• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keren lachgas

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Lachgas wilde ik al een tijdje eens proberen. Hier een verslagje van mijn ervaring. Het schuingedrukte is door mijn zusje toegevoegd.

Gisteren heb ik met mijn zusje lachgas geprobeerd. We waren wat zenuwachtig omdat we, ondanks wat we gelezen hadden, natuurlijk niet precies wisten wat we konden verwachten. Het idee om dat gas in te ademen vanuit een ballon vond ik heel apart. We besloten te beginnen met slechts 1 patroon. Het inademen bleek niet moeilijk te zijn. Er stond muziek op van Ulrich Schnauss (rustige, vredige zooi). Wat ik voelde is moeilijk te beschrijven. Ik wist niet goed wat me overkwam maar het was in ieder geval heel lekker, en heel fijn. Er ging een warme energiegolf door mijn lichaam heen en daarna had ik het gevoel dat ik zweefde. Echt fijn :hearteyes: . Verder vervormde de muziek even, maar kleurige patronen o.i.d. heb ik niet gezien. Jammer genoeg ging het gevoel heel snel weg.
Ik was ook erg zenuwachtig om dit voor een eerste keer te proberen. Toen ik had geïnhaleerd voelde ik gelijk een lachkick opkomen. Ik dacht echt: ‘WTF dit is vreemd en leuk’. Zeker fijn.
Omdat het zo lekker was, hebben we meteen nog 1 patroon geprobeerd. Dat was ook weer erg lekker.
Tweede keer lachgas wat langer binnengehouden. Het ging wel wat harder, ik voelde me erg high en het geluid vervormde een beetje. Geen patronen gezien. Sweet_Shadow zat lekker te chillen.
Toen het afgelopen was voelden we ons super ontspannen. Na afloop hebben we nog een B12 tablet geslikt.

Vandaag kwam een vriend van mijn zusje langs om ook lachgas te proberen. Dus nu zaten we met zijn drieën op mijn kamer met een ballon. Deze keer vulden we ze met 2 patronen. Hij was vrij zenuwachtig maar meteen nadat hij het lachgas had ingeademd kwam hij in een lachkick terecht, waarin wij ons lieten meeslepen. Het leek wel of hij de controle over zichzelf kwijt was zo hard moest hij lachen :grin: . Omdat ik ook zo moest lachen lukte het mij niet om het lachgas lang in te houden.
Twee patronen lachgas goed geïnhaleerd. Meteen grote lachkick, echt geweldig! Ik dacht: ‘Als het zo is in de hemel dan vind ik het best’. Maar verder niks filosofisch, meer gewoon lachen. Ik vond het wel erg vredig allemaal. Echt zo hard gelachen. Vooral dat geluid dat de ballon maakt als je inhaleert. PWEEEPP, hahaha, dan kan je ook niet serieus blijven.
Hierna spraken we af om te proberen niet zo hard te lachen en vulde ieder nogmaals een ballon met 2 patronen. Dit keer had ik didgeridoo muziek opgezet. Het leek of het geluid van de didgeridoo extreem langzaam ging. Alles was even compleet anders. De muren van mijn kamer sprankelden een beetje. Mijn lichaam voelde erg vreemd aan, het leek wel te verdwijnen. Ook staat me vaag iets bij van een tunnel.
Tweede keer twee patronen wilden we dus serieus doen. Dit lukte mij niet, want ik kreeg weer een lachkick. Hierdoor kreeg die vriend van me ook een lachkick. Zijn lach klonk echt geweldig en de muziek klopte ook van geen kant meer. Hahaha. Super!
Het gaat nogal snel voorbij, wat ik echt jammer vind omdat het zo'n fijn gevoel geeft. Ik merk dat het op mij best een verslavende werking heeft omdat ik het steeds nog een keer wil proberen. Ik moet echt 'nee' tegen mezelf zeggen. We vragen ons nu af hoe 4 patronen zullen vallen, heheh.
Ja inderdaad. Echt superleuk. Bijna net zo verslavend als chocola 0_o. Ik ben ook benieuwd naar 4 patronen, zeker wel iets wat ik wil proberen. Ik krijg ook zin om weer echt te trippen daardoor. Heeeerlijk (zoals Filemon zei).

