• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Extacy Virginity no more

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het is al een hele tijd terug, maar heb eindelijk de moeite genomen om het vage onlogische verslagje even op te schonen voor een tripreport hier. :)
--------------------------------

Mijn vriend had op msn een leuke mededeling voor me. Hij had wat leuks in huis gehaald voor het komende weekend. We waren toen drie weken samen. Hij wilde niet vertellen wat het was, en dat ik hem maar moest vertrouwen. Maar ik had wel een klein vermoeden, omdat hij het over 'heel veel liefde' had..

Het weekend was aangebroken, en ik zat bijna stuiterend op de bank bij m'n vriend thuis. Hij had ondertussen al laten zien wat het was, en inderdaad, XTC! Hij kon wel lachen met mijn kinderlijke opgewektheid, als ik nieuwe dingen ga uitproberen. Hij vertelde me dat ik eerst maar iets leuks moest aantrekken, en dat we dan zouden vertrekken naar bazart (of zoiets, ben de naam beetje kwijt)

Nouja, geen probleem. Ik trok voor die avond een knielange zwarte fluwelen rok aan, met een split tot het midden van m'n dijbeen, en zwarte laarsjes met hoge hak en witte kanten veters. Erboven not een leuk zwart topje, en ik was klaar voor de avond. Dat ik er goed uitzag moest ik niet vragen, aan de wellustige blik van m'n vriend.

We gingen naar buiten, en aan de fietsen hielden we even halt. Hij hield een halfje op zijn vinger, voor mij om in te nemen. Ik lachtte nerveus, haalde met m'n mond het pilletje van zijn vinger, en spoelde het weg met wat spa rood. Zelf nam hij er ook een, en we sprongen op de fiets. Het was een end rijden, maar wat niet erg was. Ik had genoeg lol met de hoge split van m'n rok onder controle te houden in de wind, en m'n vriend die wat verhalen over zijn eerste keren xtc vertelde.

Daar aangekomen, voelde ik nog niets, maar dat vond ik niet erg. We gingen naar binnen, en ik gaf m'n ogen de kost. Dit was mijn eerste noise/industrial feestje, en de mensen zagen er prachtig uit in hun fantastische outfits. Mijn vriendje ook trouwens, in zijn lekkere lakbroek en leren top.

Wat onwennig gaan we bij de trappen zitten en ik kijk de kat wat uit de boom. Het liefst van al was ik op de dansvloer gevlogen, maar dat leek me nog te eng. Ondertussen begon ik al wat te voelen.. Maar ik kon niet definieren wat. Wat ik wel merkte, was dat ik me opeens veel socialer opstelde en zelfverzekerder was. M'n vriend bood me het andere halfje aan, na drie kwartier, en we besloten eerst even een frietje te gaan eten, en dan terug om de dansvloer onveilig te maken.

Nou.. toen ik buiten kwam in die frisse lucht overviel het gevoel me plots! Ik had het nog niet zo opgemerkt, maar het sloeg in als een bom! Een heerlijk lekkere bom dan wel.. Verrukt keek ik op naar m'n vriend, die met een heerlijke glimlach stond toe te kijken. Bij hem begon er ook al wat te dagen, maar hij genoot om de verassing op mijn gezicht te zien. Alles voelde zo warm en goed. Ik voelde me een topmodel in een maatje 36! En zo ben ik ook naar de frituur toegewandeld, onder luid geschater van m'n vriend achter me. Vode.. Drugsforum's Next Xtc Topmodel!
Wild met m'n haren gooiend kwam ik bij de patatzaak aan, waar ik me verbaasde over hoe vloeiend mijn bewegingen gingen, zelfs op deze hakken lopen ging zonder problemen!
Giechelend bestelde ik een patatje met, en begon wat te sjansen met een paar klanten uit de frietzaak. M'n vriend keek ondertussen nog steeds lachend toe, hij voelde zich wel goed in de 'grote papa beer' rol en genoot van het toekijken.

Met het frietje zijn we voor de ingang van de bazart gaan zitten, en ondanks ik er maar een paar heb binnen gekregen, waren ze overheerlijk.. Mayo was nog nooit zo zoet!
De buitenwipper die ons binnenliet knipoogde even en gooide er een 'maak het niet te gek hé' achteraan. Ik kon alleen maar scheef lachen en wilde hem eigenlijk een dikke zoen op z'n wang geven, maar daarvoor had ik eerst even een stoel nodig en dat leek me toch teveel moeite.

Eens we weer binnen waren, was de XTC al in volle glorie op gang. Al m'n zintuigen stonden op scherp, golfjes door m'n lichaam vermengden zich met de heerlijke zware dreunende muziek binnen, en al snel verleidde de dansvloer me tot een dans die ik nog nooit had meegemaakt. Ik voelde me op en top vrij in m'n lichaam, bewoog zoals ik nog nooit bewogen had. Of het er voor anderen uitzag weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat ik sindsdien eindelijk mezelf heb leren loslaten op de dansvloer, zonder of met een pilletje op.

Plots komt er een meisje op me af en gaat naast me dansen. Ze kijkt me met grote lachende ogen aan en roept in m'n oor wat voor een mooie schoenen ik aan heb! Ik sta met m'n mond open en krijg niets teruggezegd behalve een stamelend 'dankjewel'. Ik was zowaar verliefd geworden op dit meisje, enkel omdat ze m'n schoenen mooi vond!! Ze grinnikte en had wel door wat ik ophad. Ze begon over de schoenen, en al snel evolueerde het gesprek in wat diepere dingen. Ik vraag me af hoe ze m'n gebrabbel heeft kunnen volgen, maar het was ontzettend gezellig. Zie je wel dat ik toch sociaal kon doen met leuke vrouwen.

Ondertussen zat m'n vriend nog steeds op de trap, te genieten van het pilletje, en vooral het aanzicht van mij, die eindelijk zich los durfde te laten op de dansvloer, en sociaal kon doen met alles en iedereen. Na een paar uur besloot hij toch naar huis te gaan, hij had het wel een beetje gezien. Als het aan mij lag, had ik daar nog de hele nacht gestaan, maar ik volgde hem toch naar buiten, snakkend naar buitenlucht.

De buitenlucht was heerlijk, een nieuwe sensatie op je huid. Ik ademde diep in en keek lachend naar m'n vriend. Dit is heeeeerlijk, en ik bedankte hem met een dikke zoen voor wat hij me gegeven had. We besloten even in een bushokje te gaan zitten, en daar besloten we, als we het doen, doen we het goed, en we gooiden nog een heel pilletje elks achterover. We sprongen op de fiets naar huis, om daar verder te genieten van dit heerlijke gevoel.

Thuis aangekomen zat zijn vrouw (ja, wij hebben een polyamoureuze relatie, ik heb ook een relatie met zijn vrouw) op de grond in de woonkamer Cruel Intensions te kijken. De hele vloer was gevuld met matrassen en dekens. Ze keek op toen we binnenkwamen, lachtte eens luid en kon niets anders zeggen dan. 'Jezus, wat zijn jullie waus!' Nog voor we iets gezegd hadden.. Talking about 'feeling'.
Nou was ze zelf ook erg aangeschoten, dus we konden lekker met elkaar opschieten, met veel gelach en gegiechel. Ik plofte op de dekens en begon te knuffelen met zijn vrouw. Ik merkte op dat ze naakt was onder de dekens, wat ik wel een heel goed idee vond. Ik trok zelf m'n kleren ook uit, en rekte me uit op de heerlijke dekens. Ik wikkelde me erin rond, kroelde met alle kussens en dekens, en genoot volop. Tot ik zag dat m'n vriend en zijn vrouw glimlachend aan het toekijken waren. Ik glimlachtte schaapachtig terug.
Elke ademteug was heerlijk, het tweede pilletje sloeg in. Ik kon even niets anders uitbrengen dan zacht gekreun en gehijg toen ik helemaal opging in het gevoel, en plots voelde ik naakte huid naast me. Mijn vriend had zich ook ontdaan van zijn kleren en lag naast me. Dolgelukkig keek ik naar beide kanten van me, en aan beide kanten lag een heerlijk wezen. Links een wulps wezen met de mooiste vormen die ik ooit had gezien, en rechts van me een stoere man, met de scherpste ogen, die zo door de mijne heen prikten, en grote handen, die een feest op m'n huid veroorzaakten toen ze erover wreven. Allebei met een huid zo zacht als satijn, lippen zo zoet als aardbeien en een stem die me liet smelten.

Nou moet ik je niet vertellen dat we daarna niet meer af elkaar konden blijven.. Ze besloten mij een ervaring te geven die ik nooit zou vergeten.. Ik heb alle bergtoppen gezien in mijn geest, mijn lichaam voelde als pure extase, en zoveel liefde had ik nog nooit gevoeld. Deze twee goddelijke wezens, gezonden om mijn Extacy-virginity ongedaan te maken, brachten me naar een ongekend hoogtepunt, op Bittersweet Symphony van The Verve.
Elke zenuw in m'n lijf gierde en stond op ontploffen. Er bestond niets meer in deze wereld behalve die twee lichamen naast me, de muziek die m'n oren streelde, en het exploderende gevoel overal in m'n lichaam.

Vode lost her Extacy-Virginity... and how.. :hearteyes:

De lach die niet af mijn gezicht te halen was..

Trippelicious

Experimenterende gebruiker
Haha wat een schoteltjes op die foto :hearteyes: :mrgreen:
Mooie report, en idd eerste keer xtc is een gevoel dat niet te beschijven is :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Mooi verhaal, het lijkt wel een sprookje.
Over de eerste ervaring met xtc. Ik kreeg er helemaal kippevel van. Het liet me denken aan mijn eerste pilletje. Die was zeker zo intens. Voor mij is het al 6 a 7 jaar geleden maar het voelde net ff of het gister was. Ik zal binnekort eens een leuk verhaaltje achter laten.

ciao

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Waaw, Prachtig report!! Heel mooi beschreven ook! Ik kijk eigenlijk sinds men laatste LSD trip ook uit naar dat liefdesgevoel! Maar ik ga geen XTC nemen maar pure MDMA, zodat ik geen andere dingen in men lichaam krijg zoals speed ofzo.

Alvast een enorme dank u voor het posten van dit report ^^

nutsss

Wijs gebruiker
Heeel mooi beschreven! Ik loop ook altijd steevast met een brede grijns rond.. Probeer het gebruik te beperken want je raakt het zó kwijt dat heerlijke gevoel en die inslag en alles...

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dankje voor de leuke reacties iedereeN :)

Nutss: Heb sidnsdien het gebruik idd onder controle gehouden, en elke keer weer het gevoel terug. :hearteyes: Anders wellicht, maar nog steeds heerlijk.

DreamWeaver

Badass junkie
vode zei:

Nutss: Heb sidnsdien het gebruik idd onder controle gehouden, en elke keer weer het gevoel terug. :hearteyes: Anders wellicht, maar nog steeds heerlijk.

Niet te vaak doen, dan blijft dat gevoel :) Voor sommigen van ons is dat al niet meer mogelijk. mind you.

Anathema

Belezen gebruiker
Gaaf report Vode!
Mooi geschreven en heel herkenbaar.. eerste X XTC is, meestal, een hele speciale ervaring! :) :mrgreen:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
DreamWeaver zei:
vode zei:

Niet te vaak doen, dan blijft dat gevoel :) Voor sommigen van ons is dat al niet meer mogelijk. mind you.

Ik doe voorzichtig. :)

Maar is het dan ook niet meer mogelijk als je even een lange break neemt?

DreamWeaver

Badass junkie
vode zei:
DreamWeaver zei:
vode zei:

Ik doe voorzichtig. :)

Maar is het dan ook niet meer mogelijk als je even een lange break neemt?

Zou zo moeten zijn, zou het zelf niet weten, nog niet gestopt :wink:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja, ik krijg al een heerlijk gevoel als ik het liedje weer hoor..

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja, ik krijg al een heerlijk gevoel als ik het liedje weer hoor..

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Lees nu pas je report, omdat ik wil stemmen op het report van de maand. En ik moét even reageren!! Heb je verhaal met heel veel plezier gelezen, en je kunt echt goed schrijven!!! Ik kreeg helemaal een warm gevoel van binnen omdat je het XTC gevoel zo goed omschrijft. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Wat tof ook hoe positief je in het leven staat, dat spat er echt vanaf!

Mijn stem is voor jou! :wave:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Awww, dankjewel TechNora. Die donderwolkjes boven m'n hoofd verdwenen meteen. :hearteyes:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Geweldig report! Mijn eerste keer xtc was dan wel zonder seks, maar was ook absoluut een topervaring die ik van m'n leven niet meer vergeet!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Mijn eerste XTC .....

Tsja ik zou er een report over moeten schrijven, is nu 20 jaar terug.

Mooi verslag hoor complimentjes.

Stonie

Bovenaan