Dirkdirk
DF-koning
Dat is 3',4'-Methylenedioxy-α-pyrrolidinohexiophenonemonkeydust
Dat is 3',4'-Methylenedioxy-α-pyrrolidinohexiophenonemonkeydust
Dankjewel! 🙏Ik wist dat ook niet. 😂 Dus ik heb ook nog wat bijgeleerd vandaag.
Straks jouw verhaal teruggelezen… beetje late to the ‘party’ maar poeh, wat heftig zeg. Je hebt het heel duidelijk en inzichtelijk opgeschreven, met een indrukwekkend zelfreflectief vermogen, en ik vind het echt sterk hoe je bezig bent. Laat jouw verhaal een waarschuwing zijn voor iedereen die met deze middelen wil beginnen.
Stiekem nu wel erg benieuwd geworden naar je overige psychotische ervaringen, dus als je nog ooit de tijd en/of zin hebt om die te beschrijven ben ik alvast zeer geïnteresseerd.
Overigens: ik kwam om die redenen terug op het forum. Maar ik bleef ook echt hangen om de gezelligheid.Dankjewel! 🙏
Het is ook met die reden dat ik alsnog ben teruggekeerd op het forum. Om te waarschuwen voor pyro's en eventueel een weg te wijzen naar een oplossing voor diegene die in de shit zit vanwege middelenmisbruik.
Ik heb nog steeds de tijd niet gevonden om over die andere ervaringen te schrijven. Al zijn er echt nog best wat dingen die ik 'kwijt' wil schrijven. Ik begin binnenkort met psycho-educatie voor ASS. Maar bij die instelling kunnen ze ook trauma behandelen. Hopelijk kan dat meegenomen worden en zal ik daarom ook het e.e.a. van me af gaan schrijven.
Het is echt te bizar voor woorden wat je in een (drug induced) psychose mee kan maken. Alles is nog te bevatten tot je je hallucinaties aan kan raken. Dan is het onderscheid tot nep en echt volledig kwijt. Ik heb drie maanden in die waanzinddoorgebracht. Kan het soms nog steeds niet bevatten.
Af en toe snap ik niet wat ik mezelf heb aangedaan. En soms ben ik er juist blij om. Had ik geen pyro's gebruikt was ik misschien nog jaren zo doorgaan in ontkenning op amfetamines en disso's. Ik ben nogal koppig van mezelf 😅😂
Pro tip: plak ze erachter ipv erop. 🤪tegen het behang
En dat had ik al met 3m nagaan hoe dit spul isJe veranderd spontaan in een uberjunk die als een soort smeagle gaat zoeken naar meer, meer, meer
Die taalverloedering bij mij begint wel ernstige vormen aan te nemen 😂Pro tip: plak ze erachter ipv erop. 🤪
Ik had dat ook laatst, en vond het eerlijk gezegd nogal onverantwoord van de vendor om er zomaar ongevraagd een pyro bij te doen. Echt raar.Wat vinden jullie er van als een vendor bij een bestelling (3cmc en 2fdck) er ongevraagd een sample van een 0,5 gram MDPHP bij doet?
Oh, en er zat ook nog een sticker en een aansteker(!) bij.
Alsof een vendor normbesef heeft.Ik had dat ook laatst, en vond het eerlijk gezegd nogal onverantwoord van de vendor om er zomaar ongevraagd een pyro bij te doen. Echt raar.
ik heb het weggegooid.
Was het advies eerder in de thread niet duidelijk genoeg? Verslavender dan crack, lekker weggooien.Dus, iemand die me kan adviseren over MDPHP?
Dat klopt meestal, hoewel ik soms denk dat het random is. Vorige keer kreeg of 5-mmpa als sample. Het deed niets slechts maar ik merkte er gewoon niets van. Op zich blijf ik het een leuke geste vinden, 't is de eerste van 4 vendors (waarvan 1 van prijs en levertermijn echt niet te kloppen was, maar nu zich effe niet op BE kan focussen) en dus een nipt iets duurdere maar geeft dan sampeltjes uit en random kleine gifts bij relatief bescheiden bestellingen. Levertermijn max een dag later of gelijk. Dus ik klaag nie he. 'k ben gewoon benieuwd hoe ik dit moet gebruiken, MDPHP, buiten 5-meo-dmt heb ik nog nooit iets gerookt ( was toen in zo'n cheap bollen pijp. 2 trekken en ik viel al in slaap),is dit bij dit hetzelfde? Die vendor verkoopt alleen base, ook al staat het niet op het sampelzakje geschreven (ik snuif liever ma goed, het kan meevallen toch?). Wordt deze ook gewoon in een pijp gedaan? Met of zonder gaas en welke dosis? Of liever in een bong?Alsof een vendor normbesef heeft.
hoorde ik van a-pihp wanneer gerookt ook (eutylone zou in de buurt komen) maar bij mij doen ze eigenlijk niets :/Was het advies eerder in de thread niet duidelijk genoeg? Verslavender dan crack, lekker weggooien.
