Ervaringen met speed?

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
Kan iemand me zijn ervaringen met Speed delen? ben er wel in geïntereseerd namelijk :beer:

]x[

Experimenterende gebruiker
Nooit gedaan nog niet van plan ook. Ik hoor van me maten dat het gewoon xtc in snuif vorm:) en je gaat er hard van en je wordt er wous van en het is niet te zien aan je ogen ( wat wel het geval is bij xtc ) tenminste als je niet overdreven veel neemt :grin: maarja ik ben nog niet uitgekeken op xtc dus ik begin er nog niet aan

]x[

Voor zover ik weet wel en het werkt ook sneller omdat het via de neuswant/wanden van je buizen naar je long sneller je bloed inkomt

moonflower

kan iemand me zijn ervaringen met Speed delen, ben er wel in geinterreseert namelijk

Speed is in 1e instantie gwoon troep, je wordt er vet aggresief van en ten tweede waarom zou je die zooi snuiven, het is slecht voor je en je word de volgende dag echt KUT :cry: wakker!!!!!!!!

Je kan het het beste bij een blow of paddo's houden (paddo's heb ik nooit gebruikt, wel goede berichten gehoord) maar dat is mijn mening. Je moet het zelf maar een keer proberen, 1 lijntje wel te verstaan, want een OD kan je wel krijgen van speed, dus hou het rustig (tip)

]x[

Als we het zo gaan stellen is alle drugz troep :grin: Maarja ik ben toch nog niet van plan om het te gebruiken dus ik ziet het nog wel een keer

666

Newbie
Yoooo junkie xl als jij toevallig 3 dagen niets te doen heb,en je wil de nachten ook mee maken.

Speed is een sintetische drug---------Nooit snuiven,lost alles op!!!!!!!!!!!!!!

Maak een bommetje(vloeitje met daarin mespuntje speed).(lost goed op in je maagzuur)
Kijk uit met deze zooi-----je houd geen gebit over.

Geinig spulletje-----maar je moet weten waar je mee bezig bent.
Speed is zeer goedkoop 5euro gram------------wordt dus vaak gebruikt om xtc pillen op te fijzelen.
Of door de coke heen te gooien ,samen met manitol.(baby poep poeder)

666 groet u. En hopelijk over paar maanden nog eens.
----------Blijf nadenken!!!!!!!!!!!!!! :stoned:

Locke

Speed vind ik zelf een van de leukere drugs soorten .. Het is wel heel slecht voor je als je het vaak gebruikt .. Ik snuif het meestal omdat het in me maag beetje raar doet het is heel anders dan xtc je heb super veel energie en bent heel vrolijk alleen jammer dat het je zo heel erg snel verneukt :(

je ziet het zeker wel aan je ogen en ook aan je kaken, je houdt niet op met kauwen... men kan er erg opgefokt van worden. een OD is een keer gebeurd met iemand die in mijn huis woonde, ja dood... niet leuk. het is erg goedkoop en erg sterk. je botten en tanden gaan eraan. pas er maar mee op. het was vroeger wel een van mijn favorieten. als je teveel neemt of te lang erop door gaat, kan je ook in een psychose raken.

jacqie

Newbie
Speed tja....ik zelf vind het een goede toevoeging op een pil....zeg vaak ik doe het niet meer maar eenmaal 1 snuiffie ervan en je gaat weer verder....en lekker hard....niet meer suf maar je voelt je super.....zoals ik al zei toen ik me voorstelde alles met mate en tja je voelt je wel brak de dag erna maar ja dat hebje van alcohol/wiet/xtc en coke ook......gewoon eten en drinken en je bent er zo weer bovenop :smoke:

LKM

Newbie
K vind speed maar kut troep, als er iets slecht voor je lijf is is het speed wel.
Ik heb mezelf dan ook voorgenomen geen speed te gaan gebruiken (ook niet voor 1x)