Apart & interessant, yep.

Psykaholik

Wijs gebruiker
lachgas is idd zeer fijn
ma visueel heb ik er toch nog nie van gehad
beeld wa wazig jah ma voor de rest
morgen ook nog een patronen halen want tis al lang geleden

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Ok, lachgas staat vanaf nu ook op mijn to-do lijstje. Leuke report! Klinkt een beetje als flink aan de waterpijp zuigen.

Ik wil het ook nog een keer gaan proberen. Alleen het probleem is ik heb geen slagroomspuiter. Maar ik ben nu aant rond vragen en het komt vanzelf wel.

caatje

Badass junkie
Borstemans zei:
Ik wil het ook nog een keer gaan proberen. Alleen het probleem is ik heb geen slagroomspuiter. Maar ik ben nu aant rond vragen en het komt vanzelf wel.
of je gaat even naar de blokker!

caatje

Badass junkie
Borstemans zei:
Ja als ik het geld had voor een slagroomspuiter. Zo'n ding is €43,- en ik ben nog maar 14..

ai dan moet je even doorsparen... Maar ben je niet wat jong? (geen verwijt hoor :wave: )

Ja ik ben ook te jong. Maar wat gebeurt, gebeurt er. En ik ben er niet trots op, maar ik ben 1 van de weinigen van mijn vrienden die het "veilig" doen. Ik ben de gene die ze informatie moet geven omdat ze zelf het willen proberen maar weten niet eens wat sommige drugs doet met je

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ja lachgas vind ik een coole drug, heel je lichaam voeld anders aan en je amuseerd je rot, alleen jammer dat het zo kort duurt :( :wink:

spacekonijn

Badass junkie
in het begin is lachgas idd geweldig....

maar als je het wat vaker doet word het eigenlijk best wel saai vind ikzelf.

maar als je onder invloed van iets lachgas neemt is het een heel ander verhaal , dan weet je niet goed wat te verwachten maar nuchter lachgas nemen is bij mij altijd hetzelfde .

fun

Bewuste gebruiker
AAAAHHHHHH

Ik heb balonnen!
Ik heb patronen!
Ik heb een slagroomspuit!

MAAR: de patronen passen niet op de slagroomspuit :smilingimp: :angry: :cry:

Dus ik moet eerst nog een andere slagroomspuit halen voordat ik eens echt kan ontdekken wat lachgas met je doet...
Ik heb wel eens 1 patroontje geinhaleerd en meteen erna nog 2, maar dit haalde niet zoveel uit, en meer had ik er toen niet :(

Psykaholik

Wijs gebruiker
Borstemans zei:
Ja als ik het geld had voor een slagroomspuiter. Zo'n ding is €43,- en ik ben nog maar 14..
maaar je gebruikt wel wekelijks coke
waaar haal je da geld dan
en terug on-topic
denk toch da je dan iets nie goed doet
2 patronen moet je toch behoorlijk voelen normaal gezien
ma bij mij was het de 1ste keren ook nie echt goed gelukt

Qocaïne

Badass junkie
hehe leuk zo'n lachgas report!

KWil het cker een keer gaan proberen.. kan ik die slagroomspuit niet van je lenen? :P

fun

Bewuste gebruiker
@ schranziewanzie:

ja het haalde niet zoveel uit omdat ik eerst het 1e patroon in de balon deed...omdat ik geen idee had van de portie nam ik gewoon rustig een paar teugen.
Daarna dus het volgende patroon en die in een teug goed geinhaleerd, en meteen erna nog eens, maar je moet het echt allemaal in één keer naar binnen werken anders verdeel je het effect alleen maar.

