Einde verhaal

A

Anonymous

Gast
Ik stop met blowen, ik kan 's ochtends niet meer opstaan, en savond niet meer slapen zonder.

Ik had net trek in een joint, maar dacht aan de ene kant, waarom eigenlijk.
Ik wordt er (lekker(, dat wel)) suf van, ben(in nuchtere staat) snel op me tenen getrapt, en over het algemeen voel ik er maar weinig van de laatste tijd.

Ik stop ermee, wie doet er met me mee?

Ik ga hier mijn 3 dagen ontwenning bijhouden, stay tuned.

A

Anonymous

Gast
Verveling slaat toe.
Ik zit de hele dag al te msnen, ik weet niet wat ik kan gaan doen.
Normaal zit ik in de shop of thuis lekker stoned te zijn.

Ik ga zo denk ik een jointje halen, van 3 per dag naar 1 vind ik al een hele vooruitgang.

A

Anonymous

Gast
Gister avond heb ik toch maar een joint gehaald, ik had wel lekkerder geslapen dan ooit.

Vandaag ff nix, hoop ik.

A

Anonymous

Gast
Ik had vanochtend wat wiet gescoort, en ben nu pas me eerste jointje aan het draaien, ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld en nu ik alleen ben verveel ik me :(
2 joints in 2 dagen, redelijk al zeg ik het zelf.

Morgen doe ik weer een poging, ik heb wel gemerkt dat er minder drang is dan normaal.

A

Anonymous

Gast
Ik heb het tot nu toe nog vol kunnen houden, ik weet nog niet of ik wat ga halen.

hey,

ik ben voor mijn profielwerkstuk bezig. en in mijn praktische deel ga ik onderzoeken hoe het mensen vergaat om te stoppen met drugs. ik ben dan ook heel erg benieuwd of het je gelukt is. en wanneer je het nou het moeilijkst hebt gehad? in het begin, of pas later..

sophie

Waterpijp

Bewuste gebruiker
hahaha, het begin is zowiezo moeilijk... als je er zelf niet achterstaat..

dus dat je bijvoorbeeld stopt vanwege het financiele gedeelte, dat is heel moeilijk. Of vanwege je gezondheid ... ljikt me ook heel moeilijk, of omdat het beter is om te stoppen en alleen te smoken in het weekend, terwijl je normaal altijd savonds doordeweeks blowde.. dat is allemaal hartstikke moeilijk in het begin( geld voor mij, maar ook wel voor een aantal hier tink? )

BacingsPen

Badass junkie
hehe, ben net weer begonnen met elke avond een sticky...

Stoppen doe ik wel weer als het vakantie is. Ik voel me beter op deze manier. Dan is school ook wat draagzamer :)

En vooral, wat is er mis met jezelf belonen na een dag inspanningen, frustraties, etc etc...

in veel situaties ben je machteloos, een joint roken daar kan je voor kiezen :)

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Ik vind het ook maar vaag waarom ik elke dag blow (vrijwel elke dag uitzonderingen daar gelaten)

Het is gewoon relaxed ik heb het er wel is over met een maatje waar k elke dag mee omga en dus ook blow
Je gaat ergens heen en dan ga je rustig jointje draaien en roken en das soms (vaak :P) alles wat we daar doen, en je zou er niet heen gaan zonder die joint.. Je hebt gewoon wat te doen omdat het vaak saai is..
Het effect is niet eens zo super als je het elke dag doet je wordt er moe van, als je het om de week of 2 weken doet wordt je veel leuker stoned maja een jointje is gewoon relaxed..
had laatst ook van vrijdag tot maandag niks totaal geen probleem mee en blow al sinds het begin eigenlijk bijna elke dag (nu bijna 2 jaar) vind het maar onzin wat je doet
je bent er teveel mee bezig daarom "lukt" het niet ik was bij mn vriendin toen die ik net had leren kennen (anti wiet is ze :P) en ik dacht er niet eens aan ..

Je moet gewoon wat te doen hebben

Jeller

Badass junkie
stoppen in de vakantie :confused:

ik smoor nooit meer op schooldagen, behalve de vrijdag en de zondag ook heel weinig, da's toch vele beter?

en aan de mensen die het moeilijk hebben om te stoppen of willen stoppen.. zoek eerst een bezigheid die je dan in de plaats zou doen, veel makkelijker

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Ach, iedereen moet gewoon lekker doen waar die zichzelf het prettigst bij voelt, dus niet van dat soort dingen schrijven: "das toch veel beter" of " veel vetter toch?" voor jouw misschien, maar voor zat andere niet :) :stoned:

Bovenaan