EXPLOSION???

GabberFreak17

Belezen gebruiker
zijn er toevallig mensen die regelmatig explosion gebruike...?

is het een vervanger.. voor elk weekend? en zijn er ook negatieve efecten aan verbonden en is het eigenlijk legaal of dat niet?
het zou met name de negatieve gevolgen van xtc moeten vervagen... en dus geen depri gevoel de dag erna enz?

Krs

Bewuste gebruiker
het is nog legaal maar zou wel illegaal worden. Het schijnt dat het depri gevoel veel minder is.

de openingspost:
ik ben een ervaren harddrugs gebruiker nu wil ik het op de rustige manier proberen. nu heb ik gehoord dat explosion hetzelfde effect geeeft als coke en pillen. Mastah een mix gevoel. Dus nu wil ik graag reacties van mensen die deze drugs kennen en mij kunnen vertellen waar ik het kan kopen.

- waar te koop (het is (nog) niet verboden en wordt daarom in smartshops en op internet verkocht) en wat kost het ongeveer?
De adviesprijs is € 12,-. Er zijn shops die het duurder aanbieden. De leverancier zegt hier iets aan te doen.
Tot nu toe weten we dat explosion te koop is in de volgende smartshops:

* Alkmaar - www.NaturalMinds.nl € 12,72, TranceVision
* Amsterdam - Conscious Dreams Kokopelli (rosse buurt), Conscious dreams dreamlounge (kerkstraat) € 15,-, innerspace (Spuistraat) € 12,-, Elements of Nature € 12,- (5 smartshops), Mushroom Galaxy
* Arnhem - Sjamaan € 10,-
* Den Haag - Conscious Dreams Euphoria, Dr. Paddo
* Den Helder - Flower-Power www.flowerpower-denhelder.nl/ € 15,-
* Den Bosch - Aum, Magic moments € 12,-
* Enschede - www.KosmicKitchen.nl, Smokeys
* Groningen: Energizer (voorheen dreamfactory)
* Haarlem - State of mind (Conscious Dreams)
* Hoorn - Mother Nature (Conscious Dreams)
* Leiden - Altered States (Conscious Dreams) € 15.-.
* Nijmegen - De Sjamaan (bloemerstraat) € 10,-
* Roosendaal - Smartshop Bazaar hyroglief (molenstraat 89)
* Rotterdam - www.Apollyon.nl (Zuid) € 12,-
* Utrecht - state of mind, Twist & Shout, Magic Minds
* Winterswijk - Blauwe Engel, Inner Eye
* Zwolle - Satisfactory
* Online: http://www.room-odoriser.com € 12,- , http://www.shayanashop.nl €17,- , http://www.methylone.nl € 12,-
net gehaal bij smartshop in amsterdam, naam ff kwijt maar was op de staalstraat 5 bij het waterlooplein, 12,50 was het
Net naar Leiden geweest, prijs is gezakt van 15 Euro naar 12,50 Euro

- is het synthetische sjeit of herbal-sjeit? (zie voor diepergaande informatie hierover de topic zelf)
Explosion is geen smardrugs maar een designer drugs
Inhoud:
280mg Methylone (2-methylamino-1-(3,4-methylene
dioxyphenyl)propan-1-one, C11H13NO3 of Methylenedioxymethcathinone)
Tis wel degelijk Methylone
tis stiekem gewoon chemische drugs

- waar kan je het 't beste mee innemen vanwege de smaak?
gelijk doorslikken. Met een ruime hoeveelheid vruchtensap of frisdrank innemen.
Ik doe het altijd in een paar slokken cassis of iets anders. Bijvoorbeeld in een bekertje/flesje waar nog een heel klein laagje inzit,dan doe je er wel wat langer over,maar dan is het toch niet zo vies
door een laatste slokje bier, doe ik altijd en dat werkt echt goed. bier is namelijk ook bitter
1 buisje in de cola gedaan, gatver wat goor ! (daarna nog een half buisje in de appelsap, toen proefde ik het niet)

- niet combineren met?
Niet combineren met alcohol of andere drugs. Niet combineren met medicijnen. Vooral niet met MAO-remmers.