Ik voelde me gewoon stoned en tevreden, maar dat gevoel duurde maar 30 sec. ofzo.

pasquali

Bewuste gebruiker
haha leuk ik wil ook weer.
Dat van die tunnel kan wel kloppen als je je ff niet op het lachen concentreerd is het bijna gelijk aan bijna doodervaring maar superfijn!!!
Ik ken het gevoel ook wel van meer en meer als iets zo fijn is als dit.
Gelukkig is lachgas niet echt schadelijk.

megamold

Experimenterende gebruiker
mss een leuke tip :)
hoe meer patronen je in een ballon doet ( kunt mss ook een grotere ballon gaan halen ) hoe feller het effect omwille van de concentratie n2o

mijn max was 6 capsules in 1 ballon en ja mag zeggen wa ja wilt maar ik heb toch wel dinge gezien :openmouth:

lachgas + paddos of lachgas + lsd zijn ook altijd leuke combinaties
ze geven een extra "far out" kick aan het gas :grin:

LOL

lachgas en nootmuskaat

:stoned: Ik ben nog maar een beginner heb al eens nootmuskaat geprobeerd 3gram ongeveer denk ik was wel :openmouth: leuk krijg wel veel hoofdpijn van achteraf maar ik vroeg me af wat heb je allemaal nodig om lachgaste proberen en waar haal je het en de prijzen heel erg bedankt ik ben nog maar een noob :(

Treintrippers

Laatst lachgas buiten gedaan. Was wel wat heftiger, nu was de sfeer ook heel anders (ben zusje van Sweet Shadow btw). Er waren vogeltjes aan het fluiten en dat werd toch een ziek geluid. Ik dacht dat ik gek werd. Wel positief opzich, maar heel vreemd :P.
En ik werd heel erg duizelig en ik dacht dat duizelig zijn veel meer was dan duizelig zijn en ik had het gevoel van: ik ben 'er' weer. En ik kon het niet goed rijmen met het dagelijks leven, wat ik maar weer erg verwarrend vond. Ik was even helemaal weg. Maar ja, dat dus in 4 minuutjes ofzo. :wave:

Qocaïne

Badass junkie
Treintrippers zei:
Laatst lachgas buiten gedaan. Was wel wat heftiger, nu was de sfeer ook heel anders (ben zusje van Sweet Shadow btw). Er waren vogeltjes aan het fluiten en dat werd toch een ziek geluid. Ik dacht dat ik gek werd. Wel positief opzich, maar heel vreemd :P.
En ik werd heel erg duizelig en ik dacht dat duizelig zijn veel meer was dan duizelig zijn en ik had het gevoel van: ik ben 'er' weer. En ik kon het niet goed rijmen met het dagelijks leven, wat ik maar weer erg verwarrend vond. Ik was even helemaal weg. Maar ja, dat dus in 4 minuutjes ofzo. :wave:

ey treintripper :P :wave:

duizelig zijn is echt minder, ik zou er niet tegen kunnen :)
wel tof hoor dat lachgas!

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
pasquali zei:
haha leuk ik wil ook weer.
Dat van die tunnel kan wel kloppen als je je ff niet op het lachen concentreerd is het bijna gelijk aan bijna doodervaring maar superfijn!!!
Ik ken het gevoel ook wel van meer en meer als iets zo fijn is als dit.
Gelukkig is lachgas niet echt schadelijk.

ik dacht juist dat het heel erg schadelijk was. verkeerd gedacht zkr :grin:
nog een reden meer om het te proberen dan.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb het ook nog een paar keer gedaan. Dat het geluid vervormt vind ik wel heeeeeeel vet!! :grin: . Ik had de gedachte dat er kleine ruimteschepen om mijn hoofd heen vlogen. Ik heb verder het gevoel gehad dat mijn lichaam mijn geest helemaal niet kon bijhouden; mijn geest was op topsnelheid door de ruimte aan het vliegen terwijl mijn lichaam stil op de bank zat en traag bewoog.

Bollie

Bewuste gebruiker
Heb samen met slunske vanop de forum hier ook mijn eerste lachgas ballonnekes genomen paar maand geleden.
De eerste keer dat ik het deed voelde ik me gewoon wat draaierig. De tweede keer kon ik echt niemeer recht blijven staan. Alles draaide en ik voelde me een beetje zoals ik ghb gedronken gehad. Relaxt, en vollop draaiend.
De laatste keer had slunske het idee om 2 ballonnen te nemen. Toen ik die inhaleerde begon mijn geluid mega te vervormen en bleef alles haperen. Dat was echt mega gek.

