Ether.

zommes

Badass junkie
Volgens mij heb je er niets over gelezen.

Natuurlijk zijn oplosmiddelen ontzettend schadelijk. Fear & Loathing is geen handleiding voor drugs, anders zou adrenochroom ook interessant zijn en dat is het niet.

let come

Belezen gebruiker
ik heb wel vrij veel zitten googlen over ether, maar veel kon ik er niet over vinden..

Ik heb wel gevonden dat ether inderdaad zeer schadelijk is voor de hersenen (net zoals lijm enzo..) en dat lachgas, wat eigenlijk ook een vluchtige stof is, minder schadelijk is. In vergelijking met lijm, ether,...

Ik wist dus duidelijk dat ether helemaal niet gezond is, heb daarom op voorhand ook tegen mezelf gezegd dat ik het slechts 1x ga doen, om te proberen. Ik heb me alleen een beetje slecht verwoord in mijn post denk ik.

Fear & loathing was niet direct een handleiding, hier heb ik het wel voor het eerst gezien. Nee, ik ga niet alles uitproberen wat ze in deze film doen, geloof het of niet, ik ben een voorzichtig type. :)

speeseend

Wijs gebruiker
natuurlijk gevaarlijk

Giow zei:
Nouja,; ik heb ook al iets gelezen over Sint-Janskruid. Dit is natuurlijk, dus veel schade zal dit niet opbrengen.

Ik denk dat je het vetgedrukte stukje niet direct zo bedoelde. Anders zou ik het nog een goed checken. Zaken die een natuurlijke basis hebben, kunnen weldegelijk schade - of zelfs de dood brengen.

En sint janskruid is op zichzelf niet zo gevaarlijk. Tenzij je andere middelen gebruikt. Dan kan het een heel ander verhaal worden:

http://www.e-gezondheid.be/nl/tijdschri ... 40-art.htm

let come

Belezen gebruiker
Shroomie zei:
lachgas is in belgie moeilijker te vinden dan je denkt :(

ik weet niet van waar je ongeveer bent in belgie maar als je van de omgeving van Diepenbeek bent heb ik goed nieuws:
1x per jaar zijn daar de studentenverkiezingen en staan er op het voetbalveld voor de unief heel wat tenten.
In 1 van deze tenten kan je ballonnen lachgas kopen :wink:
Ook wel sjiek omdat het in een tent is, als de zon op het zeil schijnt geeft dit altijd zo een aparte verlichting :P

lachgas is dus blijkbaar legaal :)

Ionesco

Experimenterende gebruiker
Er is ook een site voor waar ik het altijd bestel, kweetni of ze ook naar belgie versturen maar goed. Moet je maar op google zoeken voor slagroompatronen en je vind m zo :wink:

Als dit niet zo gepost mocht worden haal ik t weg :)

Mindcontroller

Experimenterende gebruiker
Giow zei:
Dissonant zei:
Ik weet enkel dat het zéér schadelijk is voor je hersenen. Hersenschade is onvermijdelijk

Jij kiest toch altijd de slechtse drugs eruit he :)
Nou, wel met een reden. MDMA, ja, dat heb ik liggen, maar ik durf er niet aan beginnen. Zo'n effect blijft lang, en me ouders. In grote vakantie, ben ik langs weg thuis dan zal ik meer met XTC beginnen. Maar ik ben elke avond van 7 - 10 alleen thuis. Dan is (korte) drugs zoals dit wel leuk.
Nja,; van 1 keer zal je er niet aan sterven,; dit wordt eenmalig.

Zucht... moet je dan altijd drugs gebruiken als je ouders weg zijn? :openmouth:

Bovenaan