Vermeersch
Experimenterende gebruiker
Welke effecten hebben jullie van lexotan 12 mg bij meervoudig gebruik?
Het raarste is dat ik nooit in slaapval als ik er teveel van genomen heb
Ik zie iedereen als een blok in slaap vallen zelfs als ze speed gebruikt hebben en ik blijf wakker en beginnen te stuiken zoals op heroine maar wat nog het merkwaardigste van al is dat ik volop begin te hallucineren, te vergelijken met een trip of 3 tegelijk...
Ik slik anders nog andere medicatie bij en neem nog speed intravaneus en drink ook redelijk door. Zou door dit alles het kunnen zijn dat ik daardoor begin te flippen?
Dit neem ik nog zoal:
Diazepam 10 mg
Temesta 2.5 mg
Tanxene 50 mg
Tetrazepam 50 mg
Seroquel 300 mg
Zolpidem (stilnokt) 10 mg
10 Halve liters gordon scotch per dag en 4 a 5 gram speed en af en toe truffels, paddo's niet meer want ik sla er heel tilt van in tegenstelling van vroeger.
Dus als jullie me ervaringen of uitleg kunnen geven, BE MY GUEST PLZ !
Ik wil het echt weten, mss als ik minder gebruik dat dit weg gaat ???
Grtz ...
Het raarste is dat ik nooit in slaapval als ik er teveel van genomen heb
Ik zie iedereen als een blok in slaap vallen zelfs als ze speed gebruikt hebben en ik blijf wakker en beginnen te stuiken zoals op heroine maar wat nog het merkwaardigste van al is dat ik volop begin te hallucineren, te vergelijken met een trip of 3 tegelijk...
Ik slik anders nog andere medicatie bij en neem nog speed intravaneus en drink ook redelijk door. Zou door dit alles het kunnen zijn dat ik daardoor begin te flippen?
Dit neem ik nog zoal:
Diazepam 10 mg
Temesta 2.5 mg
Tanxene 50 mg
Tetrazepam 50 mg
Seroquel 300 mg
Zolpidem (stilnokt) 10 mg
10 Halve liters gordon scotch per dag en 4 a 5 gram speed en af en toe truffels, paddo's niet meer want ik sla er heel tilt van in tegenstelling van vroeger.
Dus als jullie me ervaringen of uitleg kunnen geven, BE MY GUEST PLZ !
Ik wil het echt weten, mss als ik minder gebruik dat dit weg gaat ???
Grtz ...