Festival

MDMaatje

Newbie
Hallo iedereen,

ik ga dit jaar naar Sunrise Festival (België), en zoals jullie al kunnen raden wil ik graag wiet en een pilletje meenemen. (180 mg)

Op de site staat dat er een absoluut 'zero tolerance' beleid word toegepast op het gebied van drugs, en dat je, wanneer je ermee gepakt word, overgedragen word aan de lokale autoriteiten.
Aangezien dit mijn eerste festival word weet ik niet zo goed wat ik kan verwachten aan controles, daarom is mijn vraag aan jullie;
Word er streng gecontrolleerd op dit soort festivals, en hoe kan ik de drugs het beste naar binnen smokkelen?

Ik dacht eraan om de drugs thuis al in mijn tent te verstoppen en hem daarna weer in te klappen en het zo naar binnen te krijgen, is dit een strak plan of hebben jullie betere ideeën?

Groetjes,
MDMaatje.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat van je tent is nog best een goed idee, want ik denk niet dat ze die helemaal gaan uitpakken. Als ik naar meerdaagse festivals ging keken ze hoogstens in mijn rugzak waar ze dan mijn toch-niet-zo-goed-verstopte glazen pindakaaspot uithaalden :(

Maar goed, dan heb je het over de camping. Als je het festivalterrein opgaat is het denk ik toch het slimst om het in je ondergoed te doen, want dan controleren ze je tas wel uitgebreid en fouilleren ze ook.

Dus ja, er wordt wel gecontroleerd, maar er zijn altijd wel manieren om daaromheen te komen :)

MDMaatje

Newbie
Bedankt voor je reactie, ik zal eens een leuke manier verzinnen om het het festivalterrein op te krijgen, onderbroek is tegenwoordig een beetje mainstream.. :grin:

Miss een heel dom idee maar als ik een jongen was, dan zou ik het gewoon onder mijn ballen plakken :tearsofjoy:
Niet zo heel erg prettig idee maar ja "wie hard wilt gaan, moet eerst even beetje pijn lijden" :rock:

flankz

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
onder je ballen plakken verpakt in alluminiumfolie lukt altijd, zelfs mét honden.

Taat

Bewuste gebruiker
In m'n hand heb ik ook meerdere keren gedaan..
Gewoon meteen je armen omhoog doen om je te laten fouilleren..
Al lijkt me dat geen tip voor iemand die voor de eerste keer drugs mee 'smokkelt' in verband met zenuwen :openmouth:
Verder zou ik het inderdaad gewoon in je onderbroek doen..
Schoen kan ook, onder de je voetholte, maar er zijn af en toe feesten/mensen waar je je schoenen uit moet doen

Albino

Bewuste gebruiker
Begrijp dat je de volle 3 dagen gaat? Ik ga zelf maar 1 dag.. Maar inderdaad gewoon met tape onder of op je ballen plakken, daar mogen ze niet voelen en is ALTIJD safe. Zou het niet in je schoen/hand doen, schoenen worden wel eens gecontroleerd. 'Drugshonden' zijn er wel is maar die zijn meestal nep, gewoon voor de bangmakerij.

Overigens, als je gepakt wordt, is het niet een ramp zolang je maar geen 15 pillen bij je hebt. Bij 1 tot 5 pilletjes doen ze echt niet zo moeilijk, pakken ze af en ze laten je meestal gewoon door feesten.

Succes en wie weet tot daar? :mrgreen:

harry123

Bewuste gebruiker
In je navel en dan plakband erover :P. Wel in een zakje he! Schoot me net te binnen en leek me wel een goeie.

Anders gewoon in de onderbroek. Altijd zo gedaan.

beebop

Newbie
Ik ga zelf ook heel het weekend. Mijn plan was speed en wat wiet mee te nemen, Wat ik het makkelijkst vind is je accu uit je telefoon, zaklamp of ander apparaat halen en het daar in stoppen:)

Bovenaan