• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer XTC , (Roze Eekhoorn)

joriisvw

Experimenterende gebruiker
Hallo lezers, ik zal mijzelf even voorstellen,
Ik ben J en ben 16 jaar oud (bijna 17).
Ik heb meerdere vrienden die wel eens een xtc pilletje gebruiken en ik vindt hun er altijd zo raar uitzien als ze zoiets op hadden. Een paar weken nadat ik dat had gezien vroeg 1 van me maten of ik nooit eens zoiets wou proberen, ik stel meteen de vraag is het echt leuk om er zo uit te zien... Hij zegt meteen dat heb je niet eens door van jezelf, kom mee deze zaterdag en dan komt alles goed. Ik heb daar 3 dagen over nagedacht en besluit het dan tog te doen.

De trip;
Ik was om 12 uur (smiddags) klaar met werken, ik had er de hele ochtend al enorm veel zin in, lekker goed gegeten, met volle verwachting op de xtc pil. We hadden naast een snelweg onder een viaduct afgesproken met elkaar. Iedereen is al aagekomen als ik aankom, rond 1 uur was dat. We roken 2 jointjes en dan besluiten we na een heftig gesprek over wat er komen gaat de xtc erbij te pakken. Het gaat hier om de roze eekhoortjes, ongeveer 182 miligram in sterkte, ik krijg hem in me handen geduwt. Het eerste wat ik dacht was hoe kan zoiets kleins je zo hard laten gaan... Ik begon gelijk te twijfelen of ik dit wel moest doen of niet. Me vrienden hadden hem ondertussen al genomen, ik krijg een fles water en sllik hem meteen helemaal in, geen halvies of kwartjes nee gewoon in 1 keer, ik kreeg meteen placebo effecten en dacht dat ik het voelde en shit. Wachtend op de pil luisterde we hardstyle en rookte sigaretten, niet teveel want volgens iedereen had ik me sigaretten hard nodig in me space... Ongeveer een half uur a veertig minuten na het droppen van de xtc voelde ik me echt heel vaag, vlagen van blijdschap en een warm gevoel. Ik zeg dat tegen me beste vriend en hij zegt kom maar even lopen. Ik besluit mee te gaan en lopen een rondje. Ik voelde me op dit moment zo heerlijk, een heel warm gevoel in mijn lichaam en veel heftiger dan ik had verwacht maar wel heel leuk en lekker. Ik ga op de grond liggen en me maat komt er ook rustig naast liggen, ik vertel hem dat ik van hem hou en dat ik hem een knuffel wil geven, zoiets zeg k normaal nooit en daar stond ik een beetje van te kijken. Maar ik moest het echt ff zeggen, ik had zoveel liefde voor iedereen en alles om me heen. Alles zag er peacevol uit , de lucht was super blauw, de wind voelde lekker aan, het gras was prachtig om te zien, maar vooral had ik enorm veel liefde voor me maten. Zo ging de middag nog wel even door, deze trip is al bijna een half jaar geleden dus veel weet ik er niet meer van. Ik weet wel dat het echt de beste ervaring was die ik ooit heb gehad... Nu heb ik het alweer 7x gebruikt en is het love gevoel een beetje minder geworden dus ik heb besloten er een jaar mee te kappen en dan weer te gaan doen! Greetzzz :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Ntronaut

Experimenterende gebruiker
Leuk dat je er zo'n positieve ervaring aan hebt overgehouden. Het is inderdaad een heel bijzonder stofje. Wel jammer dat je het gelijk al gecombineerd had met een joint. Dat heb je bij XTC helemaal niet nodig, en het combineren van drugs geeft meestal een slechter resultaat.
Als je een zulke hoge dosis neemt als 182mg (2mg per kg lichaamsgewicht is eigenlijk de max), moet je het zeker niet te vaak achter elkaar doen. Dat is niet zo goed voor je hersenen, en bovendien krijg je dan sneller gewenning (tolerantie).
Verstandig van je om weer even een poosje te wachten. :wink:

Bovenaan