houthakker
Newbie
ik heb laatst per ongeluk een beetje veel genomen zijn er stoffen waarmee ik als dat gebeurt snel weer wat nuchterder word, bijv wat suikerwater bij wiet doet
slunse zei:ja, dat helpt natuurlijk als je al te strak staat![]()

wel neem eens 3 dikke lijnen 70 procent puur na elkaar en je gaat bijna slapenBobG zei:Hoe kan je teveel nemen bij coke?
fc zei:wel neem eens 3 dikke lijnen 70 procent puur na elkaar en je gaat bijna slapenBobG zei:Hoe kan je teveel nemen bij coke?
dan snuif jij speed makker coke werkt 30 tot 45 min per lijnkwss zei:fc zei:wel neem eens 3 dikke lijnen 70 procent puur na elkaar en je gaat bijna slapenBobG zei:Hoe kan je teveel nemen bij coke?
awel bij mij helft dat toch niet zenne het eenige wat er dan is is dat mij coke rapper op is maar slapen doe ik naar gebruik ongeveer 48 tot 72 uur niet
flash kieke zei:Wel een ongezonde manier--een lijn pep nemen.

Helemaal met jou eens.Icequeens zei:ik spuit zelf. als je het goed doet is het niet gevaarlijk. maar ik zou nooit van mijn leven iemand aan zetten om te spuiten.
en ik wind me wel op, want ik vind het het zo bekrompen dat op een site over drugs, waar we allemaal dezelfde hobby hebben, alleen neemt iedereen in andere vorm, mate, inname etc, dat mensen ervaringen van anderen af zitten te kraken, of er op neer kijken of gewoon zitten te jennen. en nee, voor de duidelijkheid, heb ik het niet over jou, ik zie het erg vaak en jouw rare bewoording is me daardoor in het verkeerde keelgat geschoten.
goed, ik heb al eens eerder een soortgelijk pleidooi gehouden en heb daar vandaag geen zin in en ik moet ook vreselijk nodig naar de wc, dus bespaar ik je dat.
fijne avond nog
![]()
PharmaPhreeK zei:Naja rare onderwerp maargoed...
Na veel coke ga je zowiezo neit slapen... coke is namelijk een stimulant.
Als je teveel hebt gehad waarbij gevaar op hypertensie en hartaanval optreed zou ik iets nemen wat je rustigmaakt.. een downer. Pijnstillers, heroine, benzo`s (slaapmiddelen), betablockers of iets anders wat je bloeddruk en hartslag omlaaghaalt.
melissa zei:wat nog wel eens wil helpen is een paar flinke borrels achterover slaan.....
daar word je rustigger van als je te hard gaat.....
gezond is t niet,maar wel effectief.......
probeer in ieder geval 30 min tussen iedere lijn te houden.....
en leg bescheiden lijntjes....(behalve de eerste dan).....
pas als je de vorrigge voelt wegebben neem je er weer eentje.....
op deze manier is de kans klein dat je fout gaat......
DarkScope zei:melissa zei:wat nog wel eens wil helpen is een paar flinke borrels achterover slaan.....
daar word je rustigger van als je te hard gaat.....
gezond is t niet,maar wel effectief.......
probeer in ieder geval 30 min tussen iedere lijn te houden.....
en leg bescheiden lijntjes....(behalve de eerste dan).....
pas als je de vorrigge voelt wegebben neem je er weer eentje.....
op deze manier is de kans klein dat je fout gaat......
ja, is een grote lijn niet effectiever dan een kleine, met uitzondering van de 1e dan???