equadoriaanse paddo's.

zakkie

Experimenterende gebruiker
Ik zit hier al een tijdje op het forum.
Maar de waarheid is dat ik niet ben wie ik zei dat ik was.
Ik vertelde jullie hier dat ik 17 was, wat niet waar was.
Ik was 14 en in de ban van drugs.
In de zomer toen ik naar het derde middelbaar moest gaan heb ik paddo'sgenomen, en die zijn me niet echt slecht bevallen. Ik kan ook niet zeggen dat ik heel de trip leuk vond. Een vriend is helemaal beginnen doorslaan, en dit werkte als een soort trigger voor mij waardoor ik als het ware ook in een negatieve spiraal kwam. Nu bijna twee jaar later en twee maanden verwijderd van de magische 16 jaar, denk ik dat ik klaar ben voor een nieuwe trip. Ik zou een halve portie equadoriaanse nemen.
Vinden jullie dit een goed idee, en denk je dat die andere trip me nog parten zou spelen?

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Ik vertelde jullie hier dat ik 17 was, wat niet waar was.
Ik was 14 en in de ban van drugs.

Shame on you! :openmouth:

En omdat ik hier al duizend x gelezen heb dat een halve portie een goed idee is, zal het wel waar zijn denk ik. :wink:

Bengt

Bewuste gebruiker
Als je er zelf zin in hebt, moet je het doen en dan zal het je wel bevallen.

Je kunt gerust meer aan dan een halve porite hoor :wink:

HellBound

Newbie
Ik had onlangs nog een portie Equadoriaanse op. Supermooi. Ik vind ze alvast stukken beter als de Mexicaanse. :P qua belevenis zeker goed.

azgaza

Badass junkie
Na zo veel tijd ertussen kan je ook wel iets meer nemen; zoals 2/3e portie of 3/4e, ik zou niet meteen voor een hele gaan als je het nog nooit eerder een hele gedaan hebt, en ik raad je aan het met andere vrienden te doen; die er wel tegen kunnen.

zakkie

Experimenterende gebruiker
oké bedankt voor de reacties.
Maar ik ga denk ik niet meer dan een halve portie nemen. Ik wil gewoon een rustige aangename trip. Nuja volgens mij had die vriend er wel tegen gekunnen met een ietwat aangenamer setting. Zeg nu zelf, voor de eerste trippen, en dat op een plaats waar heel de tijd mensen komen is zorgen voor problemen.

azgaza

Badass junkie
zakkie zei:
oké bedankt voor de reacties.
Maar ik ga denk ik niet meer dan een halve portie nemen. Ik wil gewoon een rustige aangename trip. Nuja volgens mij had die vriend er wel tegen gekunnen met een ietwat aangenamer setting. Zeg nu zelf, voor de eerste trippen, en dat op een plaats waar heel de tijd mensen komen is zorgen voor problemen.

Ja nuchtere mensen kunnen een extreem storende factor zijn in een trip, vooral als ze tegen drugs zijn. Als je ervaring hebt en je bent met mensen die het niet kan schelen dat je tript kan het nog wel te doen zijn.

Bovenaan