• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

First LSD Trip

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
1St Time LSD What to expect?

Na vele reports en verhalen gehoord te hebben wou ik LSD toch absoluut eens zelf proberen.
Aantal maanden verder had ik het geluk eindelijk om het te proberen.
Inname : 300 mu (3/4 zegel)

Toch wel zenuwachtig en met spanning nam ik 1/4 zegel in. Helaas kon me vriendin niet meetrippen vanwege werk volgende dag. Ik had geen idee of ik nog in staat zou zijn om jointjes te draaien, dus besloot ze maar vast te draaien. Achteraf maar goed ook . Toen paar biertjes/weed gehaald en de film “PLC Punk” opgezet.
Ik voelde dat het langzaam begon op te komen. De klok in de kamer begon lichtjes te vervormen, en begon erg lacherig te worden. We hadden al snel genoeg van die film, toen gingen we naar het park. Om de een of andere reden wou/moest ik de hele tijd lachen. Ik voelde me super en het dit waren pas de allereerste effecten. Dus het zou zeker wel interessant worden.

Eenmaal aangekomen in het park, belande ik in een “nieuwe”wereld. Ik zag ik een erg mooi visueel spektakel, bomen die leken te dansen. De zon begon nu ook allemaal kleuren om zich heen te hebben die langzaam op me af kwamen. Het leek net alsof ik een soort tekenfilm zat alles zag er zo anders en vrolijk en perfect uit. Ik heb zo zeker 10 minuten lang verdwaasd rond me gekeken hoe mooi de wereld eigenlijk toch is En kreeg toen een erg gelukzalig gevoel. En ik had het er steeds over hoe diepgaand de LSD was. Niet veel later zijn we terug gegaan naar mijn huis, het was koud en begon te regenen.

Eenmaal thuisgekomen zette ik gelijk wat relaxte muziek op. Ik was nog steeds in outer space, met de muziek erbij jointje erbij en heerlijk drankje, was alles zo fijn dat ik niet twijfelde om nog ¼ te nemen. Met het zegeltje nog op me tong (wat achteraf een halve was) werd ik meegenomen door de muziek de muziek kwam letterlijk overal vandaan en ik raakte zo in een soort trance.
Mijn computer is op de tv aangesloten en ik heb me op dit plaatje tijden vermaakt met bijpassende muziek erbij

Ik was voor me gevoel inmiddels alle contact met de realiteit verloren. De muziek bracht allemaal kleuren en geuren en klonk zoals ik het nooit had gehoord. Ik voelde me een worden met de alles om me heen . Ik heb zo zeker 1 uur in complete chaos lopen trippen.

Ik zag mijn leven nu van een hele andere kant, ik kon nu duidelijk welke fouten ik had gemaakt de laatste tijd, en ging er dieper over nadenken. en ineens moest ik denken aan me moeder want ik maak me nog steeds veel zorgen over haar, aangezien ze jaren depresief was en zelfmoord poging had gedaan toen ik jaar of 11 was, en zo raakte ik in een negatieve gedachten spiraal. Ik voelde me erg klote over ik de laatste jaren allemaal heb gedaan of juist niet gedaan. Ik besloot een lijstje te maken met dingen die ik zou moeten veranderen om het beter te maken. En heb toen mezelf gezworen alle goede voornemens ook echt te doen, om alles wat beter te maken. Inmiddels waren de negatieve gedachtes nog steeds de enige die ik had. Tot ik merkte dat ik me tegen de trip aan het verzetten was. Toen dacht ik “Just go with the flow” dat helpt bij mij eigenlijk altijd wel om de bad trip wat sneller af te breken. En heb alles over me heen laten komen.
Toen het over was voelde ik me als herboren. Ik had het gevoel alle problemen onder ogen gezien te hebben en voelde me er erg opgelucht over.
Eindelijk kreeg ik weer wat grip op de wereld.. Heb toen nog een paar afleveringen van “How I met you’re mother gekeken . En daarna proberen te slapen maar uiteindelijk nog maar wat gelezen en wat dingetjes gedaan voordat ik kon gaan slapen.
Toen ik wakker werd was alles weer gewoon op zijn plek en normaal :wink:

Ik had de LSD onderschat en het heeft me letterlijk overdonderd. De volgende keer zal ik vast wat meer dingen ondernemen. Maar ik had er simpelweg de energie niet voor, dat was jammer vond ik achteraf. Misschien neem ik volgende keer er een beetje speed bij tegen de vermoeidheid.
Al met al een geweldige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
To be continued...

Greets a new LSD Fan :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Je bent ontgroent door in mijn ogen de beste papertrips ever sold on the planet.

Leer leven met je nieuwe gevoelens en inzichten maak er iets positiefs van ook al is het negatief.

