Ethylcathinone

TrippyShit

Badass junkie
Ben ook wel benieuwd. Het kost namelijk niet zoveel. Voor 25euro heb ik een grammetje. Denk dat ik het mn volgende loon eens haal :)

Spor

Wijs gebruiker
Vandaag binnen gekregen :grin:

Zodra ik gebruikerservaring opdoe horen jullie het maar heb veel nieuw speelgoed dus weet niet wat ik eerst ga nemen

ronny

Experimenterende gebruiker
Bestellen jullie dat via internet of hebben jullie een dealer die zijn wereld erg goed kent? :)

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Ik heb het hier nu ook thuis liggen, vond het niet zo super speciaal eigenlijk heb 2x een dosis van 50mg gehad. Misschien moet ik wat meer proberen

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Klinkt echt fantastisch!!! Maar ja, wat zijn de gevolgen? Wat doet het precies? Ik ben een dikke schijterd, wil echt eerst weten wat het precies is en doet voordat ik iets ga gebruiken of overweeg te gaan gebruiken.

Is niet veel over te vinden op google over e-cat... :(

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Ethylcathinone is voorzover ik weet gesynthetiseerd uit khat bladeren, Khat is dat spul wat "negers" altijd kauwen.. (een stimulerend middel)

Gister wat meer gehad 500mg ongeveer, het overtrof zeker speed en coke. Het gaf mij de energie van speed en de euforie van coke. Ben vandaag ook zeker niet brak. Alleen slapen is iets moeilijker als normaal gesproken.

Nou ben ik niet zo'n fan van simulanten maar Ethylcathinone is zeker voor herhaling vatbaar. Het goedje is ook niet echt duur 25 euro voor een blitze zuivere gram (98%) :sunglasses:

underworld

Wijs gebruiker
Kees Klapkaak zei:
Ethylcathinone is voorzover ik weet gesynthetiseerd uit khat bladeren, Khat is dat spul wat "negers" altijd kauwen.. (een stimulerend middel)

Gister wat meer gehad 500mg ongeveer, het overtrof zeker speed en coke. Het gaf mij de energie van speed en de euforie van coke. Ben vandaag ook zeker niet brak. Alleen slapen is iets moeilijker als normaal gesproken.

Nou ben ik niet zo'n fan van simulanten maar Ethylcathinone is zeker voor herhaling vatbaar. Het goedje is ook niet echt duur 25 euro voor een blitze zuivere gram (98%) :sunglasses:

hoe heb je het ingenomen, gewoon snuiven?
ben van plan om zelf zon 250 mg te doen, al ervaring met zo'n hoeveelheid of gaat deze hoeveelheid me tegenvallen en kan ik het beter wat opschroeven?

L

Lid 6909

Gast
tsja je moet er wat voor over hebben om je lekker te voelen heah :grin:

underworld

Wijs gebruiker
het viel me zwaar tegen, niet zoveel boeiends, dus we hadden maar 4fmp genomen om hem alsnog te spacen, en daarna nog een paar lijnen e-kat, die combinatie voelde wel heerlijk, vooral met een ballonetje lachgas erbij

Spor

Wijs gebruiker
500 en 250mg ? Op erowid las ik een report over 30mg nasaal... Moest wel pijn doen maar was wel al werktzaam. Is 250 - 500 dan niet ERG veel om oraal te nemen ? maakt het opslag ook wel een stuk duurder als een dose zeg 350mg is ipv 30-35.

Ben benieuwd

L

Lid 6909

Gast
Kees nam 500 nasaal dacht ik?

Toen hij voor het eerst lijntjes nam waren dag zo'n 70mg lijntjes gok ik, en dat was niet echt een super gevoel zei hij.

underworld

Wijs gebruiker
Spor zei:
500 en 250mg ? Op erowid las ik een report over 30mg nasaal... Moest wel pijn doen maar was wel al werktzaam. Is 250 - 500 dan niet ERG veel om oraal te nemen ? maakt het opslag ook wel een stuk duurder als een dose zeg 350mg is ipv 30-35.

Ben benieuwd

ik had op de totale avond 250 mg gesnoven en voelde dat het alleen maar de 4fmp versterkte, wat wel bijzonder aangenaam was trouwens

buster

Newbie
leuk spul maar je hebt er wel aardig wat van nodig om lekker te gaan. maar in de combi met 5meo en keta is het heel lekker.. probeer het een keer moet ik zeggen

L

Lid 6909

Gast
5meo is zowiezo al heerlijk, denk dat de euforie lekker word versterkt met E-cat erbij.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Aight ik ontvang binnekort een grammetje, zijn er inmiddels wat ervaringen bijgekomen?

Volgens mij heb ik het namelijk al is gedaan, maar er zijn zoveel cathinones dat ik het niet zeker meer weet. Toen nam ik 200mg en ging ik 5 uur best hard beetje speedy gevoel met wat eurforische warme vlagen, erg vermakelijk :)

Grtzz

Bovenaan