ervaring met White widow

minn

Badass junkie
wat ik altijd met deze wiet heb,
zlefs als k maar een halve joint op heb,
zonder shag

dat ik de gesprekken niet meer bij kan houden...
ik denk dat het vet langzaam ga, en zit in een roes, en dan plots merk ik dat ik echt uuuren heb lopen door grinniken in mezelf terwijl ze het allang over iets anders hebben.
En dat is zoo ontzettend vervelend
vooral bij mensen die niet snappen dat ik dan al gwoon stoned ben..

iemand zelfde of tips?

Deranged

Badass junkie
Het valt mij op hoe White Widow hier veelal word afgeschilderd als soort van uberwiet. Hier in Breda verschilt het ten eerste heel erg in welke shop je hem haalt en bij sommige is het gewoon troep. Maar over het algemeen is White Widow altijd een hele degelijke wiet geweest, meestal 6 euro de gram dus vrij normaal geprijsd en bij de meeste shops altijd van aangename kwaliteit. Toch is het voor mij nooit de ''killer wiet'' geweest zoals hij hier word beschreven, gewoon een hele neutrale en degelijke wiet die zeker niet slap is maar ook zeker niet extreem sterk. Is dit in andere steden anders ofzo?. :confused:

BacingsPen

Badass junkie
In de beste shops van nl is o.a. White widow vaak ook 1 van hun beste weed. In Apeldoorn gaat dat in ieder geval wel op.

Maar dat zijn de meeste witte soortjes wel, zo ook: snow white...

En minne: Heb ik ook heel vaak, als je dat niet meer wil moet je geen wiet roken. Hasj zou nog kunnen... (en hele slappe wietjes)

S ][Nickname][

Experimenterende gebruiker
Deranged zei:
Het valt mij op hoe White Widow hier veelal word afgeschilderd als soort van uberwiet. Toch is het voor mij nooit de ''killer wiet'' geweest zoals hij hier word beschreven, gewoon een hele neutrale en degelijke wiet die zeker niet slap is maar ook zeker niet extreem sterk. Is dit in andere steden anders ofzo?. :confused:
White widow is gewoon een soort met een relatief hoog THC gehalte :stoned:

Thomas

Newbie
koop kruimels bij de speak easy in arnhem ik ben er 1 keer geweest en je gaat helaam naar de kanker gek ik hoefte 2 dagen niets meer te smoken terwijl ik normaal elkedag hasj joints rook. je word er ook geel van want je gaat helemaal trippen en als je een paar keer moet spugen ga je bad en dan moet je veeeeeel suiker eten en hopen dat je niet thuis hoeft te komen want als je ouders je zien denken ze dat je ziek bent en geod ziek want je word geel en je gaat met je hoofd schudden en trillen als een mofo je moet er hair spray overheen doen en dan werkt het het best veel plezier met dikke bana's roken van de speak in arnhem ARNHEM BOVEN ALLES KEROL!!!!! :stoned: :stoned: :stoned: :smoke: :smoke: :beer: :( :) :grin: :confused: :sunglasses:lennon bril kerol!! :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Hey Thomas ik kannie helpen maar een paar xtra punten in je verhaal en woordun goed spellen maakt het da ju stukki een stuk betu tu lezen is je eerste post is ook nie egt ju van het gewoon vv wa tips weet je en miss ook iets mindu emoticons :) :) :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :smoke: :smoke: Ach ja ju bent pubu en wilt kwel overkomu nie :beer: :beer: :sunglasses: FRYSLAN BOPPE

Ontopic: WW is idd één van de sterkere wietsoorten. Meestal kan ik met twee/drie goede WW joints een hele avond door en word ik goed stoned. Maar zoals voor iedere wietsoort van tegenwoordig is het wel te sterk, had best iets minder gemogen. Na één joint moet ik meestal eerst ff bijkomen.

minn

Badass junkie
ik heb vandaag gemerkt,
dat ik gewoon áls ik blow
veels te veel blow!

