Effect van normale/redelijke coke?

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Hey mensen..

Ik heb ong. 5 a 6x coke gebruikt.. De meeste keren waren best verschillend maar ik zit nogal te twijfelen.. Ik heb het idee dat het een beetje troep is, dus wat zijn nou echt de duidelijke effecten die je hoort te krijgen van coke?

1 van de eerste keren had ik dat m'n gehemelte/neus een beetje verdoofd voelde.. ik vond dat echt een chill gevoel. Dit hoort wel bij coke toch? Maar soms heb ik ook dat ik bijna niks voel.. ik voel me wel chiller dan normaal, maar niet erg ofzo..

Wat zijn nou echt duidelijke effecten die je wel moet voelen van coke, als het gewoon redelijke coke is?

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Heel verschillend per persoon.

Ikzelf krijg het warm plus het verdoofde gehemelte gevoel.
Daarna denk ik alles aan te kunnen wat daarna overslaat in pure arrogantie,

Flip,

raizeredge

Wijs gebruiker
het effect bij mij word me moeheid is weg ben niet moe meer ik praat makkelijker met mensen heb hele verhalen voel me gewoon goed

Wacky

Badass junkie
Ik heb het 1 keer gedaan.

Ik was de koning, ik kon de wereld aan, en ik had vooral heel veel zin in meer coke.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Wacky zei:

Ik was de koning, ik kon de wereld aan, en ik had vooral heel veel zin in meer coke.

Ik heb het wat vaker gedaan idd prima gevoel ervan; alleen door die drang naar meer krijg ik steeds meer afkeer tegen dat spul.
Vergleken met xtc of lsd mij te prijzig voor de korte werking^

J0rrit

Badass junkie
Mathijs zei:
Wacky zei:

Ik heb het wat vaker gedaan idd prima gevoel ervan; alleen door die drang naar meer krijg ik steeds meer afkeer tegen dat spul.
Vergleken met xtc of lsd mij te prijzig voor de korte werking^

Same here, die drang naar meer voelt junky-style.

Tony Montana

Belezen gebruiker
Hierbij een antwoord op je vraag:

1. het is verschillend per persoon
2. verschilt enorm per dealer
3. ligt ook aan versnijdings middel

Met punt 3 bedoel ik dus waarmee het versneden is. Lidocaine verdooft ook, want dit is een tandarts verdovingsmiddel. Manitol proef je gelijk, want dat is zoet.

Als ik goede coke heb, en dat heb ik altijd, dan heb ik meestal dat ik mijn tanden voel. En mijn kaak. Daarnaast heb ik dat als ik voldoende heb gehad (bij mijn coke dan) dat ik enorm sloom wordt. Echt een giga high gevoel. Gewoon lekker relaxed.

sos

Als je goeie coke hebt gesnoven voelt je neus en er omheen verdoofd, als je je neus ophaalt en slik ( klinkt ranzig) krijg je een bittere smaak in je keel en voelt ook verdoofd...en als het goed is krijg je na het snuiven het gevoel alsof je voortanden er elk moment uit kunnen vallen :rolleyes: dan is ie fijn.....maar een goed pakje coke herkennen is toch ervaring.....of het goed is om die ervaring op te doen is wat anders :grin:

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Verdoving, geluksgevoel alsof je de hele wereld aankan, heerlijk spacen op muziek.. ja ik heb het gister weer een keer ervaren, bedankt voor de reacties. :stoned:

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
Re: sos

TonyMontanaScarface zei:
Als je goeie coke hebt gesnoven voelt je neus en er omheen verdoofd, als je je neus ophaalt en slik ( klinkt ranzig) krijg je een bittere smaak in je keel en voelt ook verdoofd...en als het goed is krijg je na het snuiven het gevoel alsof je voortanden er elk moment uit kunnen vallen :rolleyes: dan is ie fijn.....maar een goed pakje coke herkennen is toch ervaring.....of het goed is om die ervaring op te doen is wat anders :grin:

:beer: Zoiets ja.
Ooit kwam ik hier met de zelfde vragen..
Juist die nieuwsgierigheid maakte het erger bij mij.
In het begin kon ik makkelijk 1 halfje een maand mee doen, of om de 2 maanden ofzo, het sluipt er gewoon heel sneaky in.. dat je vaker en meer gaat gebruiken.. Houd het goed in de gaten.. :beer:

Delirium

Badass junkie
Mijn ervaring is trouwens dat de verdoving langzaam op komt zetten (na vijf minuten). Als de verdoving er meteen is is eht waarschijnlijk een ander middel die dit veroorzaakt.

