• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer paddo,s

Thing@

Newbie
Hallo allemaal, Ik ben van plan om straks een portie paddo,s te halen. Ik heb er veel over gelezen en gehoord, En voel gewoon dat ik er klaar voor ben.Het is nou 18.10 en ik schrijf straks verder als ik de paddos heb gehaald..

Qocaïne

Badass junkie
Is het alweer 18:10? Jeetje... wat gaat die tijd snel!!

Kerel.. heel veel plezier! Zie je bericht wel! ^^

Thing@

Newbie
Re: Eerste keer paddo,s :wave:

Nou ik ben net gegaan naar de smartshop.. En hij was dicht.. :cry:
Ik had er net zo veel zin in.. Maarjaa morgen weer een dag.. :smoke:
Ik laat het jullie wel weten als het zover is.. :tearsofjoy: 20.16

qinn

Bewuste gebruiker

Thing@ zei:

Waarom haal je niet eerst gewoon je paddo's en vertel je daarna wat er met je gebeurd is?

En wat voor paddo's ga je halen?
En heb je al vaker getript?
enz.. enz..

Thing@

Newbie

Nee ik heb nog nooit getript op paddo,s.. Daarom staat er ook eerste keer op paddo,s :wink: .. Ik ga denk ik voor de hawaainse , Ze zeggen de eerste keer is altijd de beste , dus ga ik er ook voor :P .. Maar ik ga ze niet allemaal alleen opeten. Morge met een vriend. Allebei halve portie moet wel genoeg zijn toch :smoke:

Osi`

Bewuste gebruiker
Goh, dacht dat hawaainse een van de sterksten waren, of waren dat colombianse? :tongueout:
Mexicaanse waren goed om mee te beginnen, hebnooit paddo's gedaan, maar in trip reports of in paddo's raden ze toch altijd mexicaanse aan. Kwil je pret niet bederven hoor :grin:

Thing@

Newbie
Osi` zei:
Goh, dacht dat hawaainse een van de sterksten waren, of waren dat colombianse? :tongueout:
Mexicaanse waren goed om mee te beginnen, hebnooit paddo's gedaan, maar in trip reports of in paddo's raden ze toch altijd mexicaanse aan. Kwil je pret niet bederven hoor :grin:

Jaah dat weet ik :) , Ik wil voorall een visiuele trip .. En als ik het overdag ga nuttigen en er een maat en lekkere muziek bij is.. Kan er niet veel mis gaan toch :mrgreen:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Of mexiaanse, en ga lekker chillen met een tripje :)

Doe rustig aan, neem een halve portie, kan je altijd nog bijpakken. Hawaiiaanse zijn vet sterk, daar kan je erg heftig op gaan.

Neem een rustige soort, en niet een hele portie, althans dat is de veilige aanpak! :wave:

Laat ons weten hoe het was!!! Ben benieuwd.

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker

qinn zei:
Thing@ zei:

Waarom haal je niet eerst gewoon je paddo's en vertel je daarna wat er met je gebeurd is?

En wat voor paddo's ga je halen?
En heb je al vaker getript?
enz.. enz..

Enz enz? :rolleyes:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Wat vaag!

Dus jullie hadden allebei hetzelfde op en jij voelde niets, terwijl je maat helemaal aan het trippen was...?

Hoe kan dat zo verschillen? Hebben bepaalde mensen een hoge weerstand tegen de werkzame stoffen?

Pannekoeketrut

Bewuste gebruiker
Mulholland Drive zei:
Wat vaag!

Dus jullie hadden allebei hetzelfde op en jij voelde niets, terwijl je maat helemaal aan het trippen was...?

Hoe kan dat zo verschillen? Hebben bepaalde mensen een hoge weerstand tegen de werkzame stoffen?

ik vond het ook erg vaag en jammer, want ik verveelde me kapot :tongueout: en doordat ik niks te doen had, ging hij zich kut voelen en zat hij niet lekker in de trip terwijl ik zei dat hij zich daar niks van aan moest trekken, maar dat doe je dan automatisch toch waarschijnlijk :tongueout: hoop dat ik de volgende keer meer geluk heb!

Jeller

Badass junkie
mja die natte paddestoelen van de smartshop schijnen soms veel te slap te zijn ook..
een maat van mij had 30 gram uit terneuzen gegeten en die zat er wel van te trippen, maar toen hij dan eens 2 gram gedroogd uit België at (zelfde soort) zei hij dat het veeel heftiger was en niet te vergelijken..

kweet natuurlijk niet of dat bij alle smartshops zo is

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Jah ik hoor ook vaak dat gedroogde veel heftiger zijn...

Maar ik heb ernaar gevraagd in de SS en de verkoper zei dat het verboden was, wat ik al wist.

