effect benzo's

Lapzwans

Belezen gebruiker
Wat voor soort "high" of effect kryg je van benzo's?

Lykt het op de high van blowen? of is het meer een soort minder helder zyn net als dat je drinkt?

Verschilt het effect per soort benzo weer?

Ik zou ook wel eens een paar ervaringen willen lezen van mensen die benzos gebruiken/hebben gebruikt.

Tnx :)

Edit: ik heb 1x ritalin gebruikt, 4 pillen geslikt, werd er zweterig en wel actief van, maar andere benzos geven een ander effect, toch?

Lapzwans

Belezen gebruiker
BillyBilo zei:
zoek eens door deze thread.

ja ik ben rond aan het kyken maar ik ben gewoon benieuwd naar hoe het effect precies is, mense noeme het high zyn maja dan weet je nog niet zo veel

getitd0n3

Belezen gebruiker
[u
Wat voor soort "high" of effect kryg je van benzo's? and ik heb 1x ritalin gebruikt, 4 pillen geslikt, werd er zweterig en wel actief van

Lapzwans, goeie vraag, moeilijk om op te antwoorden. Voor mij is het al niet duidelijk hoe goed je op de hoogte bent qua medicatie, vermits je ritaline vergelijkt met benzodiazepine’s
Zitten fouten in, eerste is waarschijnlijk je vergelijkt een merk met een farmaceutische groep, das al delicaat, breng je ze allebei terug naar hun groep zijn het 2 heel verschillende naar behandeling van een stoornis of ziekte toe. Geef eens wat meer te kennen over waar de uitleg moet beginnen. Aan de hand van wat je tot nu toe hebt verteld kan een gedeelte van de leden een half boek schrijven, vandaar dat je nog niks wijzer bent. Laat weten hoever je staat met experimenteren en kennis opdoen en stel een specifieke vraag en ik help je graag verder.
[/u]

Bovenaan