Yo ik heb t een redelijk aantal keren gebruikt. De 68 mg ephedrine variant zoals veelal te krijgen is bij smartshops onder de naam ephedra had de volgende effecten (na het nemen van 1, 2 of 3x ephedra tegelijk, in meer of mindere mate)
- energie, warm/blij gevoel, overschatting van jezelf
- tintelingen door het hele lichaam net als wanneer een goed stuk muziek wordt gehoord. de tintelingen worden heel erg versterkt wanneer je over je hoofd/haar strijkt, richting je nek. ook wanneer ik rookte (wat ik dan ook veel deed) namen de tintelingen toe. wanneer tijdens de werking een goed stuk muziek gehoord wordt, zijn de tintelingen het meest intens
- je wordt niet of nauwelijks dronken, ik heb wel 10 of 15 bier gedronken en voelde er nauwelijks iets van, dat terwijl ik normaal bij 1 biertje al aangeschoten raak
- stevige hartbeat, enigszins versnelt, dit blijft ook enkele uren nadat de andere effecten zijn vertrokken, erg vervelend als je in slaap wilt komen, je hart pompt als een gek
- slecht in slaap komen dus, je blijft erg wakker en nuchter, tot uren nadat de leuke effecten weg zijn
- verwijding van bronchien (voor asthma patienten

)
- geen zin in sex of in ieder geval onvermogen tot erectie
voor zover ik weet heeft het spul een stimulerend effect op adrenaline receptoren en is het niet goed voor je hart (om die reden), er zijn gevallen bekend die een tijd nadat ze het vaak gebruikt hadden hartfalen kregen en stierven toen ze gingen sporten

de dag erna voel je er niets meer van en ben je 's avonds behoooorlijk moe