We zaten in het park en ik hoorde een volgen fluiten.
Tsjielp Tsjielpt Tsjielp. Ging het enkele keren per minuut. Dit begon te versnellen en versnellen tot het zelfs tot een keer per seconde ging.
IK werd er echt gek van...
Het was net alsof die vogel aan het doorslaan was :tongueout:

Lachgas is best wel gek hoor :grin:

slunse

Bewuste gebruiker
slunske is gisteren van zijne sus gedraaid en een uur later wakker geworden door de balonnekes :grin:

matthijs

Badass junkie
megamold zei:
lachgas + paddos of lachgas + lsd zijn ook altijd leuke combinaties
ze geven een extra "far out" kick aan het gas :grin:

Op paddo's merkte ik helemaal niets bijzonders van lachgas behalve het gewone effect.

Treintrippers

Gister had ik lachgas meegenomen naar een feestje, ik dacht: leuk lachuh met zijn allen..ofzo :P. Dus iedereen een ballonnetje. Ik had uitgelegd hoe het moest (flinke teug, lang binnenhouden), dus we konden van start.
Ik inhaleerde en het ging heel snel. Ik merkte niet eens het lichamelijke. Ik was gewoon meteen heeel ver weg en had het bekende tripgevoel. Ik zag de omgeving ook niet meer. Na een paar minuutjes zag ik wat vage vlekken om me heen (heel trillerig beeld) en iemand die zei: 'Of moet ik mijn bek houden?' Waarop ik maar zei: "ja".
Dus toen realiseerde ik me weer: Oja, feestje, mensen, ehm... Toen was ik een beetje in de war :).
Het bleek dus dat niemand anders er wat van had gemerkt, waarschijnlijk omdat ze te snel weer hadden uitgeblazen alsnog....Vandaar dat ik ook niet beïnvloed werd door andere lachkicks ofzo en dus zo ver kon wegzweven ofzo. Ik had maar twee patroontjes en voor mijn gevoel niet eens achterlijk lang ingehouden, dus ik had het echt niet verwacht.
Maar ja, zo gaat dat :)

qlo

met wat voor dingen kan je dat allemaal doen?

pompje / slagroomspuit / .. ?
en hoe weet ik of dr patronen op zulle passen?

'k kan me moeilijk inbeelden dat hier niet in huis is waarmee dat gaat

fun

Bewuste gebruiker
het kan met een fiestpompje dat werkt op de lachgaspatronen, het schijnt dat je dan wel wat moet improviseren omdat de patronen niet perfect schijnen te passen. Is wel goedkoop, ik geloof 15-20 euro.

Slagroomspuit, daar zijn de patronen ook voor gemaakt.
Zorg dat je geen tefal koopt, daar zijn aparte patronen voor in omloop die veel duurder zijn dan de gewone patronen die in eigenlijk alle andere merken passen.
Wel wat duurder, zon 30-40 euro.

Je kunt ook eens op internet kijken, de slagroomspuiten krijg je daar voor 10-20 euro.
Ik heb het geluk gehad er laatst 2 op rommelmarkten te hebben gekocht, 1 voor 1 euro, 1 voor 5 euro.
Helaas heb ik die van n euro al verkocht via internet, anders was het iets geweest voor iemand hier...

spacekonijn

Badass junkie
zoals zommes al aangeeft , we zijn hier om de ervaringen te bespreken , voor algemene info over lachgas kijk je in het lachgas topic die vind je bij de sectie : drugs.
nu weer ontopic :)

dopetester

hello
Afgelopen weekend heb ik na er veel over gelezen te hebben eens lachgas getest.
Ik moet zeggen zeker een positieve ervaring ! ! :wink:
Had wat biertjes binnen en een klein beetje coke.
Eerst 1 patroon in een ballon,zolang mogelijk inhouden,en terug in de ballon blazen.WOW een zalige rush wel kort maar echt goed.
Daarna 2 patronen/ballon en nog veel beter:ik zakte als het wareweg en alles werd een beetje donker maar... what a feeling...
Echt leuk. Zeker voor herhaling vatbaar.
:mrgreen: :wave:
Greetz...

Bovenaan