Andere effecten: zweverig, tintelend gevoel in je hoofd. Euforisch. Zelfvertrouwen. Lulkick.

xtc4fun

Experimenterende gebruiker
nuchter, angstig , weinig zelfvertrouwen , smek bek bij veel gebruik moeilijker om met mensen om te gaan...

mijn ervaring

Bij gebruik thuis op de bank: Gelukzaligheid, mega relaxed, verdoofdgevoel in gehemelte, neus, tanden, mijn voorhoofd voelt alsof je een lange wandeling in de vrieskou hebt gemaakt, ik wordt meegenomen met wegen en afslagen in muziek, soms hele heldere leuren zien met mijn ogen dicht en bovenal boter en botergeil... (alleen jammer dat het klaarkomen dan niet meer zo lukt).

Bij gebruik buitenshuis: Ik voel me 20 cm grote dan ik ben, adrem als de neten, lul tegen iedereen, loop een paar passen sneller dan normaal en alles doe ik anderhalf keer zo snel.

minamo

Bewuste gebruiker
van coke word je idd ontzettend arrogant.

als je echt een blij of gelukkig gevoel wil, zou ik toch voor de XTC gaan:wink:

Frisko

Badass junkie
jcutter123 zei:
Hoe zit het met je geheugen? En hoe lang kan je coke trouwens bewaren?
laten we het zo zeggen,ik vind dat ik meer achterlijk word van veel wiet roken...
punt 2
als je 10 mensen vind die coke zolang hebben kunnen bewaren tot het slecht was,dan geef ik je een staande ovatie...
het blijft lang genoeg goed in een luchtdicht plastiekje of zakje.
hij zal hoogstens droger worden. :smoke:

Gemini

Badass junkie
Ik voel me een betere versie van mezelf, ik denk niet meer aan de dingen waar ik daarvoor nog mee zat. Ik kan meer aan en ik heb het gevoel alsof iedereen me net zo geweldig vind als dat ik zelf op dat moment vind.

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
optimaale sfeer
geod gevoel
ken alles en iedereen aan
snap der eigelijk geen kk van
vaag lullen aan een groot stuk door :)
rondjes loopen
loop terring hard

raizeredge

Wijs gebruiker
meisje20 zei:
Ik voel me een betere versie van mezelf, ik denk niet meer aan de dingen waar ik daarvoor nog mee zat. Ik kan meer aan en ik heb het gevoel alsof iedereen me net zo geweldig vind als dat ik zelf op dat moment vind.

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Relaxed, ik krijg vlinders in mijn buik ervan, beetje euforie.
Een sigaret roken geeft een heerlijk gevoel. Maar als ik veel gebruik enkele grammen en ik ga in mijn bed liggen en sluit mijn ogen krijg ik zo een fucked gevoel. Ik kan het moeilijk omschrijven maar als ik me ogen sluit zweef ik naar boven helemaal uit mijn bed en ik zie mezelf hoger en hoger gaan door de wolken dan doe ik me ogen open en ik krijg een schok/duizeling en ik lig in mijn bed.

sassepas

Newbie
een lul-kick
soms ook vergeten wat je nou wou vertellen
zeeeeeer relaxed gevoel :)
veel roken
(met een biertje erbij nog lekkerder)
al denken aan t volgende lijntje :flushed:
afstandsbediening is onveilig voor zap verkeer (maar volg niks)
niet zin in sex maar als we gaan zoenen dan barst de bom ook meteen :hearteyes:

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
sassepas zei:
een lul-kick
soms ook vergeten wat je nou wou vertellen
zeeeeeer relaxed gevoel :)
veel roken
(met een biertje erbij nog lekkerder)
al denken aan t volgende lijntje :flushed:
afstandsbediening is onveilig voor zap verkeer (maar volg niks)
niet zin in sex maar als we gaan zoenen dan barst de bom ook meteen :hearteyes:

Die ken ik :mrgreen:

Klein deeljte op lossen in lepel water en indien het puur water blijft heb je straf spul maar blijf er best maar vanaf want het verziekt je leven greetz

Bovenaan