Een vendor heeft niet eens besef dat hij/zij deel uitmaakt van een groter geheel. Ze denken aan hun eigen doel, en ieder ander persoon is een “middel” om dat te bereiken of een “sta-in-de-weg” om dat te blokkeren.Alsof een vendor normbesef heeft.
Message taken! Zijn er nog zo waar ik van moet opletten? Tot nu toe heb ik nog geen enkele RC (of drug) gevonden die me echt kan vatten, buiten zoals reeds genoemd nep en 2F-CDK (2F-Ketamine, in bescheiden dosissen, ik hoef niet echt te trippen). iets met m'n ADD die neurobanen blokkeert en symptomen zoals euforie en alles wat je gewoon lekker doet voelen bij mij gewoon niet aankomt... een geluk bij een ongeluk, alleen het "wakker blijven" werkt wel en dat vermijd ik net liever.... ik slaap liever beter, snel en veel (chronische insomnia sinds age 6), een simpele zolpidem helpt daarbij.ja trust me je gaat echt heel snel over in een psychose en je blijft maar meer willen
Eutylone is troep volgens mij en heeft niets te maken met a-PiHP of mdphp.hoorde ik van a-pihp wanneer gerookt ook (eutylone zou in de buurt komen) maar bij mij doen ze eigenlijk niets :/
Is dit spul dan werkelijk zo erg?
Verwijder ff prijzen van je coke.Message taken! Zijn er nog zo waar ik van moet opletten? Tot nu toe heb ik nog geen enkele RC (of drug) gevonden die me echt kan vatten, buiten zoals reeds genoemd nep en 2F-CDK (2F-Ketamine, in bescheiden dosissen, ik hoef niet echt te trippen). iets met m'n ADD die neurobanen blokkeert en symptomen zoals euforie en alles wat je gewoon lekker doet voelen bij mij gewoon niet aankomt... een geluk bij een ongeluk, alleen het "wakker blijven" werkt wel en dat vermijd ik net liever.... ik slaap liever beter, snel en veel (chronische insomnia sinds age 6), een simpele zolpidem helpt daarbij.
Voor de rest....noppes, geen trips, lsd werkt niet (niet in blotters of op andere manieren), 3FA en 4FA ook niet,(zowel in pil als poedervorm) 2MMC houdt me enkele uren gefocused en niet hyper maar gewoon netjes wakker.Hoe kaal die ook is, die iswel functioneel dus ik heb er niets tegen. 4-Ho-Met en 4-Ho-Mipt geprobeerd... ook. niets.
MIPR en of MIXR, + enkele andere tryptamines, deed me niets... met uitzondering van 3 mg 5-MEO-DMT gevaped met een glaze ballenpijp, I didn't trip, maar voelde onmiddellijk dat ik best de pijp neerlegde en ging liggen. Ik lag binnen de 20 seconden in slaap.
Dus, buiten wakker blijven... het enige wat tot nu toe al voor me heeft gewerkt:
-3-MMC, leuk om een nachtje diepe gesprekken te voeren, prijs lijkt ok in BE, is 1/3 meer dan in NL. Toch koop ik het niet.
-Coke van hele goeie kwaliteit (ken de maker en zijn voornaamste dealer), maakt me gewoon rustig. Geen xx euro de gram waard dus ik koop het niet.
-Speed: 1x fijn lijntje aangeboden na een paar wakkere nachten omdat ik te bang was om te rijden.... werd heel erg rustig maar goed wakker, opnieuw 2 ---dagen wakker;... geen fijne gevoelens buiten het relaxte maar het maakte me wel allert en capabel na 3 nachten geen slaap. Toch te taxerend op de weinige -slaap die ik heb en ik hou meer van sederend dan pep dus ook no go for me.
-2F-CDK of 2F-Ketamine, kleine dosis, warme tingelingen vanbinenn en tijd vliegt, midden dosis: dronken gevoel, helpt me eigenlijk slapen, hoge dosis: dan zie ik wel een paar dingetjes soms. Vind ik leuker en minder drukkend dan dck.
