Effect LEXOTAN 12 MG !!

Vermeersch

Experimenterende gebruiker
Welke effecten hebben jullie van lexotan 12 mg bij meervoudig gebruik?
Het raarste is dat ik nooit in slaapval als ik er teveel van genomen heb :confused:
Ik zie iedereen als een blok in slaap vallen zelfs als ze speed gebruikt hebben en ik blijf wakker en beginnen te stuiken zoals op heroine maar wat nog het merkwaardigste van al is dat ik volop begin te hallucineren, te vergelijken met een trip of 3 tegelijk...
Ik slik anders nog andere medicatie bij en neem nog speed intravaneus en drink ook redelijk door. Zou door dit alles het kunnen zijn dat ik daardoor begin te flippen?
Dit neem ik nog zoal:

Diazepam 10 mg
Temesta 2.5 mg
Tanxene 50 mg
Tetrazepam 50 mg
Seroquel 300 mg
Zolpidem (stilnokt) 10 mg

10 Halve liters gordon scotch per dag en 4 a 5 gram speed en af en toe truffels, paddo's niet meer want ik sla er heel tilt van in tegenstelling van vroeger.

Dus als jullie me ervaringen of uitleg kunnen geven, BE MY GUEST PLZ !
Ik wil het echt weten, mss als ik minder gebruik dat dit weg gaat ???

Grtz ...

T-men

Bewuste gebruiker
Vermeersch zei:
...als ik er teveel van genomen heb

Bekend met de term 'paradoxale werking'...?
Wil zeggen dat als je [zie quote] het tegenovergestelde het gevolg is.

Anderzijds is het i.m.o. misschien maar beter dat je niet slaapt met wat jij (dagelijks) naar binnen werkt, hoef je er niet over in te zitten of je morgen nog wakker wordt.
Ik zou m'n leven eens op de rails zien te krijgen als ik jou was...

Vermeersch

T-men zei:
Vermeersch zei:

Bekend met de term 'paradoxale werking'...?
Wil zeggen dat als je [zie quote] het tegenovergestelde het gevolg is.

Anderzijds is het i.m.o. misschien maar beter dat je niet slaapt met wat jij (dagelijks) naar binnen werkt, hoef je er niet over in te zitten of je morgen nog wakker wordt.
Ik zou m'n leven eens op de rails zien te krijgen als ik jou was...

Dus gewoon door teveel te nemen van Lexotan? Alleen dat?
Ik weet dat ik men leven eens ga moeten op de rails zetten maar het lukt me gewoon niet. Kvoel mij psychisch en lichamelijk verre van goed als ik s'morgens op sta als ik al dan niet al slaap. En als ik slaap is het maar voor 3uurtjes en dan kom ik rechtgesprongen in het zweet, beef ik gelijk zot en moet ik gebruiken :confused: Drank helpt er het beste tegen tegen dat beven maar als ik dan begin moet ik 2 uur volle bak doorgaan om me dan tegen de vroege middag terug goed te voelen, daarmee slaap ik bijna niet omdak da niet wil. Ik slaap juist wanneer ik omver val van vermoeidheid :openmouth:
Nog iets raars zijn die stuiptrekkingen, als ik probeer stil te liggen vlieg ik bijna uit mijn zetel van de spiertrekkingen, niet normaal meer! Ik moet gewoon blijven bewegen en blijven doorgaan en dan heb ik dat niet.

Andyy

Bewuste gebruiker
stop met gebruiken? zweet je misschien ook wat minder na een poosje, en trelt het beven ook weg.

4 a 5 gr speed op een dag? wtfffff.

Pammer

Bewuste gebruiker
het trillen is door de aantal speed en in combinatie met de benzo's. Btw, die trillingen kunnen 3x verdubbelen als je dan ook nog eens verslaafd bent aan de benzo's en dat je, omdat je je benzo niet binnen krijgt begint te beven...

