Erwin Grootes overleden na overdosis.

Vind je dit zielig voor Erwin?

• Ja.. erwin was een goede vriend

Stemmen: 0 0,0%
  • Een beetje, ik kon erwin niet zo goed.

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, ik ken erwin niet.

Stemmen: 1 100,0%

• Totaal aantal stemmers
    1

Drazzic

Bewuste gebruiker
Wil je van alleen pure MDMA kristallen dood gaan dan moet je echt veel pakken. Dat gebeurd echt nauwelijks. Dat hij er GHB bij heeft genomen lijkt me eerder kunnen.

Bal0n

Badass junkie
Drazzic zei:
Wil je van alleen pure MDMA kristallen dood gaan dan moet je echt veel pakken. Dat gebeurd echt nauwelijks. Dat hij er GHB bij heeft genomen lijkt me eerder kunnen.

Niet door de intoxicatie van MDMA, maar je gaat veel meer zweten, waardoor je veel vocht verliest. Tank je dit niet regelmatig bij, droog je gewoonweg uit.

Bal0n

Badass junkie
doopie zei:
hoelang duurt dat uitdrogen eigenlijk?
in normale toestand kan je 2 weken zonder vocht

In normale omstandigheden kan 1 - 2 weken zonder water idd. Maar als jij hevig staat te dansen, ga je sowieso al veel meer zweten. Ook heeft MDMA de nare bijkomstigheid dat het de lichaamstemperatuur omhoog brengt, wat ook meer zweten met zich mee brengt.

Blijkbaar gaat dat uitdrogen dusdanis snel dat je na een 2 - 3 uurtjes dansen al tegen de vlakte kan gaan.

Superman

Experimenterende gebruiker
ik was laats bij een feest geweest ik ging met de fiets na huis fietste daar denk 30 a 40 minutes over en ik had HELEMAAL GEEN EEN TUFJE MEER IN ME MOND en dat kwam ook niet meer ik was wel verschoten ma toen ik daarna thuis kwam en een slok pakte tintelde heel me mond echt zalig lol groetjes :)

Bovenaan