ik heb gewoon genoeg aan n halve en met meer wordk niet goed :)

yeah :)
dat maakt t ook nog es goedkoper !
wat n geniale ontdekking van mezelf :beer:

Thomas

Newbie
Het "THC" gehalte van White Widow ligt ver boven het gemiddelde van bijvoorbeeld k2, skunk, santa maria, orange bud, silver pearl, purple haze :wave: .
Alhoewel wij dit zeer op prijs stellen zijn wij toch tot de conclusie gekomen dat de andere wietjes (o.a. k2) wat meer genot met zich mee brengt.
ook is hash een goeie plezier verschaffer.
dank u zeer voor u aandacht.

savanna

Newbie
Heel snel kappen met die wiet, het is gewoon gore troep. Geloof me nu maar, je kan er echt geestelijke problemen van krijgen. Vooral als je n meisje bent trouwens!
Je zal vast niet naar me luisteren, maar ik weet uit eigen ervaring dat je door wietverslaving ernstige problemen kunt krijgen, waardoor je aan de antidepressiva moet om je nog enigszins goed te voelen. Ik hoop echt dat je dit van me aan wilt nemen, want i schrik hier gewoon van hoe positief mensen praten over wiet ( en andere drugs) alsof het allemaalniks is en geen kwaad kan. Nou, ik weet wel beter, het kan heel erg veel kwaad. Misschien niet bij iedereen, maar de kans is er zeker...en heb je dat over voor die duffe rotwiet???
Sorry als ik n beetje boos overkom, maar ik hoop echt mensen op andere ideeen te unnen brengen met mijn eigen ervaringen.

minn

Badass junkie
savanna zei:
Heel snel kappen met die wiet, het is gewoon gore troep. Geloof me nu maar, je kan er echt geestelijke problemen van krijgen. Vooral als je n meisje bent trouwens!
Je zal vast niet naar me luisteren, maar ik weet uit eigen ervaring dat je door wietverslaving ernstige problemen kunt krijgen, waardoor je aan de antidepressiva moet om je nog enigszins goed te voelen. Ik hoop echt dat je dit van me aan wilt nemen, want i schrik hier gewoon van hoe positief mensen praten over wiet ( en andere drugs) alsof het allemaalniks is en geen kwaad kan. Nou, ik weet wel beter, het kan heel erg veel kwaad. Misschien niet bij iedereen, maar de kans is er zeker...en heb je dat over voor die duffe rotwiet???
Sorry als ik n beetje boos overkom, maar ik hoop echt mensen op andere ideeen te unnen brengen met mijn eigen ervaringen.

ik weet het, en besef het ook. mja, het blijft moeilijk, vooral met mijn leven en mijn gedachtes en hoe ik me voel,
maar bedankt, :)

savanna

Newbie
Volgens mij weet ik precies wat je bedoelt, ik herken mezelf heel erg in jou ( klinkt misschien raar, want ik ken je totaal niet, maar toch...)
Mag ik vragen hoe oud je bent? ik ben 21( of had ik dat nou al gezegd?? die wiet he :) )
Ik heb het ook erg moeilijk met mijn leven en mijn gedachtes....had jij toevallig ook altijd al het gevoel dat je anders was dan anderen?? Moeilijke jeugd.....problemen?
Damn...ik wil je echt graag helpen

minn

Badass junkie
Me~plantu~isme~moat zei:
vindik wel spannend, white widow. kzou da zkr proberen. ksta open voor nieuwe ervaringen, zkr alst zo hevig is. staat op mn to-do list :wink:

succes,
het kan op iedereen anders werken eh,
las net ergens dat je +- een jaar blowt, dan ist miss anders
ik ben er ultra gevoelig voor, blow pas net 2 maandjes weer :)
op mij reageerde t te heftig

Freaky high

Bewuste gebruiker
white widow wil ik ook proberen, ik blow even lang zoals Déé (me~plante~is~me~moat) en we gaan waarschijnlijk deze ervaring delen :tongueout:

Bovenaan