20:30 5mg 5-MeO-Mipt erbij en een klein lijntje 3-cmc, kijken of dat wat potten kan breken. Stopwatch aan en kijken wanneer er wat gebeurd. De Eutylone is volgens mij waardeloos geweest, ik merk amper nog iets.
21:00 10mg 5-MeO-Mipt erbij, ik was uitgeschoten met afwegen en merk nog niet echt iets of toch wel? Wel een strak gevoel maar verder niet veel.
21:01 Ahhhh er begint iets te komen en fuck wat is dit lekker, de eerste 5 mg komt binnen en Tinder wordt aangegooid want damn....
21:13 Benen gaan trillen, kaken strakker. Ineens komt er een intens gevole over /in mijn hele lijf. Buik gaat ronddraaien, zweterig voorhoofd, wat een fucking lekker gevoel. Genieten 6.0
21:15 Ik sta keihard te dansen op een setje van Dax J, yes dit is wat ik zocht. Ik geniet 7.0
21:30 Jezus wat is dit lekker, ik glij er steeds meer in tot alles zo lekker voelt, mijn hele lijf geniet iedere vezel is in extase. Schrijven is lastig maar ik blij f aantekeningen maken. Genot 9.0 en man wat wordt je hier geil van zeg...... Ik voel me net Herman de Stier.
21:35 Setje van Perc gaat aan en ik swipe me suf op Tinder. Dafaq wat is dit lekker zeg, zo genieten en toch kraakhelder in mijn hoofd. Neiging tot klappertanden is nog net te onderdrukken. Wat een aparte beleving, hard gaan maar zo zuiver en clear in je hoofd voelen.
21:47 Perc knalt er lustig op los op de achtergrond en de muziek maakt de euforie compleet. Damn ik krijg het gevoel terug van mijn eerste xtc-pil die insloeg..... Wow! Tranen in mijn ogen van geluk en genot (10.0). De muziek, herinneringen, gevoel, zo heerlijk intens en puur en helder. Kraakhelder als een windstil meer wat weerspiegelt (staat er echt)
21:51 Af en toe neigt het naar te intens maar het is nog te doen, ik lig relaxed onderuit gezakt te genieten en laat het gebeuren.
21:57 Perc schroeft het tempo op en het gas gaat erop, nu even een break in het report want schrijven en lezen is onmogelijk.
22:37 Plots koude handen, blauw wit. Vasoconstrictie in de armen en meer steken in de borst. Hart heeft het zwaar merk ik. Dat zal de Eutylone zijn, baggerspul wat de wc in gaat zo meteen. Bijnemen na de laatste 10 mg 5-Meo-Mipt was al geen optie meer, dit is meer dan genoeg.
Het overweldigende genots gevoel is niet te houden meer.
23:30 Ik ben moe slapen is lastig merk ik. Nu zit ik te veel in mijn hoofd en krijg het idee dat ik opgesloten zit in een onrustig lichaam.
23:45 Ik pak 50mg Quetiapine, 25mg Oxazepam en 25 Temazepam (op voorschrift allemaal) om te kunnen slapen.
00:30 De come down is pittig, volgende keer een trip zonder Eutylone. Eens kijken wat dat geeft.
De intentie was een Eutylone test maar halverwege zonder echt resultaat heb ik de 5-Meo-Mipt ook getest.
Ik ben superblij dat ik mijn eerste slechte ervaring hier heb gedeeld en daar super goeie tips op terug kreeg. 5mg per half uur is the way to go!