De LSD wijzigt het denkpatroon voorgoed.

Ik quote: " Ik heb zo zeker 1 uur in complete chaos lopen trippen.
"

Kijk nu wordt het echt interessant !!

Leg is in echte details waar het om gaat ???
Wat is trippen op de LSD >>

:wave:

:hearteyes:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Voor mij is trippen op LSD de meest indrukwekkende reis die je kan maken. Zo mooi en kleurrijk en vrolijk heb ik nog nooit tegen het leven aangekeken.
En het bracht onbewuste gevoelens en gedachtes naar boven zowel goede als slecht. Maar ik was 70% van de trip meer gelukzalig dan dat ik ooit van mdma ben geweest zo perfect had ik het nog nooit gezien :hearteyes:

Het probleem is dat ik van dat uur slechts een paar vlagen van herinner. Ik had er niet over nagedacht om wat hoofdlijnen op papier te zetten.
Het enige wat me 3x gelukt was was de joint aansteken..

Ik was vooral aan het nadenken over hoe vreemd ik het alledaagse leven vond. Alles gaat op routine, werken van 9-17.00 daarna eten etc.
Op dat moment leek het van geen kant te kloppen.
Ik probeer het me te herineren maar misschien kan ik het de volgende keer een stuk beter verwoorden. Ik hoop dat me nog wat te binnen schiet, want het lijkt toch wat incompleet zo.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Het onthouden van de miniscule details is lastig, vooral als de LSD je overdondert.

Vaak vraag ik of er ook flink geneukt is o pde LSD. Het standaard antwoord is dan: Tsjeemig kan dat ook nog ? Weet je tijdens de 10 uurige had ik niet eens tijd om er aan tedenken.

Als de geest meer en meer went aan de LSD en de intensiteit neemt af omdat je geest gewoon hard. Op een gegeven moment overwin je alles, en is er tijd voor alles.

Haast is ook overbodig het komt vanzelf, de LSD zet mij nog steeds diep aan het denken. Wat is er leuker dan filosiferen op de LSD ??
O ja neuken natuurijk en we hebben gisteren besloten ... alweer zo'n geniale LSD ingeving:

We gaan diep en hard trippen in een sauna & therma park.

En we gaan nog dieper ven harder trippen in Madurodam omdat ik verslaafd ben aan miniatuur werelden en objecten.

En zo vraag ik me vaak af of het nooit stopt met de LSD !!

NEEEEEEE NEVER !!!!!!!

Stonie

azgaza

Badass junkie
Ja het is leuk hè, daar kwam ik ook achter een paar trips geleden toen ik het voor het eerst nam. Alles is zo mooi, maar ook zo heerlijk, en je ziet de wereld ook erna nog veel beter.

erwin krol

Bewuste gebruiker
25tolife zei:
Het probleem is dat ik van dat uur slechts een paar vlagen van herinner. Ik had er niet over nagedacht om wat hoofdlijnen op papier te zetten.
Het enige wat me 3x gelukt was was de joint aansteken..

Zou het een niet met het ander samenhangen, hint hint? thc zorgt er regelmatig voor dat dingen niet blijven hangen. Wat ik ervan lees heb je een hele goede eerste trip gehad en ben je goed omgegaan met negatieve gedachten door er een les uit te trekken. Waarschijnlijk knaagse dat voorval van je moeder al veel langer onbewust en kwam het nu je deurtjes opengingen de kop opsteken. Dat is wel het positieve dat je leert om te gaan met je verleden. En tegelijkertijd het negatieve aan tripmiddelen, voor mensen met teveel bagage en te weinig kracht is het negatief want die worden overspoeld.
Mooi dat je het hebt opgeschreven, ik kan dan helemaal niet leesbaar mers schrijven trouwens ....

groeten, E Krol

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Lijkt me een perfecte eerste trip! Je hebt het ook helder en begrijpelijk op papier weten te zetten allemaal. Wel lastig die negatieve gevoelens, maar dit is precies wat zo goed is aan de LSD, je denkt er even superdiep overna, maar gaat dan over naar de oplossingen. Alles is even zo helder, en je weet precies wat goed en fout is gegaan, die kennis kun je zeker meenemen in je ''normale leven'.

Jammer idd dat je vriendin niet meetripte, wat vond zij er eigenlijk van? Lijkt me best lastig als je zelf nuchter bent en iemand anders loopt hard te trippen...zeker als je zelf nooit LSD genomen hebt?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Was idd jammer aangezien ik op een heel andere "frequentie"zat.
Achteraf gezien was ik misschien liever alleen geweest of met een mede-tripper, aangezien ze me toch niet kon volgen..
Het leek haar leuk, maar ze vond het saai om er nuchter bij te zijn :)
Maar een fantastiche trip gehad :hearteyes:

Bovenaan