Effect Coke

MidasJ

Experimenterende gebruiker
Ik heb een vraag, heel veel mensen uit mijn omgeving vinden het heel relaxt om coke te gebruiken, ik in tegen deel, heb het 1 x geprobeerd en goed ook beste lijnen, het enige wat ik er van voelde was dat ik klame handjes kreeg, en me lichaam eigenlijk te klein was van hoe ik me voelde , alleen het effect vond ik echt totaal niet specteculair en al helemaal niet voor 45 euro de gram, wat vinden jullie nou eigenlijk van coke en wat is nou zo relaxt aan coke snuiven,,

Het enige wat ik er van vond is toen ik eenmaal aan het snuiven was ik wel meer wou snuiven omdat het een iets opluchtend gevoel gaf, alleen toen ik 30 min ging fietsen en aan kwam bij bestemming was ik kk lauw en heb ik maar een joint gerookt, verder nooit meer gedaan

Frisko

Badass junkie
mjah,het gevoel van echt goeie sossa is toch masterlijk...(maar een onervaren gebruiker kan niet met het sosgevoel omgaan)maw : :) je voelt er idd bitter weinig van...
uitleggen ben ik gene goeie in dus ga ik ook niet proberen!!! :sunglasses: :)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
t s gewoon een feit dat t effect van sos tegenover de prijs bar slecht is.

sos slaat nergens op eigenlijk....

maar toch is t lekker :P :rolleyes:

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
need^weed zei:
t s gewoon een feit dat t effect van sos tegenover de prijs bar slecht is.

sos slaat nergens op eigenlijk....

maar toch is t lekker :P :rolleyes:

tsja das wel waar, vooral die prijs.. is so minders:(
ahja.. Hoe dan ook et blijft tog lekker xD :wave:
Lijntje leggen, en het opsnuiven is tog ook iets aparts ervan..
en tsja als je gezellige sfeer heb, en je voelt juh goed dan is het gewoon relaxed.. :hearteyes: :wave:

melissa

Wijs gebruiker
mijn tip....
doorsnuiven :rolleyes: :rolleyes:
als je echt wilt weten wat t effect van coke is...
t is algemeen bekend dat de eerste paar keer je jezelf afvraagd "is dit t nou"
net als wijn moet je sos leren waarderen
mischien maar beter ook dat t op deze manier werkt,als je niet weet wat je mist,mis je t ook niet......
vooral niet doorsnuiven dus :wink:
en zoals fris al zei,t effect is maar moeilijk te omschrijven.....
maar ik als doorgewinterde sos snatzer begin ook steeds meer te begrijpen wat deranged bedoelde.......
sos is lichtelijk overschat,je krijgt in verhouding maar weinig voor veel geld.....
lekker is t wel......
maar als je nagaat dat ik tegenwoordig gemiddeld 7 euro kwijt ben voor een rush van 20 min max :rolleyes:
en met xtc ben ik voor minder de hele avond zoet.......
tja dat doet je wel denken :confused: :confused:

melissa

Wijs gebruiker
mijn laatste snuifavond koste inclusief drank en sigaretten ruim 230 euries
ik zit momenteel op mijn absolute top :(
9 pakjes van 0,4 waar ik maar 3 lijntjes uithaal,gewenning he......
man oh man :cry: :cry:
wel met zijn tweeen voor de goede orde :P

Moon

Bewuste gebruiker
ik heb altijd gezegd dat ik sos niks aan vond.. nou daar kom ik na afgelopen weekend wel op terug! ik heb me toch goeie sos gehad! wat een super super super kwaliteit was dat zeg, de hele zaterdagavond/nacht en zondagochtend gesnoven met een stel vrienden.. iedereen voelde zich geweldig! geweldige dingen gedaan met z'n allen, ongelooflijk goeie gesprekken gehad, ongelooflijk gelachen, echt super!
gisteren was ik helemaal brak en nu voel ik me wel wat moe maar best lekker!

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Moon zei:
ik heb altijd gezegd dat ik sos niks aan vond.. nou daar kom ik na afgelopen weekend wel op terug! ik heb me toch goeie sos gehad! wat een super super super kwaliteit was dat zeg, de hele zaterdagavond/nacht en zondagochtend gesnoven met een stel vrienden.. iedereen voelde zich geweldig! geweldige dingen gedaan met z'n allen, ongelooflijk goeie gesprekken gehad, ongelooflijk gelachen, echt super!

