effecten van coke tegen gaan

ik heb laatst per ongeluk een beetje veel genomen zijn er stoffen waarmee ik als dat gebeurt snel weer wat nuchterder word, bijv wat suikerwater bij wiet doet

boy

Bewuste gebruiker
Coke neutraliseren? Lijkt mij niet. Net zoals suikerwater ook geen alcohol of wiet tegengaat.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
voortaan gewoon met een stuk minder beginnen en rustig opvoeren, dan heb je ook niks anders nodig wat het weer tegenhoud

flash kieke

Wijs gebruiker
slunse zei:
ja, dat helpt natuurlijk als je al te strak staat :rolleyes:

Ik dacht het maar e :)
Ik dacht het, omdat je als je pep snuift tijdens het spacen op xtc,dat het effect van xtc heel wat gaat minderen.

En het zou ook kunnen dat het bij coke ook zo was. :wave:

slunse

Bewuste gebruiker
mja idd, maar ik denk dat hij met teveel genomen bedoelt dat hij onrustig of opgefokt was. dan lijkt pep me niet zo'n goede hulp :grin:

pillywilly

Experimenterende gebruiker
ja .... als je redelijk wa sos ophebt...

neem dan jus orange, punica of dergelijke zuur rotzooi

breekt sos sneller af....

//1 tip

heb je veel sos en heeeeel veeeeel drank ....doe dit dan nie!
ga je kotsen(maarjah ben ook je vrij snel nuchter :-P )

kwss

Newbie
ja is dat so??????????

fc zei:
BobG zei:
Hoe kan je teveel nemen bij coke?
wel neem eens 3 dikke lijnen 70 procent puur na elkaar en je gaat bijna slapen

awel bij mij helft dat toch niet zenne het eenige wat er dan is is dat mij coke rapper op is maar slapen doe ik naar gebruik ongeveer 48 tot 72 uur niet

lz

Newbie
Re: ja is dat so??????????

kwss zei:
fc zei:
BobG zei:
Hoe kan je teveel nemen bij coke?
wel neem eens 3 dikke lijnen 70 procent puur na elkaar en je gaat bijna slapen

awel bij mij helft dat toch niet zenne het eenige wat er dan is is dat mij coke rapper op is maar slapen doe ik naar gebruik ongeveer 48 tot 72 uur niet
dan snuif jij speed makker coke werkt 30 tot 45 min per lijn

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Naja rare onderwerp maargoed...

Na veel coke ga je zowiezo neit slapen... coke is namelijk een stimulant.
Als je teveel hebt gehad waarbij gevaar op hypertensie en hartaanval optreed zou ik iets nemen wat je rustigmaakt.. een downer. Pijnstillers, heroine, benzo`s (slaapmiddelen), betablockers of iets anders wat je bloeddruk en hartslag omlaaghaalt.

Icequeen

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:
Wel een ongezonde manier--een lijn pep nemen.

heel herkenbaar!! ik heb inderdaad wel eens (naar mijn idee, zit ook nogal tussen je oren vaak) een te enthousiaste inname van coke of meth genomen en om me beetje te kalmeren nam ik dan speed...klinkt inderdaad raar... :wave:

Icequeen

Bewuste gebruiker
hoe bedoel je stomste? geloof je het niet of kun het gewoon niet snappen? kijk, raar is het natuurlijk wel een beetje, maar goed ze geven toch ook ritalin aan adhd kinderen...dat is toch in weze ook raar, maar toch niet stom?

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Adhd kinderen hebben een tekort aan dopamine in hun hersens. Stimulanten verhogen dopamine...waardoor de gehalte op normale niveuw wordt gebracht.

Jij probeert een teveel aan dopamine (door teveel coke en meth) te helpen door nog meer stimulanten te nemen. Dat is juist hetgene wat je NIET moet doen. Ik weet niet met welke crackhead-logica je erop komt, maar het is stom en gevaarlijk.

