• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer XTC

Pizzacunt

Newbie
Goedemorgen allemaal,

Allereerst, ik ben S van 30 en heb wel eens gedacht gesnoept te hebben op een leeftijd van 18.
Dit bleek ws iets anders te zijn, want de trip die ik gisterenavond heb gehad, is niet te omschrijven!

Ik heb besloten om het lekker alleen thuis te doen, omdat ik dan eigen baas ben over muziek ect.
Én ik wil de effecten van "alleen slikken" zelf ondervinden, omdat er zoveel verschillende meningen hierover zijn.
De pillen zijn niet getest.

Ik had al een paar pilsjes op, 4 dacht ik, om de nerveusiteit de kop in te drukken misschien.
Best spannend zo in je eentje.
Had contact gehad met maat E, die wist ervan en die kon ik altijd bellen indien nodig.

19:26
Halve pil genomen, smerig bitter ding.
Het is toch raar dat je op moment van slikken "al wat voelt" aangezien je geen idee hebt wat
te verwachten...

20:44
Nog steeds niets noemenswaardig, troep gekocht?
Ik voel alleen iets in mn benen, en een licht verdovend gevoel in de nek/voorhoofd.
Andere helft bijgepakt

21:00
Nog steeds hetzelfde, ben een beetje teleurgesteld...
Naja dan maar naar de wc om ff de jongeheer een hand te geven...WTF is daar aan de hand!!
Eeeuuu, wat een klein ding zeg!
Naja, proberen te plassen maar.
Na ongeveer 3/4 min drukken, kwam er eindelijk iets, ik voelde me zo opgelucht en tegelijkertijd BAM! sloeg dat ding in als een bom, niet normaal meer.
Ik liep voorovergebogen door de woonkamer heen, want ik werd angstig en wilde dit niet!
Ik kreeg het heel erg warm, voor mijn gevoel te warm, en er was niets waardoor ik me lekker
voelde.
Tot op het moment dat ik voor de achterdeur ging staan, de deur open deed in ineens
alle kleren behalve mn boxer uittrok, alles was ineens anders, voelde me zo zo zo zo lekker!!!!!!
Mijn ogen begonnen te shaken van links naar rechts, mn kaak was zowat uit de kom.
Gauw in de spiegel kijken, WTF ben ik dat?
Al lachend weer terug naar de woonkamer voelde ik de piek komen, wat is dat fijn mensen!!
Gauw maar een lekker luid muziekje aan, Chemical Brothers - Galvanise.
Heb me hier toch op getript, het was gewoonweg heerlijk.

00:07
Zit iets onder mn piek, en wil 't gevoel behouden, dus besloot nog een halve te nemen.
Deze kickte een half uur later anders in;
Ik zat niet meer op de piek, voelde me wel heerlijk maar toch anders.
Heb even mn tanden gepoetst, op de terugweg naar de bank schrik ik me de pletter, er groeit een soort van dunne liaan in de hoek van de kamer...ik vond het wel komisch, en dacht die knip ik morgen wel weg... :wink:
Ook merkte ik op dat alles wat ik oppakte inmiddels een soort dun donsvacht had gekregen, die ik helaas niet voelde en alleen kon zien.
Ook erg komisch.
En toen ik naast me keek zag ik ongelovelijk grote vettige spinneweb dichterbij komen, deze vond ik iets minder, omdat ie nogal scary was, maar kon de pil zodanig sturen, dat het web uit mn buurt bleef.
Toen heb ik tot een uur of 3 heerlijk gespaced!!
Daarna in een twillightzone tot de volgende morgen in bed gelegen, soms in slaap vallen.

De negatieve dingen die ik ervaren heb:

De come-up moet niet worden onderschat, het kan je overtreffen.
Ik heb 2x over moeten geven, wat ik trouwens niet als vervelend ervaarde, hij ramt er daarna
hard weer in!
Een van de hallucinaties maakte me een beetje angstig, later niet meer, je blijft god he tijdens je trip haha.

