Eerste keer paddo's

eliXer

Experimenterende gebruiker
Het is bijna zover,

ik en 2 vrienden ( broodplank & Crusher ) gaan paddo's doen :hearteyes: , maar wij weten niet welke paddo's goed zijn voor de eerste keer dus weet iemand welke paddo's leuk en goed zijn voor de eerste geef hier je mening over welke het beste is uit dit kunnen wij dan een besluit maken :wink:

tnx, eliXer :smoke:

eliXer

deceptive zei:
geen truffels iig, die dingen vind ik maar saai, niet heel visueel, wel filosofisch tis maar wat je wil.
halve portie mexicaanse deed het prima voor mij, lekker in een kleurrijk dromerig land met mooie vormpjes in de lucht te zien en golvende grasvelden, halve portie mexicaantjes dus!
Truffels hebben we al 3x gedaan :wink: nu willen we dus paddo's :grin: mja die mexicaanse lijken me een goed idee maar we zijn met zijn 3'en en we nemen 20gram van de 30 ieder :wink:

Immo

Badass junkie
Ik raad aan voor de eerste keer een hele portie mexicaanse te nemen of een halve portie van een sterke soort dan ga je waarschijnlijk niet te hard en niet te zacht.

eliXer

Immo zei:
Ik raad aan voor de eerste keer een hele portie mexicaanse te nemen of een halve portie van een sterke soort dan ga je waarschijnlijk niet te hard en niet te zacht.
hmm de mexicaanse schijnen goed in de smaak te vallen hier :grin:

Bengt

Bewuste gebruiker
Colombiaanse.
Zeer mooie trip, kleurrijk, perfect voor de eerste keer gewoon.
Ik heb ze ook gegeten eerste keer.
Is altijd mijn beste trip gebleven.

Doodkapje

Wijs gebruiker
Bengt zei:
Colombiaanse.

ik heb ze ook gegeten de eerste keer. ik voelde er niks van. voor mij zijn golden teachers de paddos. :hearteyes: :hearteyes:

eliXer

Doodkapje zei:
Bengt zei:
Colombiaanse.

ik heb ze ook gegeten de eerste keer. ik voelde er niks van. voor mij zijn golden teachers de paddos. :hearteyes: :hearteyes:

hmm ik denk dat we de colombiaanse dan gaan doen maar is een halfe portie genoeg ? :hearteyes:

Bengt

Bewuste gebruiker
Ik raad je een hele aan.
Je zult er heus niet slecht op reageren, als je goed in je vel zit.

Bovenaan