- effecten?
...dat het na zo'n 20-40 minuten inslaat, de echte high ongeveer 1 a 2 uur duurt en het speedy effect wat daarna aanhoudt nog zo'n 4 uur duurt
inderdaad sterk vergelijkbaar met pure mdma. echter zorgt explosion voor een lange, stabiele piek waarin het "lekker"-gevoel overheerst en je verder compleet helder bent. verder geen wausheid aan de orde, en al helemaal niet zichtbaar. je behoudt volledige controle over jezelf, behalve een toename van knuffeligheid. zintuigelijke waarneming wordt op een prettig niveau versterkt, dat wil zeggen, een peuk wordt als "wouw, lekker peukje hoor!" ervaren en muziek is nóg leuker en opzwepender dan normaal. een normaal gesprek blijven voeren gaat prima omdat je zo helder blijft. pure gevoelsdrugs dus.

- algemene side-effects?
Tijdens de werking genoeg frisdrank of water drinken. Er kan kaakspanning optreden.
slapen na gebruik lukt erg moeizaam, (...) je slaapt heel licht en redelijk kort
Ik kon de volgende dag zonder problemen eten, wel iets minder dan normaal maar verder geen problemen daarmee

(Natuurlijk zijn de bijwerkingen voor iedereen weer een beetje anders. We hebben het hier al over grote pupillen en "strak" staande gezichten gehad, het kauwen, de één kon prima plassen en de ander totaal niet, hoewel de meeste mensen niet kunnen slapen na explosion sliep een enkeling wél goed, sommigen werden misselijk en weer anderen kregen last van hun maag...)

fokker

Belezen gebruiker
Nou ik wacht eens af tot ik er wat meer over gehoord heb van mensen die ook XTC gebruiken, nog toe heeft helemaal niks XTC kunnen vervangen bij mij, doe het niet vaak, maar zit al zeker niet te wachten op rommel die me laat zitten met een teleurgesteld gevoel van "Shit, had ik maar gewoon schijven gehaald".

thedragon

Newbie
hier een verslag van iemand

Nou daar komt ie dan van Bart:

Zaterdagavond om 23 uur een buisje Blutz ingenomen met het plan nog wel even weg te gaan, maar het kan er maar vast inzitten.
Al direct na een kwartietje of zo komt hij al lekker binnen en raken we aan de klets over van alles en nog wat. We werden veel aanhankelijker, veel kroeleriger en kletsen niet normaal gewoon. Om ongeveer 1:30 besloten we om lekker thuis te blijven en hebben we 3ml ghb genomen. Ook dit ging bijzonder goed en het leek zelfs alsof de Blutz wat werd versterkt hierdoor!
De lulkick bleef en we kregen nog vrienden over de vloer die ook een buisje hebben genomen om 3:30. Wat een feest zeg dat spul, het bleef maar werken.
We bleven er erg wakker bij en zijn met nog wat ghb door gegaan tot 6:30 voordat we wat anders hebben gepakt; we wisten toen wel zeker dat het was uitgewerkt namelijk.
Slotconclusie: Blutz doet zeker niet onder voor Explosion, nog sterker wij hadden de indruk dat het nog wat sterker was, hoewel dat natuurlijk ook aan ons of aan de omstandigheden gelegen kan hebben.
We hebben al weer besteld bij www.apollyon.nl net want voordat je het weet is het al weer op

ik heb voor 2,5 maand elk weekend explosion of xtc gebruikt en ik vind zelf explosion een goede vervanger voor xtc (afgezien van de prijs) ,het is wel wat milder natuurlijk maar de lol die je hebt is er helemaal niet minder om.Bij gebruik van explosion weet ik dus zeker dat ik een vette avond heb,dat is dus ook wat ik koop voor de 10 euro die ik ervoor betaal.Bij xtc weet ik niet zeker hoe hard de pil is tenzij ik het laat testen, dus weet ik niet zeker wat ik kan verwachten. het gevoel dat ik heb bij explosion: van alles overtuigt, je twijfelt geen enkel moment over wat je zal gaan doen ,alles is goed en vrolijk, heeeeel graag willen praten met mensen ook al zeggen ze niets terug. Deze dingen heb ik ook allemaal bij xtc alleen voel ik me dan wat 'strakker' en minder mellow.Als het gaat om hoe je je voelt tijdens het gebruik vind ik het niet erg veel verschil maken of ik een goede pil heb of een buisje explosion ,misschien als ik terugkijk op wat ik heb gedaan en gevoeld vind ik xtc beter maar ik vind het belangrijk dat ik op een party lol heb en dat heb ik met beide even veel!

en het depri gevoel is idd minder (bij mezelf iig) maar ik moet zeggen dat ik dat bij xtc ook niet altijd heb, als je na een nacht explosion opstaat voel ik me alsof ik helemaal wakker ben en goed geslapen heb ook al heb ik maar 3 uur geslapen, heb trouwens ook een aantal keer gehad dat je als je wakker word ,je echt niet hoe je nou wakker geworden bent en waar je bent en waarom maar niet echt depri ofzo.