Inderdaad als je het niet overdrijft,en op de juiste momenten gebruikt is het lekker en blijft het lekker op zijn tijd...

Ik zie telkens van sommige speed terug komen in coke topics,speed heeft helmaal niks maar dan ook niks met coke te maken...

Speed is gewoon om wakker te blijven en niet zozeer voor een gevoel "high" voor mij.ja strak wakker gevoel en daarna zwaar kut voelen iets wat ik dus niet fijn vind.

Djo

Badass junkie
Heb het al tijdje niet meer gedaan. Maar ik heb wel paar hele goede avonden/nachten gehad en minder goede, maar ik kan mijn eigen wel van jaren geleden herrinneren dat het heftiger was.
Vriend van ons was naar familie in de Antillen geweet en die neef van hem had daar eens wat geregeld. Paar punten waren genoeg voor hele nacht.
Ik moet toch wel regelmatig doorsnuiven wil ik echt lekker gaan.
Maar ooit kan ik na een paar lijntjes al helemaal lekker gaan.
Nu ben ik even gestopt, want de afgelopen zomer is het te erg geweest en we hebben er toch best even zwaar aangezeten. Kwam door dat Heerlijke Weer, de Sfeer die bij ons hing. Nu houd ik het goed vol zonder, dan is het weer speciaal als ik het weer zou doen. Maar ja, het gevoel alleen al van dat spul in je neus en op je tong. MJAM. Ik zie wel.

wicket

Psychonaut1976 zei:
[

Speed is gewoon om wakker te blijven en niet zozeer voor een gevoel.

nou ik ben geen giga gebruiker maar als ik veel pep snuif voel ik me aardig van de wereld :mrgreen:

Mindless1985

Badass junkie
Saivy zei:
Psychonaut1976 zei:

Waar haal jij die onzin nou uit?

Dat ben ik toch ook niet met je eens psychonaut. Ik kan me veel en veel beter concentreren, voel me super euforisch, krijg ontzettende praat kicks, ik doe het echt niet alleen om wakker te blijven.

Imke

Badass junkie
Dzy zei:
Saivy zei:
Psychonaut1976 zei:

Dat ben ik toch ook niet met je eens psychonaut. Ik kan me veel en veel beter concentreren, voel me super euforisch, krijg ontzettende praat kicks, ik doe het echt niet alleen om wakker te blijven.

Daar ben ik het volledig mee eens, als het me geen goed gevoel zou geven zou ik het namelijk niet nemen.. want gewoon wakker blijven daar is niks leuks aan, maar wakker blijven op speed is zalig.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Saivy zei:
Psychonaut1976 zei:

Had me zin maar half af idd...heb hem aangepast....
Wat ik alleen aan wilde geven is dat je coke niet met speed kan verglijken kwa gevoel..

Dat de een het zalig vindt om op speed wakker te blijven en de ander niet..tsja...ik houd igg niet van de na weeen van speed.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Saivy zei:
Psychonaut1976 zei:
Saivy zei:
Psychonaut1976 zei:

Had me zin maar half af idd...heb hem aangepast....

Heb jij dan geen euforisch, zwevend gevoel dan?

Nee ik lul alleen rap,en kan zoveel zuipen als ik wil maar voel me te helder om het leuk te vinden,net alsof ik stront nuchter ben..

Als ik overdrijf met speed ga ik gelijk weer klapper tanden,waar ik ook niet van houd en de hartslag die mij iets te hoog wordt ervaar ik als zwaar kut.

Euforisch ja mischien heel ff het eerst uurtje maar daarna krijg ik meteen zo vies speed gevoel over me heen....moeilijk uit te leggen..

Heb er ook wel leuke avondjes mee gehad hoor voor je het weet fluiten de vogels weer buiten,maar echt zo nutteloos allemaal.. :rolleyes: :mrgreen:

En het is de enige drug waarvan ik echt een depressie ervaar na gebruik, totaal onterechte depressies,trouwens al mijn bekende die speed gebruikte kennen dat fenomeen,ook zoiets waarom het mij niet waard is.

