• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer truffels (dragon's dynamite 10gram)

Freggelmi

Newbie
Wanneer: 30-11-2013
Waar: vakantiehuisje op camping
Wie: A, B en ik
Wat: 15 gram dragon’s dynamite per persoon
Drugservaring: Wiet, Hasj, lachgas

Eerste onderwerp op dit forum :)

Ik had met 2 vrienden al een maand van tevoren afgesproken truffels te gaan doen. Met mijn ouders had ik afgesproken dat we gebruik mochten maken van onze stacaravan, op een camping bij het bos, een heel gezellig huisje, leuke sfeer, en van alle gemakken voorzien (verwarming, wc, magnetron). Ik verheugde me er enorm op, ik had nog nooit eerder truffels gebruikt. Nadat we langs de supermarkt waren gefietst voor chips en drinken, zijn we bij de snackbar friet gaan halen en naar de caravan gefietst. Hier de verwarming lekker aangestookt, en meteen de truffels opgegeten (20:30). Omdat het mijn eerste keer was begon ik met 10 gram. Meteen erna begonnen we de friet te eten, en zetten we de film “spongebob the movie” aan (laptop op tv aangesloten).

Ik zat nieuwsgierig te wachten op de eerste effecten, A en B hadden de hele dag niks gegeten, ze begonnen al effecten te voelen na een kwartier. Bij mij begon het na ongeveer een half uur pas. De eerste effecten waren dat de kamer soms van kleur leek te veranderen. Opeens kleurde de kamer rood, geel of oranje. We waren alle drie erg enthousiast, dus het was een beetje chaotisch in het begin.

Na nog een kwartier (21:15) voelde ik de effecten pas echt goed. Het was heel anders dan ik had verwacht. Er was niet veel visueels te zien, maar ik voelde me geestelijk heel raar. Ik snapte helemaal niks meer. A en B hadden precies hetzelfde. Als er bijvoorbeeld een blaadje op de grond lag waren we helemaal verbaasd, en snapten niet hoe dit blaadje hier kwam. Tijd en ruimte leken ook helemaal vervormd. De tijd leek langzaam te gaan, en als je een stukje liep, was je er al voordat je het doorhad.

B had zijn laptop meegenomen en het leek hem leuk om GTA San Andreas te spelen. Na 10 minuten was het echter nog steeds niet gelukt om de laptop aan te zetten, want we snapten dat hele apparaat niet. Terwijl B met zijn laptop zat te klooien, was ik mezelf in de spiegel aan het aanstaren. Mijn pupillen waren gigantisch, en mijn gezicht leek te bewegen.

We wisten alle drie niet zeker wat we wilden. Wilde ik staan of zitten? Wilde ik naar buiten of binnen? We voelden alle drie een drang, maar we hadden geen idee wat het kon zijn. We besloten even naar buiten te gaan roken. Eenmaal buiten kwamen er twee katten aan lopen. Hier snapten we al helemaal niks van. A vroeg zelfs: “zijn die katten wel echt?“

Toen we terugkwamen zetten we een episch nummer op (two steps from hell – heart of courage) en we staarden alle drie naar mijn bureaubladachtergrond. De grote sterrenwolk in het midden van de afbeelding leek helemaal te vervormen en te bewegen. Dit zorgde voor een prachtige show in combinatie met de muziek.

B ging nog eens proberen zijn laptop op te starten. Dit lukte nu wel, en hij probeerde GTA op te starten. Hij klikte echter iets verkeerds aan, en er opende een of andere vreemde benchmark met allerlei golvende woorden en letters. Dit kwam zo onverwachts dat we er nu geen hout van snapten en een enorme lachkick kregen. We hadden geen idee wat er aan de hand was.

Uiteindelijk, rond 00:00 waren de truffels een heel eind uitgewerkt. Het was maar 3,5 uur, maar voor mijn gevoel duurde het de hele nacht. Na een uur na te hebben gepraat over de trip, besloten we alle drie een joint te draaien en op te roken. Hierdoor voelde je de truffels wel weer meer.

Al met al vond ik het een hele leuke ervaring, en ik ben zeker van plan het over een tijd nog eens te doen. Ondanks dat alles zo raar en moeilijk leek, vond ik het echt geweldig. Dat ik niks meer snapte heb ik helemaal niet als onprettig ervaren, dit was juist hilarisch. Ik ben van plan over een paar maanden nog eens truffels te nemen, en ik denk dat het dan heel anders zal worden.

reverb

Bewuste gebruiker
Leuk om te lezen. Een prachtsetting en een mooie trip, de eerste keer (en daarna ook nog weleens) kan je aardig de weg kwijt raken. Niets is vanzelfsprekend meer.

Trip ze :)

Bovenaan