Ether

Hoi,

na lang te zoeken en niks te vinden wend ik me tot jullie.

Weet er iemand wat de schadelijke effecten zijn van ether op het lichaam?

Het is slecht voor de nieren en lever, voor de zachte weefsel delen aan de mond en neus is het ook nogal slecht.

En ik heb hier een paar keer gelezen dat het ook slecht is voor je hersens.
Hoe slecht? Te vergelijken met een avondje doordrinken?

Greetz

speeseend

Wijs gebruiker
Dat meen je toch niet serieus?!

Nah ja, gewoon ff een beetje Google-en. klik hier bijvoorbeeld.

Ik denk dat er in het oosten van Duitsland wel wat meer ervaring is met dit soort goedjes. Zo nu en dan lees je wel zéér slechte verhalen. Zoals vroegtijdige dementie, Korsakov e.d.

Naar mijn gevoel moet je dit soort gebruik niet vergelijken met een avondje Alcohol en/of Drugs; de welbekende, algemeen ''geaccepteerde'' dope.

Het is een stuk, een flink stuk schadelijker dan Alcohol en zal ook op de langere termijn andere, nare bijwerkingen kunnen geven.

Laat in ieder geval even weten hoe het was, wanneer je het hebt genuttigd.

Greetings,

de eend

je moet het een beetje op een handdoek doen en die hanndoek tege je neus aandrukken en dan inhalen via je neus je word er even wazig van maar dat is zo weg.. Vind er weinig aan

Willemijn

Bewuste gebruiker
ether op zich daar heb je niet veel aan.
je kan het wel combineren met mescaline of andere drugs , heb ik gezien in fear and loathing in las vegas. maar zelf heb ik daar geen ervaring mee.
blijf er gewoon af , tis smeerlapperij

speeseend

Wijs gebruiker
Alles met mate is minder slecht dan misbruiken :wink:

Er wordt naar mijn mening te kort op ingegaan omtrent de negatieve eigenschappen. Wanneer hij bijvoorbeeld crack-coke óf Hero test, is dat een heel ander verhaal.

Ze geven Nederland een relatief lage rating (qua nuttigen van vluchtige stoffen) in vergelijking met bijvoorbeeld Ireland. Dit wordt denk ik, niet postitief beïnvloed door dit stukje in Spuiten & Slikken.

Bovenaan