FABELTJE?

Bolea

Belezen gebruiker
Ongeveer een week geleden vertelde een bajesklant mij dat er personen zijn die lsd op hun oog leggen :openmouth: i.p.v via de mond... ik moest erom lachen :tearsofjoy:
Tja en toch wil het weten,vertelt hij mij een fabeltje of niet?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb er ook eerder van gehoord, het kan maar het lijkt me niet echt een fijne manier om het in te nemen. Je kunt ook een druppel op het puntje van je neus doen, of in je oor. Het word wel opgenomen maar of het nou zo beter werkt dat denk ik niet. :P

leppeh

Bewuste gebruiker
Als je LSD kristallen hebt dan kun je ze overal op smeren, het wordt toch wel opgenomen via je huid. Of het via je oog werkt weet ik niet, maar het lijkt me wel omdat het vochtig is en er flink wat bloedvaatjes in zitten. Het lijkt me iig minder fijn dan gewoon in de mond :)

Bolea

Belezen gebruiker
Hm...34 bekenen dit topic en 2 reacties,lijkt mij eerder een fabeltje dus :rolleyes:
Je kan zowel een lsd-zegel in je neus of in de oren steken( :rolleyes: ),op de oog dan nog(waar,blijven ze het uithalen :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: )...lijkt mij enorm ongemakkelijk om het zo te doen.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
volgens mij kan het wel worden opgenomen via het oog, het vind zo wel een weg in je lichaam door de bloedvaatjes.
lsd kan opgenomen worden door de huid, kijk naar jimi hendrix, die stak bij elk optreden 2 zegels onder zijnhoofdband :)

Bolea

Belezen gebruiker
lucifer in the sky zei:
jimi hendrix, die stak bij elk optreden 2 zegels onder zijnhoofdband :)

Van Jimi Hendrix zal het wel een fabeltje zijn,beste luciferke :wink:
Hoe kan je zo goed gitaar spelen onder invloed van Lsd hé.
:rockband:

Wacky

Badass junkie
En zowieso, dat opgenomen via de huid zal ook goed mee vallen (of tegen, hoe je het ziet)

Wacky

Badass junkie
Ja misschien als je het dan uren op een heel bezweet plaatjse plakt dat wil ik nog wel eens proberen, maar ik heb er wel genoeg mee in mijn handen gezeten zonder dat het wat deed.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wacky zei:
Ja misschien als je het dan uren op een heel bezweet plaatjse plakt dat wil ik nog wel eens proberen, maar ik heb er wel genoeg mee in mijn handen gezeten zonder dat het wat deed.
Ik reageerde op de openingspost, lieve schat. Ik heb het mensen wel eens in hun oog zien doen.

Spor

Wijs gebruiker
@TS

Ik denk wel dat het zou werken, maar wat al gezegd is: prettig lijkt het me niet !

Ik heb op erowid wel eens een report gelezen van iemand die microdots in zijn traanbuizen deed, heb ernaar gezocht maar kon het niet vinden...

azgaza

Badass junkie
Lijkt me een beetje pijnlijk in je oog, ik zou het niet doen, straks krijg je er ook een infectie in of zo als het toch niet helemaal steriel was, ogen zijn te gevoelig om risico's mee te nemen in mijn ogen. Werkt wel voor zo ver ik weet, maar ik hou het lekker op oraal doseren.

azgaza

Badass junkie
Er staat op erowid een report van mensen die hebben geprobeerd vaginaal drugs te nemen, apart maar vreemd genoeg wel waar. Volgens mij werkte het minder goed dan gewoon oraal in nemen. Zoals al bewezen is door meerdere forum leden werkt drugs in je anus stoppen beter dan het opeten, maar dat is voor mij nog geen enkele motivatie het ook daadwerkelijk uit te voeren.

