Tolerantie XTC

Hoi iedereen,

Mijn vriendin heeft om 22:20 popsmoke 1/3 kwart genomen en voelt 00:00 nog steeds niets ze heeft 2/3 deel net weer ingenomen.

Kan het zijn dat zij er niets voor voelt, vorige keer was dit ook het geval nu hebben we wel helft bij genomen.

Iemand hier ervaring mee.

Alvast bedankt.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Heeft ze er de vorige keer helemaal niets van gemerkt?

Zijn de pillen getest? Zo ja, dan weet je namelijk ongeveer de dosis MDMA die zij binnen heeft gekregen. Zo nee, dan valt daar weinig over te zeggen.

Ik heb zelf ook wel eens vaker gehad dat MDMA/XTC pas na zo’n anderhalf uur binnenkwam, soms pas na bijnemen. Maar te snel bijnemen als de eerste dosis nog moet opkomen is wel een tricky oppasser (want: klassieke fout). Het komt voor dat beide doseringen dan praktisch tegelijkertijd inkicken, en dat kan dan net effe weer teveel van het goede zijn.

Hoi Roze, bedankt voor de snelle reactie. Ze geeft aan op dit moment dat ze het warm heeft ze voelt hem wel in de kaken ook zegt ze een beetje.

Waar zou ik moeten opletten?

Nee pillen zijn niet getest, en nee de vorige was ze gewoon dood normaal maar toen was het ook een andere pil. Update (pupillen zijn wijd)

Bijlagen

• WhatsApp Image 2024-11-06 at 00.35.45.jpeg
    WhatsApp Image 2024-11-06 at 00.35.45.jpeg
    115 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:
Hele pil is op, geen effect morgen effe testen ben nu wel benieuwd wat er aan de hand is. sorry voor het storen iedereen. Hierna zal ik nog 1 keer een update geven wat de test resultaat zal zijn. Dit zal een week duren.

Van deze pil was de resultaat. Warm, klein beetje vertraging met bewegingen (duurde 10 min) wijde pupillen, trillende ogen duurde 30 minuten, meer licht in ogen. Maar niet echt wat je zou verwachten.

rond 03:00 coke toegevoegd om toch leuke avond van de maken, ging prima.

Wij gaan zo slapen bedankt iedereen.

Fijne avond iedereen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Van deze pil was de resultaat. Warm, klein beetje vertraging met bewegingen (duurde 10 min) wijde pupillen, trillende ogen duurde 30 minuten, meer licht in ogen. Maar niet echt wat je zou verwachten.
Dit zijn juist vrij typische effecten van een hoge dosis MDMA. Onthoud dat bij MDMA geldt 'less is more'. De beste dosis zit rond de 80 milligram. Als je (veel) meer neemt dan heb je meer kans op ongewenste bijwerkingen

Zie ook:

Soms kan het iets langer duren voordat je de MDMA voelt. Dat kan te maken hebben met de darmperistaltiek (of je maag en darmen veel kneed-bewegingen maken).

Daarom is het niet slim om al een dubbele dosis bij te pakken op het moment dat je niks voelt. De kans is dan groot dat later ineens een driedubbele dosis inklapt. Dan kun je allerlei ongewenste bijwerkingen krijgen zoals trillende ogen, in jezelf gekeerd raken, veel zweten, kaakklemmen of kaakschaatsen, willekeurige spiersamentrekkingen, breinschokken, hallucinaties, enzovoorts.

De tips voor volgende keer zijn dus
1) Zorg dat je zeker weet hoeveel MDMA je inneemt (het liefst met MDMA-kristallen en een milligramweegschaal)
2) Pas bijpakken als er 1,5 uur na de laatste effecten zijn verstreken

Laatst bewerkt:
Dankjewel neo voor de uitgebreide uitleg dit vind ik erg prettig om terug te lezen.

Ik kreeg als feedback dat xtc niet iets is voor haar maar ze zoekt iets dat zelfde rush geeft als coke maar niet de na effecten.

We hebben slechte ervaring van coke omdat bij niet weten kennis hebben we het 1 week bijna elke dag gedaan en toen zagen we dat de dagelijkse structuur bij haar kei hard achteruit ging en ze kreeg in een een extreme maar dan ook echt extreme depressie erna dit heeft een maand geduurd.

Toen hebben we besloten om geen coke meer te gaan doen en dit heeft nu 7 maanden geduurd, gisteren wilde we kijken of XTC dezelfde effect van sex lust als coke zou geven maar dit bleek niet zo te zijn. Ze geeft wel aan dat zij liever coke heeft maar ik weet niet of zij die depressie krijg die zij toen aan over heeft gehouden en heb liever dat we geen coke meer doen maar ik weet niet een goede vervanging van coke zonder die extreme dag dip erna. Ik heb gisteren de laatste beetje coke gebruik die ik nog thuis had dus het is nu ook op.

Mocht je iets weten hoor ik het graag.

Tevens kun je coke op een veiligere manier gebruiken, ik weet wel dat zij in die eerste vrije 7 maanden de eerste 2 extreem moeilijk toen vond om het niet te gebruiken en ik wil niet weer die weg met haar bewandelen. Ze had gehoopt dat Xtc de seks drug voor haar als zelfde niveau als coke maar veel minder extreem de na effecten of verslaving.

ljuv

DF-koningin
Klinkt alsof jullie veel goede redenen hebben om inderdaad geen coke meer te gebruiken. Er zijn heel veel andere drugs die mensen graag gebruiken voor tijdens seks. Zijn ook heel veel topics over zoals deze

Maar pas wel op in deze zoektocht. Als je seks vaak combineert met drugs, gaan je hersens heel snel deze aan elkaar koppelen. Tot het punt dat seks niet meer leuk is zonder drugs… dat wil je natuurlijk voorkomen een daarom is het heel belangrijk dat je in elk geval exact weet wat je neemt, hoeveel je neemt, hoevaak je een bepaald middel gebruikt (pauzes bij mdma bijvoorbeeld), hoeveel tijd je tussen dosissen laat én dat je ook nog een “normaal” seksleven hebt. Het lijkt me iig goed daar vooraf over te spreken om te voorkomen dat jullie er in doorslaan zoals bij coke.
Lees dit topic bijvoorbeeld:

Bovenaan