• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste trip op Razer.

MarSNEL

Experimenterende gebruiker
Ik heb nu 1x een vette trip gemaakt op de nieuwe drug Razer. Het leek net of ik mijn eerste pilletje weer nam, en toch weer anders. Ik hoorde overal house muziek, en ik vond een poel van kalmte. Woorden zijn niet genoeg om te kunnen omschrijven wat ik allemaal heb meegemaakt.... De wereld en de tijd leken stil te staan, en toch draaide hij door en ging de tijd ook snel. Een lulkik hoorde er ook bij. 1 nachtje doorgegaan, waarvan 2 uurtjes op bed (wakker welliswaar, maar geen plafonddienst). Een aanrader deze Razer (als je het kunt krijgen, zeker een keer proberen!).

MarSNEL

Ik denk het ja, hij zij wel dat het echt nieuw is... Hij had 't zelf ook al gehad, en wilde dat delen met de wereld... Maar is echt een aanrader, heb me nog nooit zo flex gevoeld.

MarSNEL

Ik heb geen idee wat erin zit, iig wat pep zij hij. Maar er zitten geheime ingredienten in. Is zijn geheim, moet ik respect voor hebben toch? 't is in ieder geval een poeder wat je kunt snuiven/slikken in een bommetje/capsule. Roken kan denk ik niet, niet geprobeerd... Voor mijn gevoel is het speed on roids...(of speed on speed...)

Laatst bewerkt:

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik heb geen idee wat erin zit, iig wat pep zij hij. Maar er zitten geheime ingredienten in. Is zijn geheim, moet ik respect voor hebben toch? 't is in ieder geval een poeder wat je kunt snuiven/slikken in een bommetje/capsule. Roken kan denk ik niet, niet geprobeerd... Voor mijn gevoel is het speed on roids...(of speed on speed...)
Oef.. ik zou toch niet snel iets nemen waarvan niet bekend is wat er überhaupt in zit...

MarSNEL

Is dat niet zo met alles? De meeste drugs worden versneden met allerlei middelen waarvan je het niet weet. Ben wel voor legalisatie, dan kan de overheid toezicht houden, de criminaliteit verminderd etc., etc.. Het was iig een onschuldig iets wat de powdersurge sterk maakte zij hij. En ook al weet je het, dan weet je nog niets over de middelen die erin zitten, en hoe je lichaam/geest erop reageert. Kan alleen met proberen toch? Ik snap hem ook wel dat hij dat niet verteld, dan zou iedereen het kunnen maken namelijk...

Laatst bewerkt:

MarSNEL

Ik snap het punt nu niet helemaal. Je zegt aanrader als je het een keer kunt krijgen, maar je weet niet wat het is en je dealer heeft maar een eigen cocktail gemaakt van dingen en het zo genoemd. Verder bevat het report ook weinig details, tijd stilstaan klinkt een beetje als LSD
Sorry dat het rapport zo kort en bondig is, maar kan het gevoel gewoon moeilijk in woorden overbrengen. Het lijkt trouwens in niets op LSD. Het is wel een echte trip, maar totaal anders dan wat ik waarvan ook ken...

Paranoize.

Badass junkie
Mijn dealer heeft ook een nieuwe drug man, genaamd Godzilla. Zal ik hem eens uitproberen? Hij zegt dat het een nieuwe middeltje is en er geheime ingredienten inzitten. Een soortvan chemische reactie met radioactieve rotzooi en crystal meth? Hij zegt dat je enorme brandwonden op je huid kan krijgen van het spul maar dat de High het echt waard is!!

Hij zegt nog nooit zo erg van de kaart te zijn geweest. Ik ga het eens uitproberen man 🤪🤪 Ook nice dat jij een nieuwe drug/cocktail hebt weten te bemachtigen, fuck je lichaam niet waar ? The High is worth the dead 🤗😝🤪

Spyro

DF-koning
Mijn dealer heeft ook een nieuwe drug man, genaamd Godzilla. Zal ik hem eens uitproberen? Hij zegt dat het een nieuwe middeltje is en er geheime ingredienten inzitten. Een soortvan chemische reactie met radioactieve rotzooi en crystal meth? Hij zegt dat je enorme brandwonden op je huid kan krijgen van het spul maar dat de High het echt waard is!!

Hij zegt nog nooit zo erg van de kaart te zijn geweest. Ik ga het eens uitproberen man 🤪🤪 Ook nice dat jij een nieuwe drug/cocktail hebt weten te bemachtigen, fuck je lichaam niet waar ? The High is worth the dead 🤗😝🤪
Dat is Desomorphine toch?

Paranoize.

Badass junkie
Dat is Desomorphine toch?
Whahaha nee desomorphine geeft je een krokodillenhuid en open wonden daarom noemen ze het krokodil 🤪 Deze drug geeft echt 3e graads brandwonden net als de straling die een kernbom veroorzaakt 🤪🤪 Leipe shit ouwe!!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Klinkt niet als een nieuwe drug maar als een vaag mengsel van iemand die gewoon willekeurig drugs door elkaar heeft staan gooien.

Ik raad altijd aan om alleen drugs te gebruiken waarvan je de stofnaam weet, en dus niet populaire straatnamen. Die stofnaam maakt het mogelijk om informatie op te zoeken over risico's, harm-reductiontips en algemene informatie over de werking. Als je dat niet weet dan heb je ook geen idee wat een adequate dosis is en als je last hebt van bijwerkingen dan is het zeer lastig om in te schatten of die nog verder kunnen escaleren.

Dirkdirk

DF-koning
Whahaha nee desomorphine geeft je een krokodillenhuid en open wonden daarom noemen ze het krokodil 🤪 Deze drug geeft echt 3e graads brandwonden net als de straling die een kernbom veroorzaakt 🤪🤪 Leipe shit ouwe!!
Je bent een penis. Goeie gast hoor, maar wel een penis. Laten we met z’n alle onbekende drugs nemen 🥳🎉

en @MarSNEL ik adviseer je volgende keer twee keer na te denken wat je doet. Het is niet bijster slim waar je mee bezig bent 🧠

Bovenaan