Eerste keer XTC

gjinx

Newbie
Vanavond eerste keer xtc, roze vlindertjes.
5 minutjes geleden een halfje genomen, ben benieuwd!

Iemand met leuke tips? Wat is leuk om te doen?

wave

Belezen gebruiker
Niet op het drugsforum zitten, maar als je thuis blijft: douchen, lekker onder een dekentje liggen, praten, praten, praten en dansen, als je daar van houdt. Als je een paar uur verder bent een wandeling maken?

Ik weet niet met wie je bent maar: lekker drinken voor elkaar maken, genegenheid uiten, elkaar complimentjes geven.

gjinx

Newbie
Hahah nee gaat zo wel op stap denk ik. Heb de andere halfje ook genomen en voel me blij,warm en gelukkig!
Misschien zo een douchje lijkt me lekker, dank je voor de tips!

wave

Belezen gebruiker
Ikzelf vind uitgaan altijd leuker dan thuisblijven. Dit klinkt een beetje raar maar bij mij lijkt het wel of dansen het gevoel versterkt.. Ik kan dan echt uren achter elkaar dansen en supergelukkig zijn.
Ik heb het ook wel eens gewoon in Amsterdam gedaan, een beetje rondgelopen. Uiteindelijk liepen we met een knuffelkonijn en elkaars kleren aan rond en wilden toeristen allemaal fotos van ons maken omdat we er raar uitzagen ofzo (door die kleren). En daarna gingen we broeken kopen maar de verkoopster was veel te behulpzaam en we konden niet kiezen en ze kwam steeds maar met andere broeken.. Toen hadden we maar niks gekocht.

Douchen na het uitgaan als je het nog een beetje voelt is ook fantastisch, heel verfrissend.

Veel plezier nog!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
En hoe was het? :)

Ik vind trouwens mdma leuker om thuis te doen. Dan kan ik er veel meer van het gevoel genieten, en voel ik me ook veel closer bij vrienden dan op een feest. Maarja iedereen zijn ding natuurlijk.

wave

Belezen gebruiker
Ja ik heb toch snel dat ik me een beetje verveel, en een beetje onrustig wordt en dat ik niet zo goed weet wat ik moet doen. Ik heb er dan vaak moeite mee dat lekker rustig zitten en praten gewoon prima is. (Terwijl ik dat normaal, zonder mdma, in het dagelijks leven, dat juist heel erg kan waarderen)
Meestal ga ik dan gewoon een groot stuk lopen, door de stad of langs de rijn of in het park. En dan heel veel praten :).

Bovenaan