Dan valt het onder de opiumwet toch?

pepito

Bewuste gebruiker
aardige tip is: begin met 1/4 portie ipv de aanbevolen 1/2 voor de eerste keer! Heb zelf beste ervaringen met semilanceata en dan zelfgeplukte verse, ook gedroogd prettige werking en handig te doseren door stoeltjes te tellen. nu ze geen gedroogde meer aan de man mogen brengen zijn ze lastiger te vinden. Verder neemt de hoeveelheid werkzame stof mijns inziens altijd af met drogen, ook al is dit minimaal. de werking is vooral afhankelijk van eigen maaginhoud en de manier van consumptie. 3-4 uur niets eten, dan thee van verse paddo's werkt prima, neem ook de paddos zelf. Suiker en vit c verminderen de werking (soms zelfs drastisch) dus niet opslobberen met red bull of jus d'orange, cola e.d. ...hou het sober en puur!!
Voor veel nuttige info hierover het boekje "uit je bol"van Plomp en Hellinga.....

Allolalie

Bewuste gebruiker
Mulholland Drive zei:
Jah ik hoor ook vaak dat gedroogde veel heftiger zijn...

Maar ik heb ernaar gevraagd in de SS en de verkoper zei dat het verboden was, wat ik al wist.

Dan valt het onder de opiumwet toch?

Ik weet niet of het onder de opiumwet valt, maar het gaat erom dat de paddo's dan bewerkt zijn & bewerkt = verboden.. Gedroogde deed ik mijn eerste en tweede keer, dat was zo heavy... Heerlijk though....

I want Shrooms or Acid!!!!!

Thing@

Newbie
Halooo mensee ik had lang geen tijd gehad op paddo,s te halen. Maar net heb ik ze gehaald, en zit lkkr te space :stoned: :wink: K Ze kostte €10,' Hij gaf het ineen klein zakje , Waar hij normaal ook voorgedraaide jointjes haalt :confused: , Toen ik buiten kwam zij mijn maat tegen mij laat is zien.. Hij heeft jou teveel gegeven man,en ze waren gedroogd :rolleyes: :grin: Ik ben van plan om ze vanavond met een maat of anders in het weekend te ete:P

Allolalie

Bewuste gebruiker
Mulholland Drive zei:
Me 2

Ik kan nog steeds niet aan lsd komen....ik ken niemand die er aankan komen :cry:

Ik zoek ook lsd, maar weet dat ik binnen 2 mnd toch wel heb gevonden, gelukkig enige connecties :)

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Johannes de Tripper zei:
Mulholland Drive zei:
Me 2

Ik kan nog steeds niet aan lsd komen....ik ken niemand die er aankan komen :cry:

Ik zoek ook lsd, maar weet dat ik binnen 2 mnd toch wel heb gevonden, gelukkig enige connecties :)

Vet.

Ik wil het alleen van iemand kopen die ik goed ken, en het heeft getest. ben nogal een schijterd. Om het op een feest van een vreemde te halen, dat lijkt me minder.

Thing@

Newbie
Heloooo k heb gisteren lekker getript , maar het was echt minder dan ik verwacht had :cry: .. Dus gisteren, Ik had een vriendin van mij opgehaald.. , We hadden allebei een halve portie op(gedroogd) , We vonden het allebei zooOo ranzig ,Dus we aten echt supeersloom.. En ik maar wachtten tot ie zo inslaan :wink: , Dus we zaten allebei muziek te luisteren buiten, En elke keer kregen we van die schok momenten :hearteyes:

Bijv. Toen ik met de koptelefoon muziek zat te luisteren met mijn telefoon.. En zij ook, Heb ik perongeluk op pauze gedrukt en dan weer op play, Dus dan stopt de muziek en begint heel snel weer , dus we spronge allebei op, geschrokken en ze wou geen muziek meer luisteren..

Ik zat echt hele tijd naar de lampen en de auto,s te kijken, Ze leken heel veraf maar toch dichtbij.. net een speelgoedstad, Daarna hadden we nog een jointje opgestoken.. :smoke: We zaten lekker op de grond.. En ineens zegt ze umiit !! ik voel me benen niet meer :openmouth: Dus ik raakte ineens in paniek maar bleef wel rustig, Want ik wist dat het door de paddo,s kwam..
Het was daarna wel over toen ik haar beetje rustiger had gemaakt, Toen we verder liepen zei ze: Elke keer als ik mijn hoofd omdraai lijkt het net als of we ergens anders zijn :confused: .. we gingen we richting thuis, want ze moest naar huis.. Het was al best wel laat , Ze moest eerst naar een vriendin toe, En waren we allebei apart gegaan.. zij naar vriendin en ik naar huis (geeeen goed plan :rolleyes: ) Dus toen ik thuis aankwam was iedereen thuis.. Ik zo shiiiit straks merken ze het :rolleyes: ..

Ik moest al de hele tijd naar de wc.. dus ging ik , Toen ik in de wc was wou ik er ook niet meer uit.. De wit van de wc was zoo helder en mooi..
Ik keek in de spiegel en mijn ogen en zo vervormde, echt heel gaaaf :sunglasses: ..