Ik heb een vraag, heel veel mensen uit mijn omgeving vinden het heel relaxt om coke te gebruiken, ik in tegen deel, heb het 1 x geprobeerd en goed ook beste lijnen, het enige wat ik er van voelde was dat ik klame handjes kreeg, en me lichaam eigenlijk te klein was van hoe ik me voelde , alleen het effect vond ik echt totaal niet specteculair en al helemaal niet voor 45 euro de gram, wat vinden jullie nou eigenlijk van coke en wat is nou zo relaxt aan coke snuiven,,
Het enige wat ik er van vond is toen ik eenmaal aan het snuiven was ik wel meer wou snuiven omdat het een iets opluchtend gevoel gaf, alleen toen ik 30 min ging fietsen en aan kwam bij bestemming was ik kk lauw en heb ik maar een joint gerookt, verder nooit meer gedaan
Het enige wat ik er van vond is toen ik eenmaal aan het snuiven was ik wel meer wou snuiven omdat het een iets opluchtend gevoel gaf, alleen toen ik 30 min ging fietsen en aan kwam bij bestemming was ik kk lauw en heb ik maar een joint gerookt, verder nooit meer gedaan