L-Mack zei:Er zijn veel verschillende soorten F1'tjes door de jaren heen geperst. Maar wat ik je kan vertellen over de laatste pers die massaal in Antwerpen te koop waren zijn die kleine F1'tjes, ze zijn wit met zwarte spikkeltjes. Die waren een paar maanden geleden massaal geperst. Ze zijn helemaal niet sterk, ik schat tussen 40-60 mg en wat er in zit is zeker geen mdma. Je werd er zwaar opgepept van en je moest er echt gekke bekken van trekken. Ik moest er zeker 4 van nemen om goed te gaan. Je bedoelt de die niet? Ik denk dat ze nu nergens meer in de omloop zijn. Maar das maar goed ook want ze waren toch rot slecht
L-Mack zei:Er zijn veel verschillende soorten F1'tjes door de jaren heen geperst. Maar wat ik je kan vertellen over de laatste pers die massaal in Antwerpen te koop waren zijn die kleine F1'tjes, ze zijn wit met zwarte spikkeltjes. Die waren een paar maanden geleden massaal geperst. Ze zijn helemaal niet sterk, ik schat tussen 40-60 mg en wat er in zit is zeker geen mdma. Je werd er zwaar opgepept van en je moest er echt gekke bekken van trekken. Ik moest er zeker 4 van nemen om goed te gaan. Je bedoelt de die niet? Ik denk dat ze nu nergens meer in de omloop zijn. Maar das maar goed ook want ze waren toch rot slecht
rode f1'tjes zen goed , ale "goed" , ge ligt der ko van in ne zete smoele te snokke
Bal0n zei:L-Mack zei:Er zijn veel verschillende soorten F1'tjes door de jaren heen geperst. Maar wat ik je kan vertellen over de laatste pers die massaal in Antwerpen te koop waren zijn die kleine F1'tjes, ze zijn wit met zwarte spikkeltjes. Die waren een paar maanden geleden massaal geperst. Ze zijn helemaal niet sterk, ik schat tussen 40-60 mg en wat er in zit is zeker geen mdma. Je werd er zwaar opgepept van en je moest er echt gekke bekken van trekken. Ik moest er zeker 4 van nemen om goed te gaan. Je bedoelt de die niet? Ik denk dat ze nu nergens meer in de omloop zijn. Maar das maar goed ook want ze waren toch rot slecht
Wat is dat nou weer voorn conclusie? Je weet zeker dat het geen MDMA was, maar wel ongeveer 40-60 mg? Misschien was het wel iets wat je pas na 400 mg gaat voelen, en er 100 per pil zat?
jin zei:rode f1'tjes zen goed , ale "goed" , ge ligt der ko van in ne zete smoele te snokke![]()
jin zei:rode f1'tjes zen goed , ale "goed" , ge ligt der ko van in ne zete smoele te snokke![]()