Bolea

Belezen gebruiker
Vaginaal minder goed dan oraal,begrijp ik best...maar waarom rectaal beter dan oraal of vaginaal? :rolleyes:
Ik doe hier moeilijk zeker?Sorry maar ik ben nogal nieuwsgierig van aard :wink:

azgaza

Badass junkie
Bolea zei:
Vaginaal minder goed dan oraal,begrijp ik best...maar waarom rectaal beter dan oraal of vaginaal? :rolleyes:

Om een of andere rede neemt je darm veel beter op, ik weet niet precies waarom, ik denk dat misschien zowel speeksel als sowieso maagzuur drugs sneller afbreken maar ik weet het niet zeker. Ik vind het het dosis verschil in ieder geval niet waard persoonlijk.

KoxBox

Badass junkie
In je oog lijkt me sterk, op je ooglid daarentegen heb ik wel al zien doen. Omdat je huid daar het dunst is dus ook het rapst wordt opgenomen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
KoxBox zei:
In je oog lijkt me sterk, op je ooglid daarentegen heb ik wel al zien doen. Omdat je huid daar het dunst is dus ook het rapst wordt opgenomen.
Volgens die redenatie zou het in je oog juist moeten werken, daar zit niet eens huid! Maar zoals ik al eerder zei, ik heb het mensen zien doen en het werkt.

J0rrit

Badass junkie
azgaza zei:
Bolea zei:

Om een of andere rede neemt je darm veel beter op, ik weet niet precies waarom, ik denk dat misschien zowel speeksel als sowieso maagzuur drugs sneller afbreken maar ik weet het niet zeker. Ik vind het het dosis verschil in ieder geval niet waard persoonlijk.

Maagzuur hydrolyseert veel stoffen ( logisch het is zuur ). Veel hydrolysaten van stoffen zijn niet werkzaam. Verder vormt de endeldarm ( volgens mij, niet helemaal zeker ) een uitzondering op het feit dat al het bloed uit het spijverteringskanaal uitkomt in de poortader. Deze ader stroomt rechtstreeks naar de lever om het bloed te checken, en zo drugs dus te metaboliseren. Als je drugs in je anus stopt en het opgenomen wordt via de endeldarm, komt het niet eerst door de lever en wordt het dus niet eerst gemetaboliseerd/afgebroken, waardoor je dus het fully effect van de opgenomen hoeveelheid ervaart.

Bolea

Belezen gebruiker
Dank u voor de reacties :wink:
Blijf persoonlijk liefst bij orale inname,misschien zal ik het ooit eens rectaal(Lsd-zegels in een kapsule stoppen) proberen.
Tja van het geval"op de oog",blijf ik toch twijfelen...ik moet het eerst zelf zien hé...maar ik zal het in ieder geval niet proberen met mijn maya's :wink:
Groeten aan iedereen en een plezierig weekend !!!! :wave:

KoxBox

Badass junkie
Bolea zei:
Dank u voor de reacties :wink:
Blijf persoonlijk liefst bij orale inname,misschien zal ik het ooit eens rectaal(Lsd-zegels in een kapsule stoppen) proberen.
Tja van het geval"op de oog",blijf ik toch twijfelen...ik moet het eerst zelf zien hé...maar ik zal het in ieder geval niet proberen met mijn maya's :wink:
Groeten aan iedereen en een plezierig weekend !!!! :wave:

Bedoel je hele zegeltjes op je oog leggen :confused: Dat heb ik nog nooit gehoord, druppeltjes ja maar hele zegeltjes.

Spor

Wijs gebruiker
rectaal zou inderdaad volgens meerdere bronnen goed moeten werken, is ook een stickypost over als ik me niet vergis ?

Verder ben ik het met azgaza eens; vind het verschil in dosis is niet de moeite waard. Bovendien zijn mn ogen me veels te kostbaar om dergelijke experimenten mee uit te voeren :)

Aalpoepert

Badass junkie
Ik heb het de laatste keer rectaal gedaan, twee zegels geplugged. Het werkte sneller dan normaal (binnen een half uur begonnen de eerste verschijnselen al), maar ik heb het idee dat het ook korter duurde dan normaal.
Al met al heb ik wel enorm hard getript.

Op het oog zal ongetwijfeld ook werken (maar ik had al gelezen dat we daar een oog-getuige van hebben :grin:)

Bovenaan