Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wil je van alleen pure MDMA kristallen dood gaan dan moet je echt veel pakken. Dat gebeurd echt nauwelijks. Dat hij er GHB bij heeft genomen lijkt me eerder kunnen.
Wil je van alleen pure MDMA kristallen dood gaan dan moet je echt veel pakken. Dat gebeurd echt nauwelijks. Dat hij er GHB bij heeft genomen lijkt me eerder kunnen.
Niet door de intoxicatie van MDMA, maar je gaat veel meer zweten, waardoor je veel vocht verliest. Tank je dit niet regelmatig bij, droog je gewoonweg uit.
In normale omstandigheden kan 1 - 2 weken zonder water idd. Maar als jij hevig staat te dansen, ga je sowieso al veel meer zweten. Ook heeft MDMA de nare bijkomstigheid dat het de lichaamstemperatuur omhoog brengt, wat ook meer zweten met zich mee brengt.
Blijkbaar gaat dat uitdrogen dusdanis snel dat je na een 2 - 3 uurtjes dansen al tegen de vlakte kan gaan.
ik was laats bij een feest geweest ik ging met de fiets na huis fietste daar denk 30 a 40 minutes over en ik had HELEMAAL GEEN EEN TUFJE MEER IN ME MOND en dat kwam ook niet meer ik was wel verschoten ma toen ik daarna thuis kwam en een slok pakte tintelde heel me mond echt zalig lol groetjes
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.