Je levenswijze ziet er niet goed uit. Doe je best om dit terug recht te zetten, want dit ziet er spijtig genoeg echt niet goed uit... :(

Vermeersch

Andyy zei:
stop met gebruiken? zweet je misschien ook wat minder na een poosje, en trelt het beven ook weg.

4 a 5 gr speed op een dag? wtfffff.

Kweet het :confused:
En die stuiptrekkingen, komt dat ook daardoor dan? Kben sinds kort naar een dokter geweest en die gaat me laten testen om te zien of ik iets van schade opgelopen ben aan mijn zenuwstelsel door het gebruik. Kben eens benieuwd, khoop van niet. Het is het een na het ander, levercirosen opgezwollen pancreas en nu nog eens dat erbij...
En ja, ik zou willen stoppen. Maar het lukt toch nooit en kwil dat gevoel niet dat ik krijg van overdreven angsten, paranoia en depressief zijn krijgen.. En het is altijd zo. Als ik het goed uitgelegd heb :wink:

Mvg,

Andyy

Bewuste gebruiker
verander eerst eens je instelling over dat je toch nooit kan stoppen, iedereen kan stoppen alleen je moet jezelf in de hand zien te houden.

en stuiptrekjes heb k ook in me mond, kaak naar voor en achter, links en rechts.. en veel knarsen, maar weet niet of dat door de drugs komt (heb zelf een hele poos non stop gebruikt).

Vermeersch

Andyy zei:
verander eerst eens je instelling over dat je toch nooit kan stoppen, iedereen kan stoppen alleen je moet jezelf in de hand zien te houden.

en stuiptrekjes heb k ook in me mond, kaak naar voor en achter, links en rechts.. en veel knarsen, maar weet niet of dat door de drugs komt (heb zelf een hele poos non stop gebruikt).

Ik heb da ook da dwangmatig gedoe met men kaken. Volgens mijn huisdokter komt dat wel degelijk door het veelvoudig gebruik :)
Wat gebruikte je dan zoal? Gewoon om proberen vast te stellen door welke drugs het voornamelijk komt. Kdenk persoonlijk speed

Andyy

Bewuste gebruiker
Vermeersch zei:
Andyy zei:

Ik heb da ook da dwangmatig gedoe met men kaken. Volgens mijn huisdokter komt dat wel degelijk door het veelvoudig gebruik :)
Wat gebruikte je dan zoal? Gewoon om proberen vast te stellen door welke drugs het voornamelijk komt. Kdenk persoonlijk speed

veel speed idd en coke en xtc ook wel aardig wat.

Bontkikker

Als je levercirrose hebt en toch drinkt zou ik onderhand maar eens naar een leuke kist gaan kijken want die zul je dan snel nodig hebben. Andere middelen kunnen ook nadelig zijn voor de lever en wie weet heb je met je samen met je intraveneuze pep ook wel een hepatitis er bij gespoten. :wave: :confused: :wave:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Haha, ik lees dit nu pas.

Vermeersch zei:
Kben sinds kort naar een dokter geweest en die gaat me laten testen om te zien of ik iets van schade opgelopen ben aan mijn zenuwstelsel door het gebruik. Kben eens benieuwd, khoop van niet.
:tearsofjoy:

trippykees

Belezen gebruiker
ik denk dat akineton zeker zal helpen tegen het beven en stuiptrekkingen.
ooit antipsychotica gebruikt in het verleden?
Vermeersch zei:
T-men zei:
Vermeersch zei:
beef ik gelijk zot en moet ik gebruiken :confused: Drank helpt er het beste tegen tegen dat beven.
Nog iets raars zijn die stuiptrekkingen, als ik probeer stil te liggen vlieg ik bijna uit mijn zetel van de spiertrekkingen, niet normaal meer! Ik moet gewoon blijven bewegen en blijven doorgaan en dan heb ik dat niet.

Bovenaan