Zojuist ether geprobeerd, ik had er wat van gehoord, ik had het hier toevallig staan dus kritisch als ik ben wou ik het even voor mezelf proberen...
Waar haal je het?
Gewoon naar de apotheker gaan, ether vragen, en je krijgt ether. Normaal gezien is het niet verdund ofzo.
Wat doet het?
Ik was voorzichtig begonnen door een stuk of 3 snuifjes van het potje te nemen. (Bij fear and loathing in las vegas doen ze het op een doek maar dat zag ik niet zitten omdat ik geen doek wou vervuilen met deze ranzige geur)
Deze weinige snuifjes hadden totaal geen effect dus ik ging voor meer. Hoelang ik juist heb liggen ruiken aan het potje weet ik niet maar het is toch wel een tijdje geweesd. Toen ik een licht verdovend (tintelend) gevoel voelde in mijn luchtwegen en hersenpan ben ik gestopt. Dit tintelend gevoel hield even aan maar was zo voorbij.
Ik besloot om nog 1 keer heel lang door te snuiven. Bij het tintelend gevoel ging ik dus nog even door. (het leek even of ik in trance raakte en maar door bleef snuiven, toch nog kunnen stoppen

)
Bij deze keer voelde ik het effect veel duidelijker.
Wat is het effect nu juist?
- tinteling (verdoving in je hoofd en je luchtwegen)
- je voelt je licht in je hoofd
- je wankelt een beetje op je benen, alsof je gedronken hebt
- ik voelde een warme gloed over me heen kruipen, dit was best wel een fijn gevoel
Hoe lang duurt het?
Het is nu een half uurtje geleden dat ik boven het potje heb gehangen en ik voel het nog een beetje. Het wankelen bij het lopen is verdwenen maar ik voel wel nog een verdovend gevoel in mijn hoofd.
Dit is alles, het is de ranzige geur dus niet echt waard. Lachgas heb ik ook geprobeerd en is voor mij beter. Lachgas is gezonder, ongeveer zelfde effect, stinkt niet en je kan veel schever gaan.
Ik ga het bij deze keer houden want veel heb je er dus niet aan en gezond is het niet. Had gedacht dat het effect dichter bij dat van lachgas kwam...
Toch ben ik tevreden dat ik het even heb uitgetest en ik dacht: "ik meld het even."