en ik was al gedesoriënteerd als ik naar het toilet ging. wat ik soms wel vervelend vond is dat ik vaak in de knoop zat met mn gedachten maar ik heb hierdoor wel veel over mezelf geleerd. Later op de avond samen nog wat mdma genomen, dus we waren aan het "candyflippen", waar ik nu wel in too ben :) ikzelf ben een full on liefhebber maar toen ik op mn piek zat wou ik alleen nog maar dark horen :) versterkte de visuals. dag nadien lichamelijk heel moe, maar geestelijk had ik een verlichtend gevoel wat ik nu nog steeds heb, zalig gewoon :) dit doe ik zeker nog eens

groetjes

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
LucyintheSkywithD zei:
we hebben er ook wat lachgas bij gehaald wat echt een aanrader is! duurde drie keer zo lang dan als je het normaal doet, en nog veel plezanter :)

Aaah dat vind ik ook, geeft een leuke boost aan je trip.
Verder top dat je een leuke ervaring hebt gehad en ook de magie van lsd hebt ontdekt :wink:

grts

Bovenaan