epilepsie cocaine

Marieke

Experimenterende gebruiker
Heey
Ik heb al tijd niet meer gebruikt, en lijkt me lekker om binnenkort keer weer coke te nemen. Er is echter onlangs epilepsie bij mij vastgesteld, en hier heb ik nu ook medicijnen tegen gekregen. Zijn er mensen die ervaring hebben met epilepsie en cokegebruik? Ik las wel dat het een gevaarlijke combinatie is, maar pepernoten zijn ook kankerverwekkend..
Is het het proberen waard (heb uiteraard al welles coke gehad) of zou ik meteen hardstikke dood gaan of een aanval krijgen van halve nacht..?

moieh
Marieke

Oom Klaas

Badass junkie
Welke medicijnen heb je?

En ga niet zo'n domme vergelijking maken met pepernoten,
cocaine gebruik en epilepsie is gewoon gevaarlijk.

vaarklaas

Belezen gebruiker
Één duidelijk advies in jouw geval: NIET DOEN!

Dit advies kan je aan iedereen geven, maar is niet realistisch en een lijntje op z'n tijd hoeft zeker geen probleem te zijn. Maar als er bij jou epilepsie is geconstateerd dan is de kans aanzienlijk hoog dat je een aanval triggert bij cocaine gebruik. Zoals je waarschijnlijk goed bent ingelicht en wellicht uit eigen ervaring kan epilepsie dramatische gevolgen hebben en als je dan ook nog wat coca in je bloed hebt.... life is too short.. wees er zuinig mee.. make love, dance whole night, laugh, have fun, eat nice food, travel the world, etc etc.. maar laat dat lijntje gewoon liggen.

bartje_v

Coke en epilepsie versterken elkaar ...

Veel coke gebruik kan leiden tot een epilepsie aanval ... een vriendin van mij heeft het ook zover geschopt, 1 aanval , 1 hartstilstand als gevolg en we kunnen nu ieder jaar naar de urn...

Maar goed het hoeft niet zo te lopen ....

labradoor

Belezen gebruiker
met bepaalde medicijnen en vermoeidheid(weinig slaap,eten)kan het gevaarlijk zijn maar meestal zitten die epileptische aanvallen dicht bij een od.uitkijken dus

Marieke

okee, ze snapt et:wink:
nou hopen dat ik deze meningen in mijn overweging meeneem.. Op het moment heb ik zowiezo wel ff weer genoeg gehad, paddo's gehad paar dagen geleden, voor het eerst dat het werkte bij mij (er was dan ook genoeg:P). Erg leuke trip gehad.
levetiracepam heet het medicijn btw

Bovenaan