Hylander

Newbie
waarom is het kuttroep? mijn personelijke mening ik vind het wel fijn en dat je de volgende dag kloten voelt dat is in het begin zo later niet meer :hearteyes: :cry: heeft gewoon veel voordelen je blijft lekker wakker kunt veel meer drank op :beer: maarja ieder zijn plezier Greetings Tha Master :stoned:

Freek zei:
Kan iemand me zijn ervaringen met Speed delen? ben er wel in geïntereseerd namelijk :beer:
Nou Ik heb genoeg meegemaakt met speed bijna ieder weekend, op het werk, op feesten, op school, maar ik ben wat geminderd wil het wel in de hand houden.......maar ut is wel mega relaxt spul!!! en lekker goedkoop. Maar een jointje erbij is ook wel relax .......m@zzelss Kuzah :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp: :stoned: :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp:

Hoi allen,

Ik lees iedere keer dat speed maar 5 euro per gram kost. Ik betaal 15 euro per gram. :angry:

Dan vraag ik me wel 'ns bij welke Albert Heijn die prijs van 5 euro geldt :mrgreen: ?????!!!!!!! Bestel ik gelijk 10 gram. Geef maar door op [email protected]! Het is wereldspul, echt. Je voelt je helemaal het ventje. Je bent zeer scherp. Bent rap van tong. Hebt een zelfvertrouwen van Patrick Kluivert. Echt geweldig HELAAS :wink:

zyprexa

Newbie
Yieps Freek!!!

Ja, ik heb al veel te lang ervaring met speed! Het begon in het weekend met één lijn, maar helaas is het daar niet bij gebleven. Het moest maar niet zo goed doen! Alleen van de smaak heb ik nu al 10 jaar klachten en nog steeds is dat hetzelfde! Maar voor de rest, gààààààààààààààààààn!!! :kots: :kots: :kots:

hey, ik ben van wiet overgeschakeld naar speed in't weekend ( van weed kun je nu eenmaal niet urenlang blijven feesten he :wink: ) ik ben gewoon gek op dat spul, en ik gebruik er dan ook redelijk veel van, zeker in't weekend, ik zal je exact vertellen wat er gebeurt:
je spieren spannen zich op, je begint te kauwen als op een kauwgom en je moet dus wel opletten dat je je gebit niet stuk bijt, je voelt geen vermoeidheid, honger of pijn meer, al je positieve gevoelens worden versterkt en de negatieve verdrukt, je remmingen vallen weg en je begint spontaan en vlot te babbelen. in sommige gevallen kun je redelijk agressief worden, zeker als dat al in je karakter ligt, je lul gaat serieus krimpen, en krijgt de grootte van het lijntje dat je hebt gesnoven :cry: maar... je wordt zo geil als boter en als je een stijve hebt wordt ie 2 x zo hard als normaal e, je komt klaar als was het een explosie. :grin: bij overmatig gebruik gaat de zin in seks over. je lichaamstemperatuur gaat stijgen en je begint hard te zweten, daarom als je in een dancing/ of op een party bent, regelmatig naar buiten gaan om af te koelen anders is er kans op oververhitting :angry: , ook elk half uur een glaasje frisdrank, water of sportdrank drinken om je vochtniveau op peil te houden, want van al dat zweten en dansen kan je uitdrogen, zeker geen alcohol drinken want dat werkt vochtafdrijvend dus ten eerste kan je dan alsnog uitdrogen, en ten 2 de ga je niet voelen dat je dronken wordt, je weet van geen ophouden en voor je het weet zit je dronken achter het stuur, of zuip je je gewoon een alcoholintoxicatie, tevens heb je dan de dag nadien een kater van jewelste. :(
de dagen na het speedgebruik, als de uitwerking volledig weg is, goed rusten en gezond eten want speed is misschien best lekker, maar het is wel een enorme belasting voor je lichaam, je voelt geen honger en vermoeidheid, maar ze is er wel, dus ga je jezelf forceren, en dat moet je nadien compenseren.
good luck en laat weten wat je er van vondt.
ps: je kan slikken of snuiven maar blijf in godsnaam van de spuit af

