Eerste keer paddo's

Als je je leven opnieuw mocht beginnen, zou je dan weer aan de paddo's beginnen?

• ja

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

• ligt aan mijn vrienden

• Ik zou het niet weten

• Ik zal nooit paddo's gaan gebruiken!

• Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .

BacingsPen

Badass junkie
Ik denk dat ik ooit wel paddo's ga doen. Blow nu ongeveer 2,5 jaar en heb daar weinig negatieve bij meegemaakt(behalve dat je het steeds vaker wilt doen natuurlijk:P)

Maar mijn vraag is, als jullie ooit op nieuw zouden beginnen, zouden jullie dan ook weer paddo's gebruiken? Ik ben namelijk bang dat ik het zelfde ga krijgen als met wiet. Het bevalt erg goed en daardoor doe ik het steeds vaker(blow in de vakanties 4 a 5 keer per week)

Ook een reden waarom ik geen paddo's wil gaan doen is omdat ik met blowen al erg diep na denk over dingen en allerlei inzichten krijg over bepaalde dingen. Soms ga ik blowen om erachter te komen hoe iets nou eigenlijk zit, want als ik knetter ben kan ik over bepaalde dingen veel beter en diepzinniger nadenken!

Wat nou als ik dat ook met paddo's ga krijgen? Vaak paddo's eten lijkt me nou niet bepaadl gezond, net als te veel blowen/spacecake eten me niet gezond lijkt!

Of is het met paddo's niet zo dat je het dagelijks/wekelijks wilt gebruiken?

Emo

Bewuste gebruiker
opsouteh met paddo's, me broer gebruikt die shit al, netzoals pilleh, troep !

Bal0n

Badass junkie
Emo zei:

En waarom vind je paddo's troep als ik vragen mag? Volgens mij weet je er geen drol van af..

Bal0n

Badass junkie
SpacingBen zei:
Ik denk dat ik ooit wel paddo's ga doen. Blow nu ongeveer 2,5 jaar en heb daar weinig negatieve bij meegemaakt(behalve dat je het steeds vaker wilt doen natuurlijk:P)

Maar mijn vraag is, als jullie ooit op nieuw zouden beginnen, zouden jullie dan ook weer paddo's gebruiken? Ik ben namelijk bang dat ik het zelfde ga krijgen als met wiet. Het bevalt erg goed en daardoor doe ik het steeds vaker(blow in de vakanties 4 a 5 keer per week)

Ook een reden waarom ik geen paddo's wil gaan doen is omdat ik met blowen al erg diep na denk over dingen en allerlei inzichten krijg over bepaalde dingen. Soms ga ik blowen om erachter te komen hoe iets nou eigenlijk zit, want als ik knetter ben kan ik over bepaalde dingen veel beter en diepzinniger nadenken!

Wat nou als ik dat ook met paddo's ga krijgen? Vaak paddo's eten lijkt me nou niet bepaadl gezond, net als te veel blowen/spacecake eten me niet gezond lijkt!

Of is het met paddo's niet zo dat je het dagelijks/wekelijks wilt gebruiken?

Paddo's zijn niet ongezond. Geen enkele van de alkaloïden in psilocybe paddenstoelen zijn schadelijk voor je lichaam.

En waarschijnlijk heb je niet hetzelfde als met weed dat je het steeds vaker wilt gaan doen. Ten eerste kan het niet eens, aangezien je tolerantie op bouwt waardoor het effect sterk verminderd als je het bijvoorbeeld 2x per maand doet. Ten tweede is het over het algemeen een vrij hevige mentale ervaring.

Als ik getript heb, op LSD, LSA of paddo's, dan heb eignelijk altijd wel een maand zeker geen zin om te trippen. Weed ben ik mee gestopt, omdat ik geen maat kon houden.

Het is echt een prachtige ervaring, en als je beetje sceptisch ben voor die (te) diepe filosofische gedachtegang, neem dan gewoon een half portie.

