Ervaringen met coke shotten

Zijn er mensen die ervaring hebben met coke shotten.Ikzelf shot nu al enkele jaren coke.Wat me opvalt is dat er bitter weinig informatie te vinden is over shotten van coke op google.Voor ik shotte heb ik al enkele jaren coke gerookt.Persoonlijk vind ik een shot beter en heftiger dan het te roken maar dat is dan mss weer mijn eigen opvatting.Enige mensen die zich herkennen er in?

dfssdfde

Badass junkie
greenpower zei:
Wat is coke shotten precies...
Met een naald de coke direct in je aderen spuiten, zoals met heroïne onder andere gedaan wordt.

Natuurlijk is het effect heftiger, het komt nog sneller in je bloedbaan dan als je het snuift.
En inderdaad, je komt er niet veel info over tegen. Ik zit al een tijdje op dit forum en kan me eigenlijk geen topic hierover herinneren.

Natuurlijk is het effect heftiger, het komt nog sneller in je bloedbaan dan als je het snuift.
En inderdaad, je komt er niet veel info over tegen. Ik zit al een tijdje op dit forum en kan me eigenlijk geen topic hierover herinneren.

Helemaal akkoord maar er toch is er wel een groot verschil van effect tss snuiven en shotten of roken.Het is helemaal anders.Roken komt er dicht bij maar een shot blijft voor mij de ultieme flash.Het geluid in de oren is fantastisch en voor enkele minuten ben ik even sprakeloos of katonisch.Maar het heeft nadelen natuurlijk.Extreme paranoia is bij mij het meest voorkomend ook al weet dat het van de coke is toch kan ik mijn geest niet doen overtuigen dat er eigenlijk niks aan de hand is.Ik doe het ook alleen ,dus niet meer met vrienden samen want die maken me nog meer zenuwachtig.Meestal op hotel waar niemand me kan vinden en in alle rust er kan van genieten en dat tot het geld op is.Iemand zelfde ervaringen?

greenpower schreef:Wat is coke shotten precies..
http://nl.youtube.com/watch?v=GhajUA3q8 ... re=related.

(al 2 maanden en 12 dagen clean :P Herval meestal na 3 maanden :cry: Hate craving :smilingimp:

4 fmp

Belezen gebruiker
Hier http://www.cocaineinfo.nl/hoe-te-gebruiken/spuiten/
een complete walk true in het Nederlands nog wel over hoe je coke moet spuiten!

Even op google intypen: coke spuiten, en hij staat bovenaan :wink:
Ja ervaring hiero, maar dat was slechte kwaliteit coke. Het loste volledig op in water daarom vond ik het veilig genoeg om te injecteren. Ik gebruikte water voor injecties uit een ampul die ik van de dierenarts had gekregen...

Effect is zoals te verwachten, veel heftiger met veel minder coke.

boeka

Newbie
Ik heb dit paar maand geleden ook nog een tijdje gedaan. Een overheerlijk hoeveel is het.
Ooit zal ik dit misschien nog eens doen, maar bhet wordt tog altijd goed opletten, want fouten worden rap gemaakt.

4 fmp

Belezen gebruiker
Vanadesse zei:
4 fmp zei:
boeka zei:
want fouten worden rap gemaakt.
Fouten als, verkeerd spuiten? Of fouten als verslaafd raken?
Ik gok op beide!

Ervaring mee? Waarschijnlijk niet.
Verkeerd spuiten zou ik nogal dom vinden omdat je dat geheel zelf in de hand hebt. Gewoon steriel spul gebruiken en voorzichtig zijn. Verslaafd raken vindt ik met snuiven net zo'n groot risico als met spuiten.

Take care :rolleyes:

Angramar Temenos

Badass junkie
Draai een plof, werkt het beste!

Eigenlijk werkt het niet, maar als je mensen wijsmaakt dat het wel werkt doen ze dat en worden ze niet verslaafd.

4 fmp

Belezen gebruiker
Angramar Temenos zei:
Draai een plof, werkt het beste!

Eigenlijk werkt het niet, maar als je mensen wijsmaakt dat het wel werkt doen ze dat en worden ze niet verslaafd.

Roken geeft een totaal andere uitwerking dan spuiten/snuiven.

@AG
Neem jezelf is serieus, dan volgen wij misschien ook.

vaporizer

Newbie
hoe kan ik mijn eigen vragen plaatsen??
coke shotten geeft een andere flash dan basen
en niet in de vorm van sterkte maar in de vorm van verschil
basen geeft hartkloppingen gezuis in de oren en verschillen in geluidswaarnemingen,
shotten gaf 1 gelijkmatige tinteling van top tot teen door het lichaam door het zo maar te zeggen en de shot gaf een energieklap en een zorgeloos gevoel en het is net of je de shot proeft en ruikt als de shot erin zit de smaak en geur van coke tijdens die tinteling die door je lichaam raast

vaporizer

Newbie
en wat me nog meer opviel is dat je meestal geen energieklappen van basen krijgt vooral niet als de base met een bepaalde ammonia is bereid had ik laast nog gelezen hetgeen dat ik helaas niet meer terug kan vinden, maar het schijnt de stimulerende werking tegen te gaan.. hmm

acidboy

Badass junkie
4 fmp zei:
Verkeerd spuiten zou ik nogal dom vinden omdat je dat geheel zelf in de hand hebt. Gewoon steriel spul gebruiken en voorzichtig zijn.

