• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer Thaise paddo's

neti

Badass junkie
Vorige week Thaise paddo's gekocht in Breda. Zou ze samen gebruiken met kennissen, maar die haakten op het laatst af. Had me zo verheugd op mijn eerste hallicunatietrip dat ik dr toch maar zelf aan begonnen ben. Ik voelde me de hele week al lekker, vandaar dat ik mij er aan gewaagd heb.

Ik heb de lichten gedoofd, kaarsjes aan gedaan, telefoon van de haak, gordijnen dicht. Van het bakje van 35 gram heb ik denk ik ongeveer 10 gram gekauwd. Best lekker overigens. Na een kwartier begon ik al te boeren en te gapen en mn evenwicht raakte verstoord. Even later kwam het binnen en was ik de kluts even kwijt. Ik bne maar achterover gaan zitten en voelde het binnen stromen, soms met hele golven tegelijk. Ik werd zwaarademig en begon als een gek te trillen en schudden. Soms kon ik het sturen en voelde ik me als een zee. Ik was botergeil, mijn lichaam voelde als een brok erotiek. Ik besefte dat ik dr voor een buitenstaander bizar en ziek uitgezien moet hebben, zo trillend, maar voor mij was het prima zo. Net alsof ik in een achtbaan zat.

Het trillen duurde ongeveer 45 minuten, waarna ik langzaam begon te hallicuneren. Hemelreizen, reizen door mijn lichaam, allemaal aardig onschuldig. Af en toe ontwaakte ik weer even uit de roes en liep ik rondjes rond te tafel. Op de grond zag ik allemaal sneeuw liggen, waar ik in kon verdwijnen, als in een soort hemellichaam. Ik ben ook op de grond gaan zitten voor een schilderij. De zee was niet meer de zee, maar een meer met een dorp, en een weiland met een dorp, zo had ik m nog nooit bekeken.

Later ben ik weer gaan liggen en ben weer begonnen te dromen. Ik voelde mijn buik golven en besefte dat mijn buik de wereld was waar iedereen op kon leven, goed of slecht. Daarna ontvouwde de hele wereld zich om mij, met mij als centrum. Ik stond als het ware IN een donut, met het gat door mijn buik. Het binneneste van de donut was de wereld, het gat in mijn buik was de hemel. Al het goed en slecht in de wereld waren onderdeel van mij zelf. Een bekende van mij stond voor mijn vroegere ik, 11 september was een kwaad stukje in mij, maar vooral veel liefde voelde ik. Ik besefte mij dat ik de god van alles en iedereen was. Ik kon me ook heel goed indenken hoe een sekte werkte, alles en iedereen ondergeschikt aan mij.

Daarna ben ik nog een aantal keren opgestaan en weer gaan liggen. Mijn woonkamer voelde soms alsof was ik de woonkamer zelf. Als ik naar de wc ging was dat eigenlijk heel bedreigend want ik kwam buiten het bekende. Het was een erg prettige trip, totdat ik een aantal keren uit mijn lichaam trad. Ik had al een jas tegen de kou aangetrokken. Ik voelde mij als een huls op de bank liggen, best lekker om van boven je lichaam te zweven. Totdat ik mij voelde wegtrekken en ik besefte dat ik er als een huls lag. Ik dacht zo moet dat dus voelen als je dood gaat, een prettig gevoel als je als ernergie overblijft en weggezogen wrodt. Ik schrok toen ontzettend en werd direct bewust van mijzelf. Ik ben wel nog wat verder gaan trippen, maar was erg bedachtzaam opdat ik niet weer zou wegtrekken uit mijnlichaam. Later heb ik het toch nog een keer laten gebeuren voorzichtig... toch wel erg lekker moet ik zeggen zo'n bijna-dood ervaring.

Na een uur of 4 was de trip afgelopen en werd ik moe van alle gedachten, overdenkingen en visualisaties. Ik ben toen maar gaan liggen.

Notities die ik gemaakt heb tijdens het trippen:
- Door mij veranderd de wereld
- Tranen zijn de bron van het leven
- Ik ben de god van alles en iedereen
- Het hoofd is voor de wereld, het hart is voor de hemel

Over een tijdje nog maar eens proberen... geweldig... herkenning?

Ceko

Belezen gebruiker
Tof stukje, moet sterk spul geweest zijn zeg, als je van een derde portie al zulke ervaringen krijgt!

De laatste notitie die je hebt gemaakt vond ik erg mooi, bepaalde andere dingen uit je trip vond ik weer een beetje eng (dat je je god van alles en iedereen voelde en dat je begreep hoe een sekte werkte enzo).

neti

Badass junkie
Ceko zei:
Tof stukje, moet sterk spul geweest zijn zeg, als je van een derde portie al zulke ervaringen krijgt!

De laatste notitie die je hebt gemaakt vond ik erg mooi, bepaalde andere dingen uit je trip vond ik weer een beetje eng (dat je je god van alles en iedereen voelde en dat je begreep hoe een sekte werkte enzo).

Inderdaad erg sterk spul, al moet ik zeggen dat ik gister alleen maar 5 broodjes heb gegeten zo rond 15.00 uur.

Ik snap dat je het eng vindt dat ik me god van alles en iedereen voelde. Zelf vond ik het pima, als een oort moederschoot waarin alles en iedereen welkom is. De wereld was in mij... Dr zat geen kwade/heersende invloed achter.

Het sekte-besef was inderdaad anders. Ik zag/voelde hoe mensen met foute ideeen of die er in doorslaan de verkeerde kant op kunnen gaan, en andere mensen beinvloeden.

Het meest enge vond ik de bijna-dood ervaring. Ik voelde dat het mijn tijd nog niet was, vandaar dat ik weer terug kwam. Maar op zich was doodgaan, zoals ik dat voelde, geen slecht iets.