Happy trails! :)

BacingsPen

Badass junkie
Haha okj! thnks voor je info! Misschien dat ik het eens ga uitproberen als ik geslaagd ben! Maar dan moet ik van mezelf wel heel er minderen met blowen!:P maar dat zal wel lukken!

Emo

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Emo zei:

En waarom vind je paddo's troep als ik vragen mag? Volgens mij weet je er geen drol van af..

grapjas, vriendeh van me broer zitteh dr aan en nee, kweet dr nie veel van want kheb genoeg gezien, als je menseh half kapot dr aan ziet gaan wtje je genoeg, en kun je zeggeh als je ut met maten doet is dr nix mis, maar als je menseh kapot ziet gaan is dr zkr wel iets mis, en dat is mss hun eigen schuld maar ut komt zkr ook door die drugs, nou dan is ut voor mij troep !

Bal0n

Badass junkie
Emo zei:
Bal0n zei:
Emo zei:

grapjas, vriendeh van me broer zitteh dr aan en nee, kweet dr nie veel van want kheb genoeg gezien, als je menseh half kapot dr aan ziet gaan wtje je genoeg, en kun je zeggeh als je ut met maten doet is dr nix mis, maar als je menseh kapot ziet gaan is dr zkr wel iets mis, en dat is mss hun eigen schuld maar ut komt zkr ook door die drugs, nou dan is ut voor mij troep !

Ten eerste houd het ajb bij gewoon normaal Nederlands, ik kan echt bijna geen verhaal uit je woordenbrei maken.

Ten tweede wil ik je dan graag vragen: wat bedoel je met "half kapot" gaan?

Bal0n

Badass junkie
Ohja en nog iets. Jij zegt:
en dat is mss hun eigen schuld maar ut komt zkr ook door die drugs, nou dan is ut voor mij troep !

Jij heb zeker geen enkel besef wat weed allemaal met je kan doen, aangezien ik overal lees dat "smokeh" nogal gaaf en goed is?

Emo

Bewuste gebruiker
kweet goed wat wiet met je kan doen, en kzeg zkr nergens in dit hele forum dat het gaaf of cool is om te doen, hoe je je voelt is een ander verhaal toh ? verder, voor mijn zijn pado's pillen, en andere harddrugs onbekent, maar als je dr mensen aan kapot hebt zien gaan , dat doet dan toh zkr wel wat met je ? of kun je je dat nie voorstelleh ?

Emo

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Emo zei:
Bal0n zei:
Emo zei:

Ten eerste houd het ajb bij gewoon normaal Nederlands, ik kan echt bijna geen verhaal uit je woordenbrei maken.

Ten tweede wil ik je dan graag vragen: wat bedoel je met "half kapot" gaan?

ajb ? ok, speciaal voor jouw dan; in goed nederlands:
half kapot gaan bedoel k mee dat ze niet meer zonder kunnen en alles hierdoor anders loopt.
b.v.: een vriend van me broer had een baantje deze heeft hij opgezegt omdat hij door de drugs geen energie meer heeft en nog meer van die ongein, zeg mij dat ik lieg en dat het helemaal niet kan, maarja als je het zelf ziet begin je anders te denken en trek je sneller voorbarige conclusies over hard drugs

Bal0n

Badass junkie
Ah zo, maar ik las ook ergens dat je broer ook veel pillen gebruikte?

MDMA (de actieve stof in XTC pillen) heeft wel vrij ernstige gevolgen bij te veel gebruik, dus daar zou het wel goed van kunnen.

Psilocybine, Psilocine en Beacstocine (de alkaloïden in paddenstoelen) doen lichamelijk geen schade aan, en er is ook niets van terug te vinden op lange termijn.

Emo

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:

MDMA (de actieve stof in XTC pillen) heeft wel vrij ernstige gevolgen bij te veel gebruik, dus daar zou het wel goed van kunnen.

Psilocybine, Psilocine en Beacstocine (de alkaloïden in paddenstoelen) doen lichamelijk geen schade aan, en er is ook niets van terug te vinden op lange termijn.

ok, dan neem k mijn onwetende woorden trug over pado's hierbij :)
wiet is schadelijk en ik ga er zeker mee stoppen, in ieder geval mee minderen :)!