-NEP: durt niet lang, geen hevige comedown, maakt me erg rustig en tijd lijkt ook sneller voorbij te gaan.
Dus het enige wat ik nu nog koop ik NEP en 2F-CDK. die gram 6-apb die ik nog overheb zal ik wel erges weggeven. Toilet lijkt zo een zonde terwijl het zoveel mensen plezier lijkt te bezorgen. I just got a fucked up brain
1x om het half jaar ofzohoe frequent gebruik je drugs?, grote kans dat je dopamine receptors moeten herstellen/nieuwe verbindingen maken
zeker als ik zie wat er allemaal niet zou werken
Het noemen van prijzen is niet toegestaan. Volgens mij heb je al eens een stevige waarschuwing gehad voor het één of anderMessage taken! Zijn er nog zo waar ik van moet opletten? Tot nu toe heb ik nog geen enkele RC (of drug) gevonden die me echt kan vatten, buiten zoals reeds genoemd nep en 2F-CDK (2F-Ketamine, in bescheiden dosissen, ik hoef niet echt te trippen). iets met m'n ADD die neurobanen blokkeert en symptomen zoals euforie en alles wat je gewoon lekker doet voelen bij mij gewoon niet aankomt... een geluk bij een ongeluk, alleen het "wakker blijven" werkt wel en dat vermijd ik net liever.... ik slaap liever beter, snel en veel (chronische insomnia sinds age 6), een simpele zolpidem helpt daarbij.
Voor de rest....noppes, geen trips, lsd werkt niet (niet in blotters of op andere manieren), 3FA en 4FA ook niet,(zowel in pil als poedervorm) 2MMC houdt me enkele uren gefocused en niet hyper maar gewoon netjes wakker.Hoe kaal die ook is, die iswel functioneel dus ik heb er niets tegen. 4-Ho-Met en 4-Ho-Mipt geprobeerd... ook. niets.
MIPR en of MIXR, + enkele andere tryptamines, deed me niets... met uitzondering van 3 mg 5-MEO-DMT gevaped met een glaze ballenpijp, I didn't trip, maar voelde onmiddellijk dat ik best de pijp neerlegde en ging liggen. Ik lag binnen de 20 seconden in slaap.
Dus, buiten wakker blijven... het enige wat tot nu toe al voor me heeft gewerkt:
-3-MMC, leuk om een nachtje diepe gesprekken te voeren, prijs lijkt ok in BE, is 1/3 meer dan in NL. Toch koop ik het niet.
-Coke van hele goeie kwaliteit (ken de maker en zijn voornaamste dealer), maakt me gewoon rustig. Geen *prijzen noemen niet toegestaan* de gram waard dus ik koop het niet.
-Speed: 1x fijn lijntje aangeboden na een paar wakkere nachten omdat ik te bang was om te rijden.... werd heel erg rustig maar goed wakker, opnieuw 2 ---dagen wakker;... geen fijne gevoelens buiten het relaxte maar het maakte me wel allert en capabel na 3 nachten geen slaap. Toch te taxerend op de weinige -slaap die ik heb en ik hou meer van sederend dan pep dus ook no go for me.
-2F-CDK of 2F-Ketamine, kleine dosis, warme tingelingen vanbinenn en tijd vliegt, midden dosis: dronken gevoel, helpt me eigenlijk slapen, hoge dosis: dan zie ik wel een paar dingetjes soms. Vind ik leuker en minder drukkend dan dck.
-NEP: durt niet lang, geen hevige comedown, maakt me erg rustig en tijd lijkt ook sneller voorbij te gaan.
Dus het enige wat ik nu nog koop ik NEP en 2F-CDK. die gram 6-apb die ik nog overheb zal ik wel erges weggeven. Toilet lijkt zo een zonde terwijl het zoveel mensen plezier lijkt te bezorgen. I just got a fucked up brain
Heb vorige week ook een sample MDPHP ontvangen.Dag iedereen 👋🏻
Bij mijn laatste bestelling zat een “staaltje”
Mdphp… vind ze maar heel weinig over online…
Wie ervaringen mee?