Jeller

Badass junkie
bij xtc heb ik ok nooit een depri gevoel achteraf hoor, het meeste dat ik gepakt was was een capsule 200mg MDMA en daar had ik volgende dag geen last van.. mss als ik meer zou pakke

Intoxicated

Wijs gebruiker
Een zeker smartshopeigenaar wist mij te vertellen dat explosion, en alle daarop gebaseerde dingetjes, methylone zijn... dus ook echt bijna identiek aan xtc, hij zei dat t neit veel beter voor je zou zijn dan gewoon mdma

Bal0n

Badass junkie

MDMA

Methylone

Dus ja, het lijkt er idd erg veel op. Het effect ook. Een van de grote verschillen echter is de dip. Deze is namelijk nog nooit gerapporteerd bij Methylone :).

Intoxicated

Wijs gebruiker
khad 1 keer zon buisje gedaan. was wel grappig op zich, xtc min hwet love gevoel en een heel erg blurry vision, in mijn geval

Bal0n

Badass junkie
Geen love gevoel? Hoelang tussen je laatste MDMA dosis en je Methylone zat er? Ik had een behoorlijk sterk love gevoel, wel in combinatie met paddo's though :).

Intoxicated

Wijs gebruiker
ow, daar zat zeker 3maanden tussen. Had pas 2 keer MD gedaan, een half jaar uit elkaar ofzo, en daarna die methylone... maar dat was wel kicken op zich.. die kerel zij dat 1 buisje een dosis van 2 keer was, was ook geen explosion... maar had echt een zieke blurry vision.. nooit eerder meegemaakt.

Wortel

Bewuste gebruiker
Ik hoorde dat er in Explosion kwik zat en stoffen uit baterijen :confused: Klopt dit? Zelf lijkt het me nogal raar maar goed.

Himself

Belezen gebruiker
ik heb het gedaan toen het uitkwam, maar het is nu illegaal toch? het wordt tenmisnte niet meer verkocht in Groningen. Maar zo gruwelijk was het niet.... niet echt een vervanger.. maar het is eignelijk ook wel leuk voor een keer... het is een ander soort ervaring.... mild but nice

fun

Bewuste gebruiker
zou dat ook wel eens willen proberen

wie weet waar dat nog wel te koop is of te bestellen is?
blutz of explosion, maaktnietuit is hetzelfde begrijp ik.

caatje

Badass junkie
fun zei:
zou dat ook wel eens willen proberen

wie weet waar dat nog wel te koop is of te bestellen is?
blutz of explosion, maaktnietuit is hetzelfde begrijp ik.

is niet meer te bestellen helaas

caatje

Badass junkie
Space_dracula zei:
Heb vandaag mn portie binnen gehad dus tis nog wel te krijgen gewoon via de site.
via welke site dan? en wat explosion of blutz? Ik heb blutz gemaild maar nix meer gehoord en explosion is niet meer te krijgen heb ik gelezen. :confused:

caatje zei:
Space_dracula zei:
Heb vandaag mn portie binnen gehad dus tis nog wel te krijgen gewoon via de site.
via welke site dan? en wat explosion of blutz? Ik heb blutz gemaild maar nix meer gehoord en explosion is niet meer te krijgen heb ik gelezen. :confused:

De blutz site zoals ie is vermeld in deze discussie.
Heb gewoon besteld onder remours en kreeg het paketje na betaling keurig overhandigd door de postbode :P

27,50 voor 4 buisjes.

