Ephedra toch legaal?

oane

Experimenterende gebruiker
ik zat net de opium lijst weer eens door te lezen, maar ik kan nergens ephedrine vinden. en iedereen zecht steeds dat het illegaal is :confused:

weet iemand of het op een andere lijst staat, of onder een andere naam?

oane

niet in nederland (mischien onder de toonbank door). zelfs azarius verkoopt het niet meer binnen nederland.

Drazzic

Bewuste gebruiker
Nee is tijd geleden verboden gemaakt. Zoek maar ff op google staat vast wel een stuk erover.

Mac...

Badass junkie
Ephidrine, je zult ephedra bedoelen
Niemand toevallig laatst undercover in NL gezien?? Daar was zo'n stukje over dat ze het toch nog konden krijgen. illegaal... Het is 2 jaar geleden uit de schappen gehaald, vanwege lichamelijke klachten als hartkloppingen e.d. Mensen die het wel eens gehad hebben weten wel wat er bedoelt wordt.
Ephidrine overigen is wel een hard-drug die volgens mij al heel wat jaren niet meer te verkrijgen is, ben er ook nog nooit aan kunnen komen, maar hoe en wat precies weet ik niet. Ik geloog dat het wel uit de zelfde extraxten wordt gehaald als ephedra.

oane

ephedrine is geloof ik de werkzame stof uit ephedra (ephedra is de plant). en ik heb het vorig jaar in april voor het laatst in de smartshops gezien.

fokker

Belezen gebruiker
Dat goedje was t hoofd bestandsdeel van SuperStackers, ik slikte die dingen voor extra energie tijdens t trainen... Deed trouwens precies wat t beloofde :mrgreen: maar helaas, tis uit de schappen gehaald ja :(

Je voelde er echt wel wat van iig :)

Mac...

Badass junkie
Als je niks anders gewend bent en je slikt er 3, weet je zo ongeveer wel hoe het voelt om een halve gram pep gesnoven te hebben. Ben je pep gewend wordt dat best wel poep, niet meer de moeite waard dus..

BacingsPen

Badass junkie
ik zal waarschijnlijk nog pep noch ephedra ooit gaan gebruiken! Ga binnenkort op zoek naar natuurlijke (hallicunerende) middeltjes

Bovenaan