eerste keer slikken

live fast die Young

Belezen gebruiker
ik ga over een paar weken voor de eerste keer een half pilletje nemen.. maar ik vraag me af hoe noodzakelijk het is om te testen.. ik heb daar namelijk niet zoveel zin in omdat ik dan helemaal naar de stad moet enzo.. en das hier best ver vandaan, ik bedoel een punt waar ik het kan testen.. kan het gevaarlijk zijn, slechts een half piletje om te proberen zonder het getest te hebben? omdat k vaak hoor over dingen die 'ze' erin doen maar ik geloof het vaak niet..
en wordt er vaak een hoop speed bij geflikkert? want opzich zit ik daar minder op te wachten..

Mac...

Badass junkie
Nee er wordt geen speed bij geflikkert (weet ik ook pas sinds kort)
Noodzakelijk is het niet, maar het is wel risico's uitsluiten.

Bal0n

Badass junkie
Echt gevaarlijk zal het niet zijn. De laatste jaren zit er maar heel weinig rommel in pillen, en anders zit je met speed of PMA, waarvan een half pilletje nog niet heel veel kwaadkan doen.

Zelf zou ik zelfs dat risico nog willen uitsluiten, maar zo maakt iedereen zijn eigen keuzes.

En, uiteraard kan je veel beter doseren. Een pil met 50 mg MDMA of 220 mg MDMA wil nog wel wat uitmaken :wink:.

cunt

Wijs gebruiker
als je 100% zekerheid wil dan moet je hem wel testen inderdaad ..

er word bijna niet meer gerommeld met middelen die ze er in doen maar toch is het wel het slimst!
weet je gelijk wat de mdma waarde is die erin zit en kan je gelijk kijken of je niet gelijk een hele zal nemen (wat ik aanraad bij een minder sterke pil)

ik had de 1e keer ook een halve en toen vond ik het helemaal niet zo leuk .. de 2e keer deed ik een hele en voelde ik me een stuk fijner ..
maar dit is natuurlijk ook weer per pil verschillend! dusss ik zou hem laten testen :wink:

dallandra

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Nee er wordt geen speed bij geflikkert (weet ik ook pas sinds kort)
Noodzakelijk is het niet, maar het is wel risico's uitsluiten.

bij mij kwam dat wel uit die smartshop test..dat er,waarschijnlijk speed in zat..

Mac...

Badass junkie
Zeg ook niet dat het nooit gebeurd, maar er staat hier ergens op het forum een link (en ja ik ben echt te gaar om die nou te zoeken) met daarin de testuitslagen van alle pillen die ze getest hadden en daaruit bleek dat er in ca. 1% van de gevallen speed in de pillen zat.

Mr. XTC

Belezen gebruiker
eigenlijk kan er niet zoveel misgaan (als er al wat misgaat slaat ie niet in of voel je je niet al te fijn) als je xtc slikt zolang je het de eerste keer maar nergens mee combineert ofzo.

cunt

Wijs gebruiker
Mr. XTC zei:
eigenlijk kan er niet zoveel misgaan (als er al wat misgaat slaat ie niet in of voel je je niet al te fijn) als je xtc slikt zolang je het de eerste keer maar nergens mee combineert ofzo.

en het liefst in een "veilige" omgeving .. dus thuis ofzo .. en met andere mensen dr bij ..

Mr. XTC

Belezen gebruiker
cunt zei:
Mr. XTC zei:

en het liefst in een "veilige" omgeving .. dus thuis ofzo .. en met andere mensen dr bij ..

ja dat ook ja! goede toevoeging.

live fast die Young

Belezen gebruiker
cunt zei:
Mr. XTC zei:

ja maar thuis lijkt met me een beete saai.. we gaan lekker xtc doen op de bank met een film :P dat idee krijg i dan.. k wilde het juist gaan doen op een teknofeest ofzo

cunt

Wijs gebruiker
live fast die Young zei:
cunt zei:
Mr. XTC zei:

ja maar thuis lijkt met me een beete saai.. we gaan lekker xtc doen op de bank met een film :P dat idee krijg i dan.. k wilde het juist gaan doen op een teknofeest ofzo
ik vind het altijd fijn om thuis te doen hoor ..
lkkr trippen .. filmpje aan inderdaad .. en als je dan met een paar mensen bent die het ook gedaan hebben heb je het echt naar je zin met z'n allen..!

cunt

Wijs gebruiker
dan doe je het lekker op dat feest :)
en 1 tip ..
neem is de halve .. en als hij dan inslaat neem je de volgende halve .. dat had ik ook gedaan en vond ik super fijn

live fast die Young

Belezen gebruiker
dan kuj je trouwens ook niet je energie kwijt? dat heb ik zelfs al met ephedra... ik werd gek van alleen op de bank zitten en lopen enzo hielp ook niet.. ik moest eigenlijk gewoon dansen maar ik ga niet in me eentje in de huiskamer van een vriendin dansen op een film :P :rolleyes: kreeg ook last van mijn knieen toen

spacekonijn

Badass junkie
naar mijn mening niet

mdma is een geweldige drugs omdat het zich zo aanpast aan de situatie.

ik kan trippend op een bank liggen helemaal spacen en totaal niet bewegen en helemaal geen energy hebben

maar dan is het volgende nummer ineens heel actief en krijg je zin om te dansen en ga je dat doen :mrgreen: ]

met xtc op is bijna alles wel leuk

cunt

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
naar mijn mening niet

mdma is een geweldige drugs omdat het zich zo aanpast aan de situatie.

ik kan trippend op een bank liggen helemaal spacen en totaal niet bewegen en helemaal geen energy hebben

maar dan is het volgende nummer ineens heel actief en krijg je zin om te dansen en ga je dat doen :mrgreen: ]

met xtc op is bijna alles wel leuk
jaa klopt helemaal :grin: ik kan idd ook van alles doen en alles is leuk ..

