lucifer in the sky zei:jimi hendrix, die stak bij elk optreden 2 zegels onder zijnhoofdband
Van Jimi Hendrix zal het wel een fabeltje zijn,beste luciferke![]()
Hoe kan je zo goed gitaar spelen onder invloed van Lsd hé.
![]()
Ik reageerde op de openingspost, lieve schat. Ik heb het mensen wel eens in hun oog zien doen.Wacky zei:Ja misschien als je het dan uren op een heel bezweet plaatjse plakt dat wil ik nog wel eens proberen, maar ik heb er wel genoeg mee in mijn handen gezeten zonder dat het wat deed.
lysergine25 zei:1 woord .....Rectum
Waarom in de rectum?![]()
ExceptionalInsight zei:Ja hoor, dat werkt, ik heb mensen het wel eens zien doen.
Echt waar ExceptionalInsight ?![]()
Dan vraag ik mij nu af,of ik een Lsd-zegel in mijn vagina mag steken![]()
![]()
![]()
![]()
Bolea zei:Vaginaal minder goed dan oraal,begrijp ik best...maar waarom rectaal beter dan oraal of vaginaal?![]()
Ik doe hier moeilijk zeker?Sorry maar ik ben nogal nieuwsgierig van aard![]()
Volgens die redenatie zou het in je oog juist moeten werken, daar zit niet eens huid! Maar zoals ik al eerder zei, ik heb het mensen zien doen en het werkt.KoxBox zei:In je oog lijkt me sterk, op je ooglid daarentegen heb ik wel al zien doen. Omdat je huid daar het dunst is dus ook het rapst wordt opgenomen.
azgaza zei:Bolea zei:Vaginaal minder goed dan oraal,begrijp ik best...maar waarom rectaal beter dan oraal of vaginaal?![]()
Ik doe hier moeilijk zeker?Sorry maar ik ben nogal nieuwsgierig van aard![]()
Om een of andere rede neemt je darm veel beter op, ik weet niet precies waarom, ik denk dat misschien zowel speeksel als sowieso maagzuur drugs sneller afbreken maar ik weet het niet zeker. Ik vind het het dosis verschil in ieder geval niet waard persoonlijk.

Bolea zei:Dank u voor de reacties![]()
Blijf persoonlijk liefst bij orale inname,misschien zal ik het ooit eens rectaal(Lsd-zegels in een kapsule stoppen) proberen.
Tja van het geval"op de oog",blijf ik toch twijfelen...ik moet het eerst zelf zien hé...maar ik zal het in ieder geval niet proberen met mijn maya's![]()
Groeten aan iedereen en een plezierig weekend !!!!![]()