Niet erg vaak, ik ben pas begonnen met experimenteren in juni of juli, om een vrij vreemde reden. Ik was altijd bang voor de "macht" die substanties over mij konden hebben dus ik meed ze als de pest. Maar ik heb medicijnen en psychiatrie gestudeerd en werk op regelmatige basis samen met verslaafden. Ik kreeg erg veel het antwoord "ik weet dat je me wil bijstaan, maar man, je weet echt niet hoe het is" en dus ging ik zorgen dat ik wist hoe het was. Ik probeerde pillen tot snuiven, de meest courante, maar nooit injecteren en geen heroïne. Toen ik daar niets aan vond na toch een 3 tal keer proberen heb ik me wat op de rc markt gestort en tot nu toe zijn er 2 winnertjes en 1 af - en - toetje. NEP, 2F-ketamine hcl, en het af en toetje is 3-FEA. Ik deed wel degelijk ook waar rc's legaal gezien voor dienen. Research, chemie, zien of ik er iets anders of beter van kon maken, ontleden wat erin zat, reverse engineren zonder the bad stuff... failed bigtime most of the attempts but was able to create a killer painkiller (for myself, duh, I'm not a dealer, I do not sell). It's ahobby of mine to learn and test new things en gezien m'n basis in medicine....ah das niet vaak gelukkig
en jij @MestV
Goeie opmerking. Feit is dat ik het de eerste keer niet voelde, de tweede keer ook niet en als er een derde keer kwam gaf ik het op.tja met dit hele schema vind ik het niet zo gek dat je niks voelt van eventuele drugs
Verbrand je het toevallig?Goeie opmerking. Feit is dat ik het de eerste keer niet voelde, de tweede keer ook niet en als er een derde keer kwam gaf ik het op.
Zoals ik zei, enkel NEP en 2-FDCK goen me "iets" dat aangenaam is. Bij al de rest dat ik tot nu toe heb geprobeerd werkt enkel het stim gedeelte... ben ik met mijn chronische insomnia ook gevoelig aan dus "nog" langer wakker, als ik iets stim achtig wil probere dan liefst zo kortwerkend mogelijk maar graag met het extraatje erbij. t 'Is nu omdat ik die MDPHP freebase sample heb gekregen dat ik het wou proberen, maar eigenlijk weet ik zelfs niet hoe het moet. Ik heb enkel van die goedkope skullpipes (oil burners I guess) en een wietbuis met vervangbare koker. 'k zal zien of ik foto's kan toevoegen.
Ik lees zoveel verschillende opinies... Of ik heb de juiste pijp niet (heb wel een bong die ik in stukken kan demonteren), sommigen zeggen dat het perfect in een oilpijp kan, anderen zeggen niet te dicht verhitten want het verbrandt onmiddellijk, anderen zeggen vlammetje op een afstand en gevoelsmatig zachtjes opwarmen tot het begint te dampen en dan supersnel zijn want het is supersnel weg.Verbrand je het toevallig?
MDPHP is uniek in het feit dat het probeert te vluchten van de hitte.
Dank voor je advies. Ik heb nog speed liggen en ik kom er niet aan. Eerste en enige keer dat ik het heb gebruikt werd ik lekker wakker, niet fake wakker maar gewoon nuchter en scherp, erg rustig.... dat was fijn.... maar de 2 nachten erop geen minuut geslapen. Ik slaap al zo weinig door m'n aandoening en ik zou dat niet graag erger maken. Waar ik gelukkig wel van gespaard ben is de dopamine die speed zo heftig afgeeft waardoor sommige mensen zich na gebruik een week lang een wrak voelen. Ik heb het wel "zien" gebeuren en het is geen mooi zicht. Ik vind speed voor vele mensen heel gevaarlijk te gebruiken. (ik zei vele, niet iedereen)Ik heb 2 keer 10 gram van die 3mmc of 4 dan geprobeert. Maar voor mij is dat de meest kansloze rommel wat er is. Mijn ervaring was geen xtc coke afwatering dan ook wat er veel gezegd word. Het is gewoon net een medicijn net als voor adhd mischien iets beter maar lang nier zo goed als speed.
In mijn beleving kan je beter voor een euro spëd halen heb je veel meer plezier van dan deze net helemaal niks shit.
Is het oranje of grijs/bruin?Ik lees zoveel verschillende opinies... Of ik heb de juiste pijp niet (heb wel een bong die ik in stukken kan demonteren), sommigen zeggen dat het perfect in een oilpijp kan, anderen zeggen niet te dicht verhitten want het verbrandt onmiddellijk, anderen zeggen vlammetje op een afstand en gevoelsmatig zachtjes opwarmen tot het begint te dampen en dan supersnel zijn want het is supersnel weg.