1 nachtje gebuiken bijna 2 dagen ontrecht neerslachtig...nee...tnx

wausie91

Bewuste gebruiker
Moon zei:
lekker spulletje he als je goede hebt :wink:

MidasJ

Het enige wat ik had toen ik die x coke ging snuiven, dat ik alleen maar meer en meer wou snuiven, het gaf echt een soort opluchtend gevoel vond ik dat je een beetje kon ontsnappen aan de normalen wereld maardat je tog nog gewoon best helder was zo vond ik het een beetje

J0rrit

Badass junkie
MidasJ zei:
Het enige wat ik had toen ik die x coke ging snuiven, dat ik alleen maar meer en meer wou snuiven, het gaf echt een soort opluchtend gevoel vond ik dat je een beetje kon ontsnappen aan de normalen wereld maardat je tog nog gewoon best helder was zo vond ik het een beetje

precies, beetje stoned-achtig maar toch helder tegelijk.

candy

Bewuste gebruiker
Speed kan je nooit vergelijken met coke!

Coke zal voor een ieder wel anders zijn dat is zo met iedere drugs,maar ik blijf erbij als de prijs van coke dezefde was als speed dan zouden heel wat speed gebruikers overgaan naar coke.

Waarom?

Je heb er geen kater van,van speed wel,met coke weet je alles en het gevoel!! ja dat kun je niet vertellen dat moet je ervaren.

Maak coke meer kapot dan speed?

Volgens mij alle 2 even schadelijk als je teveel gebruik alleen werk coke meer verslavend als speed.

Imke

Badass junkie
Na coke voel ik me moe en heb nergens zin in, geen pijn ofzo
na speed voel ik me normaal behalve dat mn kaken wat pijn doen.

candy

Bewuste gebruiker
Met kater bedoel ik meer: van coke slaap je nog en van speed niet.Is ook normaal anders neem je geen speed! Hoofdzaak is toch dat je er wakker van blijf en beter kunt denken En je uithoudingsvermogen is optimaal.

Ehter coke daar ben je heel alert van je kunt er goed van slapen je denken is sneller en beter dan met speed je voelt je ONGELOOFLIJK goed en SUPER gelukkig.En de dag erna gewoon uitgerust.

Maar nogmaals voor iedereen werk drugs anders.

Maar voor mij? Geef mij maar coke!In mate!

Jeller

Badass junkie
kheb één keer goeie coke gehad en dan was 1.5 lijn toch al genoeg om een lekker gevoel te hebben hoor

^_^

Bewuste gebruiker
Ja ik weet niet ik wilde altijd dat coke gevoel voelen van king of the world, zelfvertrouwen enzo. Paar keer gedaan nu maar krijg licht high gevoel maar niet echt wat ik zoek. Ga het binnenkort nog wel keer doen want zoek er toch naar. Denk dat het kwestie is van goede kwaliteit vinden zal wel sneller/beter opgenomen worden zonder al dat versnijdingsspul.

Inga

^_^ zei:
Ja ik weet niet ik wilde altijd dat coke gevoel voelen van king of the world, zelfvertrouwen enzo. Paar keer gedaan nu maar krijg licht high gevoel maar niet echt wat ik zoek. Ga het binnenkort nog wel keer doen want zoek er toch naar. Denk dat het kwestie is van goede kwaliteit vinden zal wel sneller/beter opgenomen worden zonder al dat versnijdingsspul.

De coke die wij gebruiken is van super kwaliteit. Maar de tolerantiegraad heeft ervoor gezorgd dat we echt al veel moeten gebruiken om ons nog zalig chill te voelen.en dat is juist de merde van dit spul :rolleyes:

melissa

Wijs gebruiker
Inga zei:
^_^ zei:

De coke die wij gebruiken is van super kwaliteit. Maar de tolerantiegraad heeft ervoor gezorgd dat we echt al veel moeten gebruiken om ons nog zalig chill te voelen.en dat is juist de merde van dit spul :rolleyes:

idd inga....
mijn tolerantiegraad ligt op dit moment ontzettend hoog.....
t effect is na 15 min totaal verdwenen,en dan haal ik lijnen op dat wil je niet weten :rolleyes: ik schaam me er diep voor......
mijn mannetje snuift binnen t uur 2 halfjes weg,en dan komt er geen zinnig woord meer uit......
als ik t zie word ik er kriebelig van,junkie style echt....

