Even Voorstellen.

Sipke

Newbie
hallo allemaal mijn naam is Sipke en ik ben verslaafd aan morfine ik ben sinds April dit jaar er mee gestopt met begeleiding van een arts! Ik gebruikte Oramorph 20 Mg en Oxicodon 5 a 6 x 25 Mg en gebruik ook nog Amitriptiline en Qutipine voor de nacht.
Ik gebruik Subexone en neem iedere dag 30 Mg in s'morgens 24Mg en s'avonds 6 Mg en voel me velemalen beter dan voor die tijd met morfine maar heb het nooit zo ervaren dat ik verslaafd was maar nu weet ik wat ik allemaal gemist heb lag veel op de bank omdat ik nergens meer zin in had en nu bruis ik het uit van energie.
Zijn er meer hier die ook verslaafd aan morfine waren.

De Zandman

DF-koning
Wat een uiterst vreemde post.
Je zegt:
" ik ben verslaafd aan morfine."
Daarna zeg Je, : ik ben Ermee gestopt. Altijd goed natuurlijk.
En d a n zeg je weer: " ik gebruik subuxone"
.
Wat denk je, dat dit voor een middel is?
Het is een, zeg het zelf maar, een o....t. juist, ja.
En dan als toegift nog: "ik heb nooit zo beseft dat ik verslaafd was ...."

Ik zal je even uit de droom helpen.
Jij bent nog steeds verslaafd.
Stevig, óók.
Alleen reageert jouw lichaam veel beter op subuxone, dan morfine.
Gelukkig maar.
De afbouw van subuxone is anders géén pretje. Dit zeg ik je alvast.
Grtz

De Zandman

DF-koning
Da a rom, daarom.
Als je zoveel nodig hebt, dan ben je aardig hooked.
Als je hieraan twijfelt, als je dit in deze dosis neemt, dan stop er eens mee.
Dan merk je wel of je hooked bent.

benzzzy

Badass junkie
Ik kom ong op 8mg buprenorphine uit als ik een equivalent dose zoek voor 125mg oxycodone en 20mg morphine.

Dit komt er mooi op neer dat je doctor je zoon 22mg teveel buprenorphine geeft.

30mg is overkill buprenorphine is zeer potent.
Als je er nog niet lang aan it dan raad ik aan om dit bespreekbaar te maken met je arts en te vragen of het het proberen waard is om een lagere dosering te proberen voordat je op fucking 30mg gaat.
Als blijkt dat 10mg de wd's netzogoed weg houden als 30mg dan zal dit de betere optie zijn gezien je makkelijker van 10 afkomt asl 30.

Spyro

DF-koning

MaddMonkey

Badass junkie

De Zandman

DF-koning
Die dildo die licht geeft in het donker, doet mij even terugdenken aan de enige godsdienst les die ik ooit kreeg....
De docent had het over de zgn. Onbevlekte Ontvangenis van Maria, die zomaar ineens zwanger was geworden, zonder dat haar man, Jozef, daar enig aandeel in gehad had.
Welaan, dat ging er bij mij dus niet in. Toen al niet.
Op een gegeven moment zei ik daar toen over, in de les, meneer, dat kan niet, zomaar zwanger worden.
Dat hebben we in biologielessen geleerd. Er is maar één mogelijkheid.
Dat moet in dit geval een onbemande vliegende lul zonder bestemming zijn geweest!
Vervolgens moest ik de les direct verlaten en ik hoefde ook niet terug te komen....
Toen al, in 1971 moet dit ongeveer geweest zijn, groeide ik al op voor galg en rad!
Mijn uitleg heb ik heel vaak teruggehoord. En werd hilarisch genoemd.

Bovenaan