Klopt... maar ik hoop dat iedereen wel snapt dat er nog net een toefje meer bij komt kijken dan alleen aseptisch werken en voorzichtigheid.

teddybeer

Newbie
Hallo,

Is er ergens te vinden wat je voor verhoudingen moet gebruiken??
Dus hoeveel coke en hoeveel water. Is daar iets over te vinden, of kan iemand dat hier vertellen.

Wat kan je als beste gebruiken bij de coke? Water (moet je dat koken) of andere zaken.

Ben benieuwd of iemand hierop kan reageren (of via PM)

Bedankt.

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ik denk niet dat er een vaste verhouding is. Hoe meer water hoe dichter de coke op elkaar zit en dus hoe meer coke er in een keer in je aderen zit. Dan hangt het er meer van af hoe snel je het injecteerd. Als je weinig water gebruikt dus langzaam injecteren, en als je veel water gebruikt kun je het er wat sneller inpompen.

4 fmp

Belezen gebruiker
Gekookt water en dan van bovenaf pakken, dus niet onderuit de waterkoker ivm kalk.
Dit water af laten koelen ong 1 cc pakken en daar de hoeveelheid van een goede lijn in doen.
Voor de rest lezen lezen lezen. Er zijn al Nederlandse beschrijvingen in jip en janneke taal aangegeven.

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik vind persoonlijk dat als men moet vragen hoe je succesvol een intranerveuze toediening doet, hoe de instrumenten steriel te gebruiken, hoe de vermenging volgens procedure klaar te krijgen, eigenlijk niet klaar is voor coke IV. Eigenlijk dubbelzinnig want coke schieten is een beetje de Deer Hunter... of dat kan het in ieder geval worden voor een forse meerderheid die denkt met een super klasse hoer naar bed te gaan en meer dan èèn wip met haar maakt. Deze krapt HEEL hard naderhand. Mocht er iemand deze taboe toch eens door welke reden dan ook gedaan hebben, in een forse dronken bui ofzo, uitzitten en NOOIT meer. Hou het bij snuiven.

"Coke schieten? Spastische lekkere gelukzaligheid. WaaahooooooooeeWWWW! En voor je het doorhebt, ben je 20 ronden verder" zei eens iemand tegen me met een 'verleden'. Die coke schieten helemaal 'het einde' noemde in goede en kwade zin. Heroine was slechts tegen de uitwerking zolang die wit kon betalen.

IV = spannend. Dat is voor wie dan ook een deel van de reden om z'n eerste shot van wat dan ook te zetten. LSD, GHB of Ketamine injecteren kan gebruikers van deze middelen ook trekken. Alles wat direct het bloed binnenkomt wordt opeens een 'andere drug'.

'You pick up a pinch, and you worship the damn things, after I got out of rehab and remained sober, I was still shooting up things the first year, water, amino acids, just for 'the feeling' of the goddamn things.'

needlefreak

Bewuste gebruiker
Ja solidsounds herkend dit zeker. Ik snuif nooit coke, soms basen bij vrienden, anders altijd shotten. Die flash is ZALIG! Dan leg ik me ook gewoon op m'n bed te genieten van dat heerlijk gevoel. Maar je wilt altijd terug die flash en het kost hopen geld. Het maakt je kapot. Ik doe het niet meer. Peace. :stoned:

Belgo

Belezen gebruiker
Ik vind spuiten van wat voor drugs dan ook no-go.doe het niet

Er zijn volgens mij maar heel weinig mensen bij wie het goed afloopt als ze eenmaal daar aan begonnen zijn.

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
Belgo zei:

Er zijn volgens mij maar heel weinig mensen bij wie het goed afloopt als ze eenmaal daar aan begonnen zijn.

Soma

Bewuste gebruiker
Belgo zei:

Vind ik toch bullshit. Ben je meteen een junk als je LSD of THC inspuit?
Spuiten is gewoon een andere manier om een stof in je lichaam te krijgen. Bij sommige drugs als coke, speed en heroïne zorgt dat voor een extra harde rush dat het wel extra verslavend maakt, maar dit geldt natuurlijk niet voor alle drugs.

Belgo

Belezen gebruiker
Soma zei:
Belgo zei:

Spuiten is gewoon een andere manier om een stof in je lichaam te krijgen. Bij sommige drugs als coke, speed en heroïne zorgt dat voor een extra harde rush dat het wel extra verslavend maakt, maar dit geldt natuurlijk niet voor alle drugs.