Sp_Gonzalez zei:
Hoi allen,

Ik lees iedere keer dat speed maar 5 euro per gram kost. Ik betaal 15 euro per gram. :angry:

Dan vraag ik me wel 'ns bij welke Albert Heijn die prijs van 5 euro geldt :mrgreen: ?????!!!!!!! Bestel ik gelijk 10 gram. Geef maar door op [email protected]! Het is wereldspul, echt. Je voelt je helemaal het ventje. Je bent zeer scherp. Bent rap van tong. Hebt een zelfvertrouwen van Patrick Kluivert. Echt geweldig HELAAS :wink:

bij ons in belgie heet dat: in't zak gezet worden, 15 euro, als ik dat zou durven vragen aan iemand zouden ze me gewoon afknallen

needlefreak

Bewuste gebruiker
Kan iemand me zijn ervaringen met Speed delen?

voor ik heroïne nam heb ik meer dan een jaar bijna dagelijks speed genomen. als je dat zolang doet ga je fysiek en psychisch heel sterk achteruit. ik ben in die tijd bijna 30 kg afgevallen. als iemand mij kan vertellen hoe je hier een foto kan zetten dan kun je zien hoe ik er toen uitzag. ze zeiden toen pietje de dood tegen mij omdat ik vel over been was. van speed eet je niet en slaap je niet. ik heb zalige momenten gehad op speed maar op den duur dan had ik meer lichamelijke klachten. ik werd veel duizelig en zag zwart voor m'n ogen en ik had veel hartkloppingen en op het laatste kon ik dikwijls niet meer diep inademen.

als je teveel neemt of te lang erop door gaat, kan je ook in een psychose raken.

dat heb ik meegemaakt. 'k heb ervoor bijna een jaar in een psychiatrische instelling gezeten omdat ik héél paranoia was en stemmen hoorde. soms was ik een hele week wakker en toen begon ik echt door te flippen. telkens als ik 's nachts een auto hoorde ging ik door het venster kijken en als ik een autodeur hoorde toeslaan dan schoot ik in paniek. als je zolang wakker bent dan begint het geluid te veranderen en heb je veel waangedachten. een psychose meemaken is echt een hel, je weet het verschil niet meer tussen realiteit en verbeelding of fantasie.

je kan slikken of snuiven maar blijf in godsnaam van de spuit af

de eerste maanden dat ik speed gebruikte dan snoof ik het maar op den duur had ik altijd een lopende of verstopte neus. toen begon ik meer 'bommetjes' te nemen (speed in sigarettenvloeitje en doorslikken). pas op het laatste begon ik speed te shotten. dat geeft een veel beter effect en je voelt het direct door heel je lichaam. maar speed wordt dikwijls vermengd met andere rommel. en sommige van die producten lossen niet op als je je speed wil shotten maar worden een papje zodat je het niet kunt shotten. hoedanook, speed shotten is gevaarlijk.

Tja, helaas kan ik jullie meedelen dat ook ik regelmatig speed gebruik! Het is gewoon te gek en de beste partydrug dat er is.
De hele dag ga je zo hard als een trein en wil en kan je gewoon niet stoppen!
Slapen? Nee, dat doe ik overmorgen wel!?!?!

Het sloopt je letterlijk en figuurlijk. Maar ik kan het toch niet laten. Twee jaar geleden was het van donderdag tot en met zondag.......
Resultaat? tja 48 kg schoon aan de haak!!!
Stoppen dus! Nu ga ik 1 keer in de 2 maanden naar een party en dan gebruik ik het alleen. En niet teveel, zodat ik nog kan slapen als ik thuis kom.
Ik betaal er meestal 10 euro voor in ieder geval.
Ik ken zelfs een debiel die het voor 2 euro verkoopt. (wilde dealen, maar kende de prijzen niet) hahaha
Helaas is ie daar nu ook weer achter!!! Damn
Volgende week komt Frequence eraan en dan ga ik weer helemaal uit m'n dak!!!