^_^

Bewuste gebruiker
Maar dat is alleen bij dagelijks gebruik toch? Of treed het ook al zo snel op als je het 1x in 2 weken zou doen?

lj_bob

Bewuste gebruiker
Hoi Inga,

Ik heb dat ook hoor, de ene keer het zelfvertrouwensgevoel en de andere keer licht high gevoel... Je voelt je lekker en warm enzo maar mist dat zelfvertrouwen. Ik denk niet dat het aan de tolerantie ligt maar meer aan het spul of je stemming op dat moment.. Want de ene keer heb ik het wel en de andere keer niet.

Gr Bob

Inga

^_^ zei:
Maar dat is alleen bij dagelijks gebruik toch? Of treed het ook al zo snel op als je het 1x in 2 weken zou doen?

Geloof me maar, als je coke op regelmatige basis gebruikt. Net zoals bij ons om de 2 weken verhoogt het je tolerantiegraad. Zelfs al stop je enkele maanden. Het is net of je lichaam resistent is geworden. raar maar waar ...

J0rrit

Badass junkie
lj_bob zei:
Hoi Inga,

Ik heb dat ook hoor, de ene keer het zelfvertrouwensgevoel en de andere keer licht high gevoel... Je voelt je lekker en warm enzo maar mist dat zelfvertrouwen. Ik denk niet dat het aan de tolerantie ligt maar meer aan het spul of je stemming op dat moment.. Want de ene keer heb ik het wel en de andere keer niet.

Gr Bob

precies, aan jne stemming ligt t.

Inga

lj_bob zei:
Hoi Inga,

Gr Bob

Ik vind persoonlijk dat op coke de omgevingsfactoren niet zo een grote rol spelen. Je kan het bij wijze van spreken gebruiken tijdens je werk. Maar zoals ik reeds vertelde, doet het bij mij niet veel meer dan wakker en alert blijven....

melissa

Wijs gebruiker
lj_bob zei:
Hoi Inga,

Gr Bob

zit mischien wat in....
de ene keer valt t beter dan de andere.....
zeker weten dat je stemming een belangrijke factor speelt op dat moment.....en ook je algemene staat...
maar geloof me ik ben ervan overtuigd dat mijn tolerantiegraad momenteel heel hoog is.....
7 jaar geleden hadden we aan 1 gram met zijn tweetjes meer als genoeg.....
nu zit ik op ruim 4 gram....
en t ligt echt niet aan de kwaliteit van de sos.....ondertussen weet ik echt wel waneer ik zut heb....
en wij gebruiken 1 keer per week...
sorry corectie,momenteel is t streven 1 keer per maand

the_love_docter

mm jah ikke na me werk (zaterdag)denk haal ff wa sos,
me vaste adressje nam allemaal de tel nie op duzz ik ben in het telefoon boek gedoken van me mobiel.
na proberenen kwam ik uit bij optie nummer 5 die wel opnam.

ik kon langst komen, tot 22,00 dan was hij wel weg.
op de weg heen was ik me al aan verlekkeren op een verdofde bek , los zittende tande en koude voete.

jah zij hij toen ik aan kwam ik heb geen hele pony's meer alleen halfjes.
ik niet te flauw want jah 2 halve is ook een hele denk je dan.

ik twee halve meer genomen op weg naar huis, pa en ma zate in het buitenland, me vriendin zou nie komen ( en me broertje is ook nie heilig duzz daar heb ik ook geen om kijken naar )
thuis aan gekomen een halve op een hoesje gedropt en gaan hakken

zaten er allemaal kleine brokje is ( zwaar irri ) nie kapot te krijgen
ze schoten allemaal van me hoesje af, het was ook echt wit wit nie egt glimmend eg raar. ik een dikke tets gelegt weg gehaalt mm nie veel nog eentje dan mm jah iets dan de 3de maar jah was te doen alleen toen was die halve bijna op.

eg klote haal nie meer bij die gast, het "mooie" is dat het van de gene komt waar ik normaal altijd haal. maar die wel super.

conclusie hier haal ik nie meer, die gast ver snijd hem meer als half om half sonde maar jah.

volgende keer maar op het vertrouwde adressje

Gr Tha :hearteyes: DoC

Bovenaan