Mwoah..Eerste keer dat ik het hoor ...LSD of THC inspuiten...En je bent niet meteen een junk als je inspuit...daar moet je nog fftjes op wachten.

Maar ik vind het erg zielig en kansloos.

:wave:

Soma

Bewuste gebruiker
Belgo zei:
Soma zei:
Belgo zei:

Mwoah..Eerste keer dat ik het hoor ...LSD of THC inspuiten...

Het kan hoor hoewel de doorsnee gebruiker dit niet zal doen. Ik wil maar zeggen dat je spuiten niet meteen moet associëren met junks in de goot.

TheKingOfCrack

Experimenterende gebruiker
En jij moet niet zover buiten de box denken en gewoon niet die vervelende onplezierige naalden in je arm willen zetten :)

Amateurtje

Wijs gebruiker
Shotten heb ik nog niet gedaan, maar wat mijn broer en ik deden als we uitgingen was; lijntje coke met heel fijn glasscherven, deze miniscule scherven maken kleine wondjes in je neusholte waardoor het effect sterker is.

Chris Pontius

Badass junkie
Amateurtje zei:
Shotten heb ik nog niet gedaan, maar wat mijn broer en ik deden als we uitgingen was; lijntje coke met heel fijn glasscherven, deze miniscule scherven maken kleine wondjes in je neusholte waardoor het effect sterker is.
:rock: :tearsofjoy:

Belgo

Belezen gebruiker
Amateurtje zei:

Gestoord zijn jullie. :wave:

iNkz

Belezen gebruiker
Amateurtje zei:

het DOMSTE dat ik hier ooit gelezen heb.. :hearteyes:

TheKingOfCrack

Experimenterende gebruiker
Wij sneden altijd onze anus open en hadden dan wat coke op schuurpapier gedaan. Dit lieten we langzaam over onze opengereten anus gaan zodat het direct effect had. Een soort van coke shotten maar dan net even anders.

Angramar Temenos

Badass junkie
TheKingOfCrack zei:
Wij sneden altijd onze anus open en hadden dan wat coke op schuurpapier gedaan. Dit lieten we langzaam over onze opengereten anus gaan zodat het direct effect had. Een soort van coke shotten maar dan net even anders.

Het spijt me, ik ben net terug solstice, ik ben zo naar de tyfus als het maar kan, maar you just made my fucking day with that :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik lig al minstens 5 minuten stuk xD

Judas

Wijs gebruiker
Heb de indruk dat TheKingOfCrack dit allesbehalve grappig bedoeld heeft Angramar.
Maar wellicht kunnen degenen die ervaring noch problemen met cocaine hebben een grimmig statement van dit caliber moeiteloos komisch opvatten.

Angramar Temenos

Badass junkie
yeti zei:
Heb de indruk dat TheKingOfCrack dit allesbehalve grappig bedoeld heeft Angramar.
Maar wellicht kunnen degenen die ervaring noch problemen met cocaine hebben een grimmig statement van dit caliber moeiteloos komisch opvatten.

Ik dacht niet dat hij het serieus bedoelde, waarom in godsnaam zoiets doen als je het ook gewoon kan spuiten?

Paddo100

Bewuste gebruiker
idd waarom zou je het zo doen en je verliest super veel coke wat aan je reet blijft plakken of aan het schuurpapier en eventueel je konthaar :P + dat het best pijnlijk is imo
vieze gedachten trouwens :kots:

Angramar Temenos

Badass junkie
Het was ook direct na een feestje waarop ik 2 uur lang een enorme lachkick had met mensen over coke-mensen op dat feestje, die elkaar op de vuist gingen om coke en persé meer moesten hebben, daarna de supermacho uithingen en dan 20 minuten later weer para werden.. En het eerste wat ik daarna lees is zo'n post.. Het was echt het juiste moment :P.

Belgo

Belezen gebruiker
Angramar Temenos zei:
Het was ook direct na een feestje waarop ik 2 uur lang een enorme lachkick had met mensen over coke-mensen op dat feestje, die elkaar op de vuist gingen om coke en persé meer moesten hebben, daarna de supermacho uithingen en dan 20 minuten later weer para werden.. En het eerste wat ik daarna lees is zo'n post.. Het was echt het juiste moment :P.

Jeetje was dat op Solstice ? Ik heb daar wel meer doorgesnoven paupers gezien.Iets wat ik niet gewend ben op een goafeestje.

Angramar Temenos

Badass junkie
Belgo zei:
Angramar Temenos zei:

Jeetje was dat op Solstice ? Ik heb daar wel meer doorgesnoven paupers gezien.Iets wat ik niet gewend ben op een goafeestje.

Ja, er waren 2 mensen die met elkaar op de vuist gingen omdat een van hem de laatste lijn had opgemaakt terwijl ze hadden afgesproken hem te delen of zoiets... Toen zat ik 2 uur lang met iemand er belachelijk over te doen, te doen alsof we zaten te snuiven, ik ging echt stuk :grin:. En dan kom ik hierheen en lees ik dat. :tearsofjoy:

Bovenaan