Bommetje hier, bommetje daar!!!
Maar de ervaring: supersnel, geil, opgewekt

en daarna: supergaar de hele week!!!

Frequence is aanstaande zaterdag op het E3 strand in Eersel. (bij eindhoven) Snel kaartje halen, want het is bijna uitverkocht....

Kosten: € 40,--

Wordt supervet!!! Veel hardstyle!!! :)

looyke

Dat wist ik, maar ik dacht misschien word er ergens anders nog zo'n feest gegeven.... Je weet maar nooit hehe

jordy

Newbie
Speed is te GEK!!!

Ik gebruik nu sinds een paar maanden speed en ik moet zeggen het bevalt me goed!! Je word er errug sociaal van en je kan bijvoorbeeld uren zitten praten of uren hard uit je naad gaan! Het maakt je allemaal geen reet uit. Maar er zijn ook nadelen aan: het werkt verslavend, als je heb genoven dan ga je na een paar minuten die shit proeven en dat is wel zo RANZIG!!! Maarja dat duurt ook maar even...kortom het is echt kicke!!!!!

Op thunderdome wil ik proberen hoe het is om te snuiven nog nooit geprobeerd :confused: maar lijkt me wel lache. Maar hoe kan ik aan speed komen heeft iemand nog een adresje :grin: thnx alvast grz duizeltjuh

synchemic

ook al was dat niet zo, drugsforum.nl kan zwaar in de problemen komen als hier gedealed word dus vandaar dat wij, de bezoekers, dat sowieso niet willen.

(plus dat je behoorlijk zielig bent als je onbekende mensen vraagt om je dope..)

Exort

jacqie zei:
Speed tja....ik zelf vind het een goede toevoeging op een pil....zeg vaak ik doe het niet meer maar eenmaal 1 snuiffie ervan en je gaat weer verder....en lekker hard....niet meer suf maar je voelt je super.....zoals ik al zei toen ik me voorstelde alles met mate en tja je voelt je wel brak de dag erna maar ja dat hebje van alcohol/wiet/xtc en coke ook......gewoon eten en drinken en je bent er zo weer bovenop :smoke:

Uh, hier ben ik et dus absoluut niet mee eens he. Speed ben je 1 a 2 soms drie dagen verrot (ligt eraan hoeveel je hebt gebruikt en gegeten). Wiet kan ik lekker op slapen volgende dag brak??? :confused: Met alcohol lig ik gelijk in coma als ik ga slapen volgende dag droge bek maar brak??? :confused: XTC 2 uur na inname kan ik al pitten als een roos volgende nergens last van wel als je voorbij de 3 a 4 pillen gaat dan voel je je wel moe uitgeput maar als je dan wat eet en drinkt is et goed, maar echt brak?? Dat heb ik alleen de eerste keren met speed gehad maar met xtc?bier?!wiet??!!

Wausjuh

Newbie
Ik heb het ook nog noooit gebruikt maar wil het wel graga een keer gebruiken hoor de van vrienden en andere altijd positieve verhalen over.Maar Kennen andere ergens aan zien dat je het gebruikt heb of niet ? De ene zeg dat je grote oge krijg en de andere zeg van niet ? :confused:

synchemic zei:
ook al was dat niet zo, drugsforum.nl kan zwaar in de problemen komen als hier gedealed word dus vandaar dat wij, de bezoekers, dat sowieso niet willen.

(plus dat je behoorlijk zielig bent als je onbekende mensen vraagt om je dope..)

Tja .... maar knul ... we hebben niet allemaal onze 'mannetjes'. Een vriendin van mij die regelt altijd alle pretspullen, maar als zij dat niet meer kan of wil regelen, dan heb ik toch echt een 'probleem'. Ben het wel met je eens, dat je voorzichtig moet zijn bij wie je het koopt. Je kunt het beste via-via aan een adresje komen.

