F1

TaZuKo

Newbie
Hoi,

Heeft er toevallig iemand ervaring/informatie over de schijvjes met F1 erop? Puur uit nieuwsgierigheid. Heb al het één en het ander over gehoord (sommige vinden ze maar niets) ik vind ze wel goed... Daarmee wou 'k jullie mening eens polsen. Alvast bedankt...

nothingtodo

Experimenterende gebruiker
je weet nooit wat er in die pille zit.
F1tjes worden door hopen mensen gedrukt in belgie en nederland.
dus ze stoppen overal wat anders in of andere hoeveelheid in.
ik heb ze vroeger eens gehad maar wat ik had was pure rommel.
zat nix mdma in en denk ook niet van speed.
ik werd er alleen wat opgepept van voor max 3u meestal wast maar 1 u of 2.ik voelde het wel maar voelde nix aan als pep of schijven en slikte die dinge zeker met 2 in anders merkte ik totaal nix.

L-Mack

Er zijn veel verschillende soorten F1'tjes door de jaren heen geperst. Maar wat ik je kan vertellen over de laatste pers die massaal in Antwerpen te koop waren zijn die kleine F1'tjes, ze zijn wit met zwarte spikkeltjes. Die waren een paar maanden geleden massaal geperst. Ze zijn helemaal niet sterk, ik schat tussen 40-60 mg en wat er in zit is zeker geen mdma. Je werd er zwaar opgepept van en je moest er echt gekke bekken van trekken. Ik moest er zeker 4 van nemen om goed te gaan. Je bedoelt de die niet? Ik denk dat ze nu nergens meer in de omloop zijn. Maar das maar goed ook want ze waren toch rot slecht

Bal0n

Badass junkie
L-Mack zei:
Er zijn veel verschillende soorten F1'tjes door de jaren heen geperst. Maar wat ik je kan vertellen over de laatste pers die massaal in Antwerpen te koop waren zijn die kleine F1'tjes, ze zijn wit met zwarte spikkeltjes. Die waren een paar maanden geleden massaal geperst. Ze zijn helemaal niet sterk, ik schat tussen 40-60 mg en wat er in zit is zeker geen mdma. Je werd er zwaar opgepept van en je moest er echt gekke bekken van trekken. Ik moest er zeker 4 van nemen om goed te gaan. Je bedoelt de die niet? Ik denk dat ze nu nergens meer in de omloop zijn. Maar das maar goed ook want ze waren toch rot slecht

Wat is dat nou weer voorn conclusie? Je weet zeker dat het geen MDMA was, maar wel ongeveer 40-60 mg? Misschien was het wel iets wat je pas na 400 mg gaat voelen, en er 100 per pil zat?

Mac...

Badass junkie
L-Mack zei:

Je antwoord is ook waanzinnig goed beargumenteerd. Berust volledig op feiten.

jin

rode f1'tjes zen goed , ale "goed" , ge ligt der ko van in ne zete smoele te snokke :grin:

L-Mack

Bal0n zei:
L-Mack zei:

Wat is dat nou weer voorn conclusie? Je weet zeker dat het geen MDMA was, maar wel ongeveer 40-60 mg? Misschien was het wel iets wat je pas na 400 mg gaat voelen, en er 100 per pil zat?

You've got a point! Maar het was wel stof gelijkaardig aan MDMA zoals MDEA of MDA. En die hebben ook dezelfde sterkte per mg als MDMA :wink:

Chimera

Bewuste gebruiker
jin zei:
rode f1'tjes zen goed , ale "goed" , ge ligt der ko van in ne zete smoele te snokke :grin:

Of type Nederlands?

Bovenaan