Icequeen

Bewuste gebruiker
ja maar voor mij werkt het wel en dan is dat toch niet stom. vind het beetje kortzichtig gezegd hoor. vaak als ik te veel heb gehad krijg ik klachten doordat ik paniekerig wordt, zit dus vooral tussen de oren en dat zie ik ook wel bij anderen. bij mij werkt dit en ik ben blij dat ik iets heb om me in zo'n situatie te kalmeren. dit is mijn persoonlijke beleving, ik snap niet dat je daar zo oordelend op reageert. dat je het gevaarlijk vind, ok. maar goed drugs zijn gevaarlijk en dus op zo'n moment speelt dat dan niet. en ik probeer helemaal niet te zeggen dat het hetzelfde is als met ritalin/adhd...ik doelde daar mee dat die connectie ook vreemd klinkt voor een buitenstaander. en hoezo crackhead logica? ik ben daar achtergekomen door ervaring, is heus niet van te voren gepland hoor.
ben je altijd zo narig?
:wave:

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Als het tussen je oren zit oke... maar het is anti-logisch. 3+2 is geen 1. Overdosis is een serieus onderwerp en wat jij doet is gevaarlijk. Ik zou het jammer vinden als iemand doodgaat omdat die jou advies heeft opgevolgt.

Icequeen

Bewuste gebruiker
nou ga je me wel echt te ver. ik geef toch geen advies zeg. ik herken een bepaald gebruik, zeg zelfs nog dat het inderdaad raar klinkt en zeg er ook nog eens bij dat het bij mij vaak om zeg maar psychische overdosis gaat en zit jij een beetje te beweren dat ik advies geef. hoe durf je zulke heftige beschuldigingen zo maar te doen. ja, zal jou waarschijnlijk worst zijn en lacht je waarschijnlijk slap dat ik me hier zo over opwindt, maar dit soort gepraat vind ik gewoon stijlloos en onbeleefd. ik gebruik zelf vrij ruig in vergelijking met anderen en ik heb nog nooit iemand aangezet om het ook maar zoals mij te doen. terwijl ik me wel kan herinneren dat jij iemand de suggestie gaf om iets te gaan spuiten. kijk, dat vind ik dus heel erg fout van jou. jij spuit zelf dan denk ik niet, en omdat dan tegen anderen te gaan promoten is gewoon fout. in mijn mening.
en voor het topic dan maar even duidelijk hier vermelden dat ik het zeker niet aanraadt om speed te gaan nemen als te veel andere stimulanten op hebt. en zo gezond is het ook niet om downers te nemen (alhoewel ik dat zelf wel doe).

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
als je het goed doet is spuiten niet gevaarlijk. ik doe het niet omdat ik het niet kan en omdat ik geen pure drugs heb.

je moet er rekening mee houden dat mensen lezen wat je schrijft.
De hele bedoeling van een forum is om misinformatie te stoppen. ALs iemand onzin schrijft zal er iemand zijn die hem verbetert dat is de charme van sites zoals deze. Wind je niet zo op en neem het gewoon van me aan.

Icequeen

Bewuste gebruiker
ik spuit zelf. als je het goed doet is het niet gevaarlijk. maar ik zou nooit van mijn leven iemand aan zetten om te spuiten.

en ik wind me wel op, want ik vind het het zo bekrompen dat op een site over drugs, waar we allemaal dezelfde hobby hebben, alleen neemt iedereen in andere vorm, mate, inname etc, dat mensen ervaringen van anderen af zitten te kraken, of er op neer kijken of gewoon zitten te jennen. en nee, voor de duidelijkheid, heb ik het niet over jou, ik zie het erg vaak en jouw rare bewoording is me daardoor in het verkeerde keelgat geschoten.

goed, ik heb al eens eerder een soortgelijk pleidooi gehouden en heb daar vandaag geen zin in en ik moet ook vreselijk nodig naar de wc, dus bespaar ik je dat.

fijne avond nog

Barbie

Icequeens zei:
ik spuit zelf. als je het goed doet is het niet gevaarlijk. maar ik zou nooit van mijn leven iemand aan zetten om te spuiten.

en ik wind me wel op, want ik vind het het zo bekrompen dat op een site over drugs, waar we allemaal dezelfde hobby hebben, alleen neemt iedereen in andere vorm, mate, inname etc, dat mensen ervaringen van anderen af zitten te kraken, of er op neer kijken of gewoon zitten te jennen. en nee, voor de duidelijkheid, heb ik het niet over jou, ik zie het erg vaak en jouw rare bewoording is me daardoor in het verkeerde keelgat geschoten.

goed, ik heb al eens eerder een soortgelijk pleidooi gehouden en heb daar vandaag geen zin in en ik moet ook vreselijk nodig naar de wc, dus bespaar ik je dat.

fijne avond nog

Helemaal met jou eens.