L-Mack

Experimenterende gebruiker
Er zijn veel mensen met het verkeerde beeld over paddo's. Ze horen dat je hallucineert en linken dit meteen aan een zwaar verslavende drug die je kapot maakt. Maar integendeel paddo's zijn NIET verslafend. Ik begrijp dat je twijfelt, SpacingBen. En dit omdat er veel mensen zijn die willen doen alsof ze veel van drugs weten en zomaar zeggen dat het gevaarlijk is enz.. Maar ik kan je verzekeren als je paddo's op de juiste manier gebruikt, je er alleen een leuke ervaring van zal overhouden en geen zware verslaving.

BacingsPen

Badass junkie
L-Mack zei:
Er zijn veel mensen met het verkeerde beeld over paddo's. Ze horen dat je hallucineert en linken dit meteen aan een zwaar verslavende drug die je kapot maakt. Maar integendeel paddo's zijn NIET verslafend. Ik begrijp dat je twijfelt, SpacingBen. En dit omdat er veel mensen zijn die willen doen alsof ze veel van drugs weten en zomaar zeggen dat het gevaarlijk is enz.. Maar ik kan je verzekeren als je paddo's op de juiste manier gebruikt, je er alleen een leuke ervaring van zal overhouden en geen zware verslaving.

Mja, ik heb op alle drugs eigenlijk wel redelijk wat aan te merken...(weet over de meeste drugs redelijk wat) Maar wat er mis is met paddo's daar ben ik nog niet helemaal uit. Zie er niet zoveel kwaad in. Hergeen wat mij alleen tegen houdt is: Er is nog niet heel veel over bekend (men weet gewoon nog niet precies wat het met de hersenen en andere lichaamsdelen doet)

Eigenlijk is dat met wiet ook nog zo, nog niet alles is er over bekend. Er worden al gewaagde uitspraken gedaan: Blowers worden eerder depressief(soms vraag ik me af waarom dit niet waar zou kunnen zijn, je stimmuleert immers je beloningssysteem en als je dit dagelijks doet lijkt mij het logisch dat je hersenen gaan vragen om dit op nieuw te doen wat ook meteen de reden is dat dit spul geestelijk zeer verslavend is. Ik denk dat iedere blower wel naar de wiet zou willen grijpen als hij of zij zich niet zo vrolijk is. Wanneer hij of zij dit dan niet doet, stelt hij zichzelf teleur want hij doet niet hetgene waar hij of zij vrolijker van kan worden en wordt nog minder vrolijk...(zo kunnen blowers lijkt mij, eerder depressief worden)

BTW dit hoort eigenlijk niet in dit topic maar goed, als ik het moet verplaatsen naar de coffeeshop dan moeten jullie dat maar zeggen:P :grin:

Krs

Bewuste gebruiker
Ik heb 1 keer paddos gegeten en het was een wazige ervaring midden in het bos en dan rare figuren enzo zien in de bomen maar het is zeker niet verslavend het is al iets van een half jaar geleden dat ik dat heb gedaan en nog steeds niet nog een keer gedaan. Wil het nog wel weer eens doen omdat het leuk is maar ben er zeker niet aan verslaafd. Je moet er ook niet bang voor zijn een badtrip te krijgen. Ik en me vrienden vroegen ons na de paddos af hoe je nou een bad trip kon krijgen wij vonden het allemaal prachtig. En als je paddos neemt neem dan vitamine c tablleten mee deze halen je uit je trip. Dat kan je doen als je dus toch een bad trip krijgt

doopie

Bewuste gebruiker
het ligt er maar gewoon aan hoe jezelf reageert op paddo's en hoe je ermee omgaat paddo's gebruiken hoeft helemaal niet slecht te zijn

BacingsPen

Badass junkie
Ghehe, en dan ben ik straks de eerste die er aan verlsaafd raakt:wink: ga ik iedere week paddo's vreten omdat ik ben gestopt met blowen en spacecake:wink: :stoned:

FuTuRe

over welke soort paddo's gaat het hier ? de legale ( smart shop ) of de illigale ? is dat verschil trouwes ERG groot ?