Jeller

Badass junkie
Ik vind dat xtc je actiefheid niet echt beïnvloed.. je wordt gewoon trager moe maar echt oppeppend vind ik het niet.. Als ik ergens neerzit te stuike kan ik daar soms echt zo goed zitten in gelijk welke houding dat ik daar wel een tijdje wil blijven zitten.. Trouwens zolang je maar één pil neemt zal je niet te zwaar gaan denk ik.. mss best in 2 keer nemen, dat is jouw keuze natuurlijk. Veel plezier zou ik zeggen

live fast die Young

Belezen gebruiker
hmm.. ik word weer onzeker gemaakt.. dan hoor ik toch weer verhalen van mensen die dood gegaan zijn aan 1 pil.. ik weet t niet ik weet t niet.. :rolleyes: wie hier test zijn pillen zelden of nooit? en wie altijd?

Bollie

Bewuste gebruiker
die pillen kom je 1 op 10 000 tegen.
En als je aan die pillen kan geraken, mag je me de nr van je dealer doorgeven :grin:

Pillen die zo sterk zijn dat je een OD hebt van 1tje. Give them 2 me !!!
ik pak direct een halfke dan !

rygal

Newbie
xtc waarvan je na 1tje dood bent ? Dit lijkt mij enkel mogelijk met pillen met een diameter van 5 cm maar goed. Een halfje nemen kan in mijn ogen zeker nooit kwaad. Maar is het dan wel de moeite om het te nemen. Ik zelf zal na een halfje het gewenste effect niet eens voelen, laat staan hallucineren

bollie en enigma die een halfje nemen ? wedden dat ze het noodlot tarten en direct een volle in hun bek stampen :sunglasses: cuz if u do ... i'll join u mates

Wortel

Bewuste gebruiker
live fast die Young zei:
hmm.. ik word weer onzeker gemaakt.. dan hoor ik toch weer verhalen van mensen die dood gegaan zijn aan 1 pil.. ik weet t niet ik weet t niet.. :rolleyes: wie hier test zijn pillen zelden of nooit? en wie altijd?
Nooit :) Ik vertrouw mijn dealer hij slikt ze zelf altijd om te testen en zegt dan tegen me met welke pillen ze zijn te vergelijken die ik reeds bij hem heb gekocht.

Mr. XTC

Belezen gebruiker
live fast die Young zei:

ik heb nog nooit een pil laten testen ik had een prima dealer dus...

Bal0n

Badass junkie
Mr. XTC zei:
live fast die Young zei:

ik heb nog nooit een pil laten testen ik had een prima dealer dus...

dus wat? :wink:

J0rrit

Badass junkie
stel k heb n pil gehad die goed is, en de volgende keer koop ik precies dezelfde van dezelgde dealer. weet k dan zeker dat de inhoud ook precies hetzelfde is emn dus geen troep inzit?

Elektronik_dynamite

Badass junkie
ik zou iig water bij de hand houden vooral op een party voor als je oververhit raakt
ik zorg er ook altijd voor dat ik een flesje water bij de hand heb
en als het teveel word gewoon in een koele ruimte gaan zitten en water water drinken of als je oververhit raakt je gezicht met water besprenkelen :)

J0rrit

Badass junkie
Bal0n zei:
DarkScope zei:
ja heb de rest eig nie gelezen, kdenk dat het ng 1 keer uitgelegd moe worden :sunglasses:

Ik denk dat je de rest dan maar moet gaan lezen :wink:.

staat er niet in, k vraag dus of precies dezelfde pil, zelfde dikte zel;fde grootte zelfde plaatje van precies dezelfde dealer altijd tzelfde is? of alleen pillen die ook verschillend ogen hebben verschillende inhoud?

caatje

Badass junkie
jemig, kwil nie lullig doen, maar ben je kippig ofzo? Je hoeft hoofdstuk XTC maar aan te klikken en willekeurige topics te lezen en je komt t werkelijk overal tegen:vorm,kleur,tekentjes het zegt allemaal nix Wil je t zeker weten dan laat je ze testen

dallandra

Wijs gebruiker
ik zou beginnen met een halve en dan een uurtje afwachten...
je weet nooit hoeveel erin zit als je ze niet laat testen.

Bollie

Bewuste gebruiker
pffff trekt ulder daar gewoon niets van aan. Kzou zelfs zeggen, pakt van den eerste keer ne volledige.
Ik was ook bang mijne eerste keer, en at ook een halfke. Achteraf had ik er spijt van gehad dak er geen 2 had gegeten :tongueout:

Ge moet u zo bang nie laten maken. PIllen testen da doet niemand, geloof me. Just nen dealer dat er 10 000 in ene keer aankoopt die zal ze wel laten testen om ervoor te zorgen dat hij geen dood van duizenden mensen op zijn geweten heeft :tongueout:

Bovenaan