Jeller

Badass junkie
waarom zou je de effecten van coke willen tegengegaan?

het effect is al bijna niets en ge moet al 50€ voor die zooi betalen, dus beetje nutteloos he :tongueout:

nee sry tmoest er even uit.. kdenk da het beste om te doen gewoon efkes wachten is, coke werkt toch direct uit

Imke

Badass junkie
Ik heb altijd horen zeggen dat je melk moet drinken, of biergist slikken of zo'n zuiverende koolstofpillen of zoiets :confused:

Bollie

Bewuste gebruiker
halfuurtje raardoen, en het is voorbij...

:tongueout: je hoeft er helemaal nix tegen te doen.
Tegen de suikers ofzo opgenomen zijn in je bloed is de coke al uitgewerkt.
Leg je gewoon ff in 'n zetel, en probeer niemand lastig te vallen :wink:

melissa

Wijs gebruiker
wat nog wel eens wil helpen is een paar flinke borrels achterover slaan.....
daar word je rustigger van als je te hard gaat.....
gezond is t niet,maar wel effectief.......
probeer in ieder geval 30 min tussen iedere lijn te houden.....
en leg bescheiden lijntjes....(behalve de eerste dan).....
pas als je de vorrigge voelt wegebben neem je er weer eentje.....
op deze manier is de kans klein dat je fout gaat......

JewCookie

Wijs gebruiker
PharmaPhreeK zei:
Naja rare onderwerp maargoed...

Na veel coke ga je zowiezo neit slapen... coke is namelijk een stimulant.
Als je teveel hebt gehad waarbij gevaar op hypertensie en hartaanval optreed zou ik iets nemen wat je rustigmaakt.. een downer. Pijnstillers, heroine, benzo`s (slaapmiddelen), betablockers of iets anders wat je bloeddruk en hartslag omlaaghaalt.

en dan een hartaanval krijgen.. (niet dat de kans groot is, maar deze combi is best verneukend voor je lichaam..)

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
jong. duffe.
lees dan even goed wat er staat voor dat je het citeert en er zelf iets van maakt.
Ik leg toch uit dat je door de overdosis coke een hartaanval kan krijgen en dat je de kans daarop kan verminderen door een downer te nemen die je bloeddruk en hartslag verlaagt. Ik zou persoonlijk voor benzodiazepines gaan, valium ofzo of midazolam, er is geen interactie, en de combinatie is ongevaarlijk. dat doen ze volges mij ook in de ziekenhuizen

J0rrit

Badass junkie
melissa zei:

ja, is een grote lijn niet effectiever dan een kleine, met uitzondering van de 1e dan???

melissa

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
melissa zei:

ja, is een grote lijn niet effectiever dan een kleine, met uitzondering van de 1e dan???

als je net gebruikt hoef je echt geen lijnen te leggen van dit formaat...
##############
meer iets van dit formaat
ik moet echt zoiets als de bovenste hebben iedere 20 min,wil ik er nog iets van merken.......
de eerste is de binnenkomer(grote stappen snel thuis,zeggen we hier altijd)....
maar merendeel zal beamen dat alleen de eerste 2 lijnen t lekkerst zijn....
daarna word t voornmlk enigzins proberen t gevoel vast te houden.....
dus grote om te beginnen,lekker spacen dan tweede eventueel ook groot....en dan pak je er iets alcoholisch bij te drinken......(niet doorzuipen,matig blijven)dat vermindert ook de trek in de volgende lijn....
en daarna bescheide lijntjes.....dan ga je ook niet te hard :wink:

avalon

ik ken maar 1 ding die helpt tegen hartkloppingen, of een onaangenaam gevoel ik je borststreek, en dat is een goeie nurofen 400.
Wel oppassen dermee

Deranged

Badass junkie
Grote lijnen met alcohol is niet echt mijn ding, doe mij maar een bescheiden lijntje met cola light. Daar ga ik nu maar weereens werk van maken denk ik. :smoke:

Bovenaan