Als je me probeerde te hinten, dan denk ik da'k hem gesnopen heb. Als ik niet zeker ben hoe het "juist" te doen dan gaat de boel het toilet door. Jammer van m'n free sample maar ik experimenteer geen onzekere manieren in gebruik![]()

Helaas moet ik me weer tot schaamte brengen.... aangeboren Daltonist in de zwaarste categorie, een fractie van de kleuren heb ik juist, gelukkig zijn er nog foto's
Ja klopt een beetje helder je kan er op door gaan. Maar De werking is in mijn beleving te slecht om lekker dor te gaan maar net te goed om nog te kunnen slapen als je zou willen.Dank voor je advies. Ik heb nog speed liggen en ik kom er niet aan. Eerste en enige keer dat ik het heb gebruikt werd ik lekker wakker, niet fake wakker maar gewoon nuchter en scherp, erg rustig.... dat was fijn.... maar de 2 nachten erop geen minuut geslapen. Ik slaap al zo weinig door m'n aandoening en ik zou dat niet graag erger maken. Waar ik gelukkig wel van gespaard ben is de dopamine die speed zo heftig afgeeft waardoor sommige mensen zich na gebruik een week lang een wrak voelen. Ik heb het wel "zien" gebeuren en het is geen mooi zicht. Ik vind speed voor vele mensen heel gevaarlijk te gebruiken. (ik zei vele, niet iedereen)
Dat is bijzonder goed advies. Helaas werkt dat ook niet zo goed bij mij. Ik heb geen goeie conditie (als in lange afstanden lopen) maar train dagelijks en heb 2 zwarte gordels, 1 in chinese boxing en een dubbele in shotokahn karate met dan streep en legale vergunning (er hangt dus een burgerplicht aan vast).Ik ben en hou mezelf vrij goed in shape.Ja klopt een beetje helder je kan er op door gaan. Maar De werking is in mijn beleving te slecht om lekker dor te gaan maar net te goed om nog te kunnen slapen als je zou willen.
Maar als je een slaap probleem hebt kan je het beste gewoon abstinent van alles wezen en een vast dag en nacht ritme hebben met dag invulling dan word het slapen naar verloop beter. Als je werkt over dag of sport er naast ben je lichamelijk ook moe en dan word slapennwel beter. Zolang je.middelen pakt ontregeld het ook dienstofjes in je hersens. Of bonzo en quetaoine als ware kunnen een Quick fix zijn om rijkelijk beter te slapen maar is niet wat het probleem oplost gewoon handen uit de mouwen werken en goed dag en nachtritme met een vast structuur van tijd die je gewoon elke dag naar bed gaat.
Ik typ brief hen ik het idee maar zit lekker te Watze van de mdm op de bank hier
Lost het op in een paar druppels water?Helaas moet ik me weer tot schaamte brengen.... aangeboren Daltonist in de zwaarste categorie, een fractie van de kleuren heb ik juist, gelukkig zijn er nog foto'shopelijk zijn ze goed genoeg om te zien. Volgens vendor moet het baseline zijn omdat ze voorlopig niets anders verkopen.
Haha netjes netjes. Maar ja ik heb zelf ook slaapproblemen enndat word versterkt door middelen of uitschieters er tussen met veel later naar bed gaan. Maar overdag fysiek bezig zijn helpt wel.Dat is bijzonder goed advies. Helaas werkt dat ook niet zo goed bij mij. Ik heb geen goeie conditie (als in lange afstanden lopen) maar train dagelijks en heb 2 zwarte gordels, 1 in chinese boxing en een dubbele in shotokahn karate met dan streep en legale vergunning (er hangt dus een burgerplicht aan vast).Ik ben en hou mezelf vrij goed in shape.
Doe jezelf dan een plezier en kap die mdphp gewoon weg. Het is momenteel de sterkste legale stimulant op de markt. Enkel MDPV is sterker maar illegaal ondertussen. MDPHP heeft 80% potentie van MDPV.Dank voor je advies. Ik heb nog speed liggen en ik kom er niet aan. Eerste en enige keer dat ik het heb gebruikt werd ik lekker wakker, niet fake wakker maar gewoon nuchter en scherp, erg rustig.... dat was fijn.... maar de 2 nachten erop geen minuut geslapen. Ik slaap al zo weinig door m'n aandoening en ik zou dat niet graag erger maken. Waar ik gelukkig wel van gespaard ben is de dopamine die speed zo heftig afgeeft waardoor sommige mensen zich na gebruik een week lang een wrak voelen. Ik heb het wel "zien" gebeuren en het is geen mooi zicht. Ik vind speed voor vele mensen heel gevaarlijk te gebruiken. (ik zei vele, niet iedereen)
Ziet ernaar uit van wel!Lost het op in een paar druppels water?