Bal0n

Badass junkie
Ah zo, ja maar de soort is dan niet vershillend :).

Het effect is overigens hetzelfde, alleen een portie gedroogde paddenstoelen weegt 3.5 gram en een portie versie weegt 35 :)

FuTuRe

en je koopt niet gedroogde in de smart shop tog ?

wel wazig dat ze gedroogd niet te kope zijn ( legaal natuurlijk ;x )
maar als het verder niet uit maakt met het effect ervan , zou ik toch kiezen voor de gedoogde ( en dus niet gedroogde ;x )

ach we moeten het er maar een keer over hebben in de groep of we het gaan doen , en zo ja wanneer

Bal0n

Badass junkie
De precieze reden dat gedroogde paddensteoelen illegaal zijn, is volgens mijomdat het per gram gewicht veel meer alkaloïden bevat.

En aangezien de 2 specifieke alkaloïden in paddo's illegaal zijn, denk ik dat dat de reden is. Zou ook kunnen te maken hebben met vervoer naar buitenland idd :).

Lode78Zer

De precieze reden dat gedroogde paddensteoelen illegaal zijn, is volgens mijomdat het per gram gewicht veel meer alkaloïden bevat.

Gedroogde paddo's zijn verboden, omdat het daardoor een bewerkte hallucinogene paddestoel is. En dat bewerken is verboden. Net als de werkzame stoffen in pilvorm verkopen.

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Emo zei:
Bal0n zei:

ok, dan neem k mijn onwetende woorden trug over pado's hierbij :)
wiet is schadelijk en ik ga er zeker mee stoppen, in ieder geval mee minderen :)!

Moeilijk dat stoppen om te blowen, maar houd het in het weekend als een speciaal iets.... moet ik ook maar gaan doen als deze stonede vakantie afgelopen is... :stoned:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
hoeveel dagen moet je ongeveer bijkomen na een paddotrip?
Iemand enig idee?
Dan heb ik het over zowel lichamelijk als geestelijk :)

Bal0n

Badass junkie
Lichamelijk 0 tot 1, omdat je misschien slaaptekort heb gehad. Geestelijk is het verschillend per trip. Soms gaat er wel een maand overheen als ik m'n hele leven weer voor mn kaken heb gehad. En soms ben je er na 1 dag al weer overheen.

ts

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Lichamelijk 0 tot 1, omdat je misschien slaaptekort heb gehad. Geestelijk is het verschillend per trip. Soms gaat er wel een maand overheen als ik m'n hele leven weer voor mn kaken heb gehad. En soms ben je er na 1 dag al weer overheen.

Ben altijd de volgende dag compleet helder zowel lichamelijk als qua geest, vooral geestelijk juist. Heeft bij mij vaak een ontspannende werking, weer fris aan dingen kunnen beginnen enzo.

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Trip Unit zei:
hoeveel dagen moet je ongeveer bijkomen na een paddotrip?
Iemand enig idee?
Dan heb ik het over zowel lichamelijk als geestelijk :)

Gister paddo's gehad, eerste keer, er komt nog een rapportje.. maar nu nog ff niet, geen zin in :flushed: maar wees gerust, want de volgende dag ben je wel redelijk, maar je kan beter niks te doen hebben de volgende dag!

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Klopt, een dagje rustig bijkomen en evalueren.
Morgen eet of drink ik ze ook. Ik ben benieuwd wat ik nu weer zal meemaken :openmouth: :grin:

spacekonijn

Badass junkie
in arnhem heb je ''mc kennaii visuals'' 5 euro per portie :grin:

arnhem aan de paddos!!! :sunglasses:

edit: deze middag gegeten en ze zijn erg cool niet zo heftig maar visueel heel sterk heb de hele tijd naar de wolken gekeken echt super!

Bovenaan