Misschien een tip;
Al eens tijdens een trip onder de douche gegaan? Nee? DOEN!
Wat een beleving zeg (kijk alleen niet naarbeneden :) )

Dit was hem zo ff snel.
Indien ik iets vergeten ben, roep maar.
Hoop dat jullie je een beetje kunnen inleven in mijn solo-trip.

:wave:

P.S.

Ik voel me redelijk nuchter, alleen het licht spelen met de kaken is nog aanwezig van gisterenavond.

FrozenToast

Newbie
Dat stikhete gevoel is inderdaad heel vervelend, tot nu toe als het naarste bij-effect van drugs ervaren (nu heb ik niet veel ervaring, maar toch). Ik had anderhalve pil op (roze love hartjes, die nieuwe) en ik kreeg het zo heet dat ik wel kon sterven. Gelukkig ging dit na 5 minuutjes weer weg.

Ik zou het je trouwens niet aanraden om het in je eentje te nemen, omdat je dan geen eventuele tripsitter hebt - en nou een van de beste xtc-effecten is dat je een praatkick krijgt, vermindering van je ego (inlevingsvermogen) en iedereen je beste vriend is!

Als je moest overgeven was er waarschijnlijk iets niet goed (hallicunaties heb ik trouwens ook nog nooit gehad) en kan je beter iets minder doen/je pil laten testen.

Pizzacunt

Newbie
FrozenToast zei:
Dat stikhete gevoel is inderdaad heel vervelend, tot nu toe als het naarste bij-effect van drugs ervaren (nu heb ik niet veel ervaring, maar toch). Ik had anderhalve pil op (roze love hartjes, die nieuwe) en ik kreeg het zo heet dat ik wel kon sterven. Gelukkig ging dit na 5 minuutjes weer weg.

Ik zou het je trouwens niet aanraden om het in je eentje te nemen, omdat je dan geen eventuele tripsitter hebt - en nou een van de beste xtc-effecten is dat je een praatkick krijgt, vermindering van je ego (inlevingsvermogen) en iedereen je beste vriend is!

Als je moest overgeven was er waarschijnlijk iets niet goed (hallicunaties heb ik trouwens ook nog nooit gehad) en kan je beter iets minder doen/je pil laten testen.

Hey bedankt voor je reactie,

Ik ga het ook zeker niet meer alleen nemen, is ook gewoon zonde heb ik gemerkt.
De hoeveelheid in de topic is trouwens ook onjuist, dit moet anderhalve pil zijn.
Ik kwam tot mijn verbazing erachter dat ik nu nog maar een halve heb liggen...
Niet zo gek dan dat er hallucinaties optreden.
De volgende keer laat ik ze testen, dan weet ik ook hoeveel/wat er inzit, niet geheel onbelangrijk.
Heb blauwe Defqon's liggen voor de volgende keer (denk over een maand of 4/5) en die gaan naar een inleverpunt.
Iemand trouwens een idee hoe dit in zijn werk gaat bij een inleverpunt?
Je levert je pil in, en dan krijg je hem terug of wat?

Greetz

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Leuk reportje, fijn dat je het leuk hebt gehad! Je kan als hij inslaat inderdaad even overdonderd zijn, maar meestal gaat het daarna wel lekker...
Ik zou het zelf ook niet snel alleen doen, want van XTC word je zo heerlijk sociaal! Je kan dan zo heerlijk praten, je zo begrepen voelen en je wordt ineens zo veel closer met de mensen om je heen...

Over testen, je krijgt je pil niet terug geloof ik. Je levert hem in en krijgt de uitslag opgestuurd.

@FrozenToast: er is niet per se iets mis als je moet overgeven hoor. Bij sommige mensen hoort het erbij. Hoor ook vaak dat het overgeven oplucht en dat ze daarna weer lekker gaan.

Bovenaan