Er zat iets extra bij bestelling

PinkFluffyUnicorn

Badass junkie
Dag iedereen 👋🏻
Bij mijn laatste bestelling zat een “staaltje”
Mdphp… vind ze maar heel weinig over online…
Wie ervaringen mee?

De Laatste Rohikaan

Belezen gebruiker
Ja daarom geven ze t weg, verkopers moeten van die voorraad af voor ze de lul zijn 😉 had laatst zelfs 3mmc vermalen tot poeder in me zakje 4fmph zitten...duidelijk kristalletjes ipv chloor haha

PinkFluffyUnicorn

Badass junkie
@De Laatste Rohikaan wat je zegt is absoluut niet waar. MDPHP is geen 4mmc/miauw maar een pyro. Google anders even. Of gebruik de zoekfunctie hier op het forum.

@Stingy het is een pyro. Er zullen er hier een aantal zijn met ruime ervaring met pyro's die je zullen aanraden er niet aan te beginnen en het weg te gooien. Het verslavingsrisico is heel hoog.
Weggooien wordt het dan! Thx!

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik zal me explicieter uitdrukken dan voortaan. Ik vroeg het me ook af, evenals topic starter. Same voor als ik iets als grap bedoel...
Ik snap dat mijn reacties misschien wat hard overkomen, maar als iemand MDPHP wegwerkt alsof het 3MMC/4MMC is of de rest van het zakje drugs wegwerkt omdat iemand op DF dat zei, dan is dat naast ontzettend dom ook best gevaarlijk zegmaar.

Vandaar dat we daar vrij scherp op zijn.

_shikantaza

Badass junkie
Dag iedereen 👋🏻
Wie ervaringen mee?
Het is hier al gezegd maar gooi maar lekker weg. Dat spul staat erom bekend verslavender te zijn dan crack. En dan bedoel ik echt weg, dus door de WC spoelen ofzo zodat je niet met je highe kop alsnog die pyro's uit de prullenbak gaat vissen als je drug of choice op is.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
MDPHP, ook wel monkeydust genoemd is inderdaad een analoog op MDPV. Een zeer sterk stimulant in de categorie pyrovaleronen, afgekort ook wel pyro's.

Ik heb net als @De Apotheker ervaring met dit spul en ook ik zal je aanraden het door de plee te spoelen. Het is eigenlijk niet eens echt leuk. Maar o zo verslavend. Je veranderd spontaan in een uberjunk die als een soort smeagle gaat zoeken naar meer, meer, meer. En zichzelf totaal verwaarloosd.

Dag iedereen 👋🏻
Wie ervaringen mee?
Overigens is er best wel wat over te vinden, mits je in het Engels zoekt. Soms scheelt het ook om een andere zoekmachine te gebruiken.

Ik heb op dit forum ook geschreven wat pyro's met mij deden. Voor mij was a-p(i)hp mijn favoriet. Maar het komt veelal op hetzelfde neer wat er mentaal gezien met je gebeurt.

De titel was iets van rock-bottom, mijn ervaring met a-pihp verslaving. Ik ben even te lui om de link te zoeken 😅
Weggooien wordt het dan! Thx!
Verstandig besluit!

het is werkzaam in de 5 tot 20 mg range.... boven de 20 mg is al psychose gebied.
Ooooh dus daar ging het mis 🙄

LucidLucy

Verslaafde in herstel

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Kan je dingen onder je favorieten plaatsen? Zo leer je elke dag weer wat bij 😂

En nee, een roman is het niet echt nee. Hoewel de NS Publieksprijs opzich best welkom is hoor!

Ik wist dat ook niet. 😂 Dus ik heb ook nog wat bijgeleerd vandaag.

Straks jouw verhaal teruggelezen… beetje late to the ‘party’ maar poeh, wat heftig zeg. Je hebt het heel duidelijk en inzichtelijk opgeschreven, met een indrukwekkend zelfreflectief vermogen, en ik vind het echt sterk hoe je bezig bent. Laat jouw verhaal een waarschuwing zijn voor iedereen die met deze middelen wil beginnen.

Stiekem nu wel erg benieuwd geworden naar je overige psychotische ervaringen, dus als je nog ooit de tijd en/of zin hebt om die te beschrijven ben ik alvast zeer geïnteresseerd.

Bovenaan