Godsong

Newbie
Leuke report, heel intens ook zo te lezen!

Met een paddo-trip voel je je het laatste half uur tog nooit zo lekker?

neti

Badass junkie
Godsong zei:

Geen idee, dit was mn eerste keer. Maar de minder leuke dingen gebeurden inderdaad op het laatst.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Enesteene zei:
Godsong zei:

Geen idee, dit was mn eerste keer. Maar de minder leuke dingen gebeurden inderdaad op het laatst.

Bij mij juist andersom,het eerste uurtje vind ik altijd ff moeilijk met het opkomen ervan,lichaam voelt dan vaak zwaar aan,en de zwaartekracht lijkt wel 10x zo erg.Zelfs in de bank zitten lijkt dan afentoe alsof ik erin gedrukt word,daarna ebt het altijd weg bij mij en voel ik me relaxed,vooral juist het laatste stukje de coming down vind ik heerlijk,alles overdenkend en chillend terug kijkend op me trip.

Vaak ga ik dan iets snacken chips ofzo wat 10x zo lekker lijkt dan,je waardeerd het dan echt.

Sommige aangezichten kunnen inderdaad veranderen in hele schouwspellen.
Zo keek ik een keer in het bos liggend trippend onder een paar varens door naar allemaal takjes die veranderden in een soort kabouterdorpje compleet met pleintje en al,ik was er echt zoet mee.

Totdat in 1x een vriend van mij kwam checken wat ik aan het doen was en met zijn maat 45 zo op dat dorpje stapte,me halve wereld verging toen zowat. :mrgreen:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
NICE verslag!

Heel erg aanstekelijk ook! Ik ga binnenkort paddo's eten, het komt er steeds niet van, maar binnen een maand!

Wel heftig dat je het alleen hebt gedaan, en dan ook nog de eerste keer, dat zou ik niet durven.

Ik ben al een paar keer vet para geworden van een joint in mijn eentje.

Verder was je trip heel herkenbaar, ik heb het ook wel zo ervaren, behalve dat sneeuw op de vloer :grin: en ik heb ook geen uittreding gehad...

Trouwens: Dat trillen en dat geile heb ik ik ook nog niet gehad... :openmouth:

Jezelf god voelen ken ik heel sterk.

neti

Badass junkie
Mulholland Drive zei:
- Wel heftig dat je het alleen hebt gedaan, en dan ook nog de eerste keer, dat zou ik niet durven.

- behalve dat sneeuw op de vloer :grin: en ik heb ook geen uittreding gehad...

- Trouwens: Dat trillen en dat geile heb ik ik ook nog niet gehad... :openmouth:

Zie je maar weer hoe persoonlijk de uitwerking kan zijn. Had k de eerste keer (helaas nooit weer) ook met XTC. Ik wilde met alles en iedereen naar bed, mannen, vrouwen, orgies, maakte neit uit. Met de Thaise voelde het alsof mijn hele lichaam een erogene zone was op het punt van klaarkomen.

De sneeuw ligt aan mijn vloer, er zitten allemaal kleuren in. Met de paddo's op lichtte schijnbaar het lichte op, waardoor ik sneeuw zag. Mijn vloerkleed leek overigens wel een een noordppollandschap met ogen er in.

De uittredingen vond ik geweldig, lekker vrij zweven zonder lichaam. Totdat, zoals ik schreef, ik voelde dat ik op het punt stond dood te gaan IEKS

Tj, alleen, denk dat het wel leuker is met meer personen. Maar voelde me al een paar weken erg goed vandaar dat ik me er toch aan gewaagd heb. Volgens mij kun je het met zijn tweeen meer sturen op de momenten dat je je ogen op hebt... met ogen dicht zit ik denk ik compleet in mn eigen wereldje.

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Met meer mensen of met twee man is het misschien leuker, maar in je eentje lijkt mij ook best vet hoor! Dan zit je echt met jezelf opgescheept en is de trip heel puur denk ik.

Het lijkt mij gewoon heel eng!

Maarre...voor herhaling vatbaar dus? :grin:

neti

Badass junkie
Absoluut. Ik kekk er best tegenop, omdat ik een control-freak ben. Ik dacht dat XTC veel meer voor me zou zijn. Maar kom tot de ontdekking dat ik spacen veel leuker vindt (op zn tijd). Lekker mn fantasie zn beloop laten gaan en terloops nog wat leren ook.

Volgende keer samen met anderen. Ik denk dan ietsjes meer gebruiken :beer:

Btw, ik heb mezelf ook nog een paarkeer als schaduw bewonderd (van het kaarslicht). Ik zag mij daar zitten als boedha en als kleine zeemeermin. Vooral de Boedha sprak me natuurlijk erg aan, als God van alles en iedereen :sunglasses:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Wel een erg mooie trip, ik verbaas me nog altijd over de mogelijkheden van het bewustzijn. Lijkt me nogal een intense ervaring, vooral als eerste trip :)

neti

Badass junkie
ik vond het eigenijk nogal eevallen, ook voor een eerste keer, ben benieuwd wat ik nog meer kan beleven :grin:

Wat ik trouwens nog neti verteld heb, is dat ik ook gereisd ben naar het zoontje in mijn zus haar buik. Ze is zwanger en ik heb hem omhelst. Nou ben ik wel erg benieuwd of het inderdaad een jongetje wordt. :wave:

De jongen

Bewuste gebruiker
Hmmm...Heel leuke trip ja. Hoofd is voor de aarde hart voor de hemel...Moet ik eens overnadenken. Al ben ik er toch van overtuigd dat we wat meer hart in de wereld moeten brengen. :grin:
Heel leuk.

Bovenaan