pbwebmaster
Bewuste gebruiker
XTC is natuurlijk heel leuk, gezellig en het versterkt de band met vrienden ed. Maar het heerlijke gevoel kan natuurlijk altijd zomaar ineens omslaan naar een zeer negatief gevoel. En dat hoeft bij mij niet te zijn omdat ik té veel pillen heb getrapt. Maar het hoeft maar 1 gedachte te zijn die mijn hele space negativiseert (ik weet niet of het woord bestaat, maar ik vond 'm wel mooi
).
Of...
Je bent je grens op gaan zoeken en kwam er te laat achter dat je al over de grens heen zat
. En dat kan ook kut zijn, als je gedachten de baas spelen kan dit voor zieke, angstaanjagende ervaringen zorgen.
De een zegt nooit te hallucineren van MDMA, of alleen fietsende mensen in de verte. Maar de ander ziet de tegels dansen en de bomen als paddestoelen na 1 pil. Ik heb nog nooit paddo's gedaan en ik weet ondertussen dat het met paddo's sneller fout gaat als bij xtc (naar horen zeggen). Omdat ik xtc al 'zwaar' trippend vind wacht ik liever nog een tijdje met het nemen van paddo's, of ik doe het gewoon nooit. Maarja zeg nooit nooit he
.
Ik hou van extreem dus laat maar horen
Of...
Je bent je grens op gaan zoeken en kwam er te laat achter dat je al over de grens heen zat
De een zegt nooit te hallucineren van MDMA, of alleen fietsende mensen in de verte. Maar de ander ziet de tegels dansen en de bomen als paddestoelen na 1 pil. Ik heb nog nooit paddo's gedaan en ik weet ondertussen dat het met paddo's sneller fout gaat als bij xtc (naar horen zeggen). Omdat ik xtc al 'zwaar' trippend vind wacht ik liever nog een tijdje met het nemen van paddo's, of ik doe het gewoon nooit. Maarja zeg nooit nooit he
Ik hou van extreem dus laat maar horen

Noem maar op. Hallucineer altijd als een gek op mdma.
).

. Daarna nooit meer zulke hallucinaties gehad