Zijn er eigenlijk ook goede smartdrugs te kopen die op speed lijken??? Afgelopen weekend weer behoorlijk wat gebruikt en zo ontzettend veel plezier ervan gehad (zelfvertrouwen, uitstraling en lots of energy). Wou dat de bijwerkingen wat minder zijn (pijn in tong, zweten e.d.).

Groetjes, Dré

sonne

Newbie
speed is over het algemeen bij normaalgebruik wel te hachelen(maar ja wat is normaal gebruik :P )ondanks dat de meeste er ook wel wat minder goeie ervaringen mee hebben gehad blijven de meningen positief erover,de info van speedyweedy vind ik erg goed!mijn ervaring is redelijk hetzelfde als die van needle alleen wat minder heftig maar toch ook aardig paranoia van geworden op den duur door het misbruik van speed(jaja geen GE maar MISbruik)dus na wat nare gebeurtenissen radicaal mee gestopt,
groetjes allemaal sonne

de eerst keer dat ik speed gesnoven had was op thunderdome in het beging ging ik lekker hard en lekker waus..
maar ging op een gegeven moment beetje te hard en ging allemaal vage dingen zien enzo..
echt para werd ook bang enzo dat was wel minder...

maar ja toch doe je het weer een 2e keer en dan gaat alles wel lekker..
Alleen het enige nadeel is dat ik elke keer agresiev wordt van speed

F@mke

Newbie
Freak zei:

Wat wil je weten Freak? Ik kan je wel het een en ander erover vertellen.
Bijna 3 jaar gebruikt, de eerste paar keren waren gewoon te gek, ik kon alleen maar dansen, je voelt jezelf kei lekker en ik had overal tintelingen en een heel gelukkig gevoel. Je hebt het idee dat je heel de wereld aan kan. Na die eerste keer heb ik het niet veel meer gedaan, ik was nog vrij jong toen en ik had daar toen nog geen zin in. Na een paar jaar toch weer via een oude vriendin ermee in aanraking gekomen, op dat moment zat ik niet lekker in mijn vel, ik woog 100 kilo en met haar had ik flink gesnoven en meteen een paar grammetjes bij haar gekocht, ik heb exact 5 dagen er niet van kunnen eten, ik ben toen in drie weken tijd, geloof het of niet 15 kilo kwijtgeraakt! Ik at ook bijna niks, voor mij was het een makkelijke manier om af te vallen. Toen nog een paar maandjes gebruikt en de weegschaal stond nog maar op 60.Je snapt dus wel de reacties die je dan krijgt he, van je omgeving, dat je je hierdoor alleen maar beter door gaat voelen, 40 kilo eraf is niet niks, ik was gewoon 'slank' voor mijn doen. (hoop dat je dit geen wijvenpraat vind maar ik wil gewoon mijn ervaringen met je delen) Maar ik gebruikte dus wel dag in dag uit, vaak lag ik na een paar dagen ontzettend ziek op bed, de pijn die ik dan in mijn hoofd en lichaam had van die zooi was niet normaal! Dan kon ik alleen maar overgeven, niks geen licht of geluid verdragen als ik zo'n 'kater' had. Slapen deed ik ook heel weinig, ik bleef maar gebruiken en ik werd heel heel heel achterdochtig en soms dacht ik echt dat ik rijp voor het gesticht was! Echt waar, de dingen die je wel niet kan denken als je onder invloed bent, dat zijn dingen die ik met mijn nuchtere verstande kop niet kan bedenken. Ik heb een baan met best veel verantwoording en ook veel stress en veel druk om goed te presteren. Het gekke is dat sinds ik speed gebruik, enorm goed presteer. Zodra ik een paar weken niet gebruik (in dat stadium ben ik nu) merk ik gewoon dat ik lang niet zo functioneer op mijn werk als wanneer ik heb gebruikt. Maar als ik gebruik, ben ik vaak ziek en zo vreselijk beroerd, vaak ging ik meteen naar bed als ik uit mijn werk kwam, zo'n hoofdpijn had ik ervan omdat alle spieren overal strak staan (nek/schouders enz. en constant daglicht moeten verdragen) daar werd ik dus enorm ziek van als ik onder invloed was. Na een half jaar had ik niks geen sociaal leven meer, het enige wat ik deed was me in mijn kamer opsluiten, als ik niet ziek was lag ik alleen maar te peinzen en piekeren en had alleen maar hele negatieve gedachtes over mezelf, was gewoon zwaar depressief. Ik werd ontzettend wantrouwend en draaide vaak gewoon door , ik haalde zulke rare dingen in mijn hoofd!
Tussendoor een aantal keer geprobeerd te stoppen toen ging dat niet. Nu gaat dat wel, nu gebruik ik alleen af en toe nog omdat wanneer ik niet gebruik, ik ontzettend veel aankom en dat wil ik niet, dus ga ik weer gebruiken om af te vallen, en ik weet het zo blijf ik in die cirkel zitten.
Maar dat gevoel wat ik de eerste keer had, dat geweldige gevoel, heb ik erna NOOIT meer gehad! Het werd steeds minder en minder en op den duur heeft het gewoon alleen maar nadelen. Ik was gewoon verslaafd, mijn collega's waren blij dat t pauze was dan konden ze roken, ik ging naar de wc om te snuiven, wel een keer of 5 per dag. En maar doorgaan en doorgaan, 's nachts niet slapen, 's morgens uit bed meteen weer een lijntje en hoppa gaan met die banaan. Inmiddels had ik al meer dan een jaar een vriend die ik ook nog eens voor de gek gehouden heb, die weet er ook helemaal niks van en merkt niks ook. Mijn ouders en collega's merken ook helemaal niks, ik ben de enige die het weet. Maar ik ben vaak wel helemaal verrot en depressief, als ik een paar weken niet gebruik voel ik me veel beter, dan slaap ik heel veel en ben ik gewoon een hele andere persoon. Maar toch, elke keer na een paar weken gestopt te zijn, ga ik weer een grammetje of 10 halen, doe hier 2 weken mee dus gebruik 2 weken en dan stop ik weer even. Maar ik heb dus helemaal niks geen sociaal leven meer of leuke dingen in mijn leven (ligt aan mezelf dat weet ik) en andere mensen vertrouw ik niet en die kunnen nooit goed doen bij mij bla bla bla Kortom het is ROTZOOI!!!
Tenminste, voor mensen als mij die nogal zwak zijn en bij wie het niet 1x kan blijven.

Ik heb een half jaar lang elkedag speed gebruikt en was toen een maand eraf... Maarja, al je vrienden doen het en is de verleiding te groot.

Ik weet nu ook van mezelf dat ik er aan dood ga!

Ben zo para als de pest en bedenk allemaal dingen wat ik niet eens weet of het wel waar is.

Mijn tanden brokelen af, al mijn botten zijn naar de kloten want ze kraken als de pest.

Veel pleizier met je speed :wave:

Exort

Sjahh het ligt er maar net aan hoe gek je bent hea, als je met mate gebruikt kun je idd veeeeeeeeel plezier met speed beleven, maarjah als jij al over elke dag bebruiken praat zie ik er geen plezier meer in. Dan is het ook je eigen schuld, iedereen die verslaafd er aan is, is zn eigen domme schuld. Ik vind speed zelf heeel erg lekker, denk wel 1 van de lekkerste drugs, gebruik het nu zoon klein jaar en zou er niet eens verslaafd aan kunnen raken moet er niet aan denken zelfs om elke dag verrot te zijn en elke dag zoon dikke lading speed naar binnen te werken gatverdamme!! :wave:

Bovenaan