Bal0n

Badass junkie
Space_dracula zei:
NGREDIENTEN

Ingrediënten: Witte Wilgenbast extract (Salix alba), Kola extract (Cola acuminata), Guarana extract (Paullinia cupana), Haver extract (Avena sativa), Siberische Ginseng extract (Eleutherococcus senticosus), Panax ginseng extract, Passiebloem extract (Passiflora incarnata), Betonie kruid extract (Betonica officinalis), Aziatische Waternavel extract (Centella asiatica), L-Arginine, Ascorbinezuur (Vitamine C), L-Fenylalanine, Niacine (Vitamine B3), Taurine, L-Tyrosine, Vitamine B6, Zwarte peper (Piper nigrum), Gember (Zingiber officinale), Bonekruid (Satureja hortensis).

Staat op de site, dus het is geen methylone, maar ee nrandom herbal mix :).

angie123

Bewuste gebruiker
Moet ik gewoon mijn kruidenrekkie leeggooien en wat van mijn dagelijkse vittamine pillen platstampen en dan gewoon op roken????? :grin:

Bal0n zei:
Space_dracula zei:
NGREDIENTEN

Ingrediënten: Witte Wilgenbast extract (Salix alba), Kola extract (Cola acuminata), Guarana extract (Paullinia cupana), Haver extract (Avena sativa), Siberische Ginseng extract (Eleutherococcus senticosus), Panax ginseng extract, Passiebloem extract (Passiflora incarnata), Betonie kruid extract (Betonica officinalis), Aziatische Waternavel extract (Centella asiatica), L-Arginine, Ascorbinezuur (Vitamine C), L-Fenylalanine, Niacine (Vitamine B3), Taurine, L-Tyrosine, Vitamine B6, Zwarte peper (Piper nigrum), Gember (Zingiber officinale), Bonekruid (Satureja hortensis).

*lol* dit stont er dus nog niet op toen ik het bestelde :)

Staat op de site, dus het is geen methylone, maar ee nrandom herbal mix :).

angie123

Bewuste gebruiker
Ik heb vandaag besteld en hoop het morgen binnen te krijgen, ik laat jullie wel mijn ervaring weten. Ben wel benieuwd. Zal zeker niet te kick geven die coke geeft maar wie weet is het wel een gezellig tussendoortje. :mrgreen:

snipe

Newbie
ik heb van de week men 4 flesjes blutz aangehad.
heb gisteren 2 flesjes in één keer ingenomen zoals op de site vermeld staat.
maar voelde er bitterweinig van :(
heb 3 uur voor ik de blutz flesjes heb genomen wel een potje ghb genomen en dan op een feest een 5tal apperatieven gedronken(wijn)
kan dit de blutz effecten hebben tegengehouden?
heb er ook gewoon van kunnen slapen..

Use-R

Newbie
Beste mensen, ik heb gisteren een 'exposion' geprobeerd en die was weer helemaal super, net als vanouds. Lekker uit me dakkie en weinig kater vandaag!! Moet wel hetzelfde spul zijn als die explosion van eerst. Daar was ik al fan van en deze voelt precies hetzelfde!! Ik hoorde wel van die shop dat dit een restpartijtje was van de leverancier, dus ik heb gelijk maar wat extra ingeslagen voor de zekerheid. IK ben weer BLIJ!!! :wink:

robby

Newbie
Explosion is helaas uit de handel, chemisch leek het het veel op MDMA.
De Nederlandse regering wil de illigale handel schijnbaar promoten, explosion was controleerbaar (als het nog legaal zou zijn)
Meer informatie over explosion: www.xtc-mdma.com

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Ik heb ook nog ergens een variant van explosion vandaan weten te halen .. geen herbals, dat weet ik zeker. Had het nog niet eerder gebruikt en in combi met een pilletje beviel het me zeerzekers (zie mijn trip report).

robby

Newbie
Bedoel je toevallig Blutz???
Daar zat ook de stof methylone in, net als bij explosion.

Tegenwoordig wordt Blutz weer verkocht (www.blutz.nl) maar dan niet meer met methylone maar met herbals!!!

spacekonijn

Badass junkie
ik kan aan de echte explosions komen.

LOOOL ze vragen er 20 euro p.s voor haha ik ben niet gek/
wel jammer had het graag nog eens gedaan

Trip Unit

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
ik kan aan de echte explosions komen.

LOOOL ze vragen er 20 euro p.s voor haha ik ben niet gek/
wel jammer had het graag nog eens gedaan
Pfff dan maar een snoepie van 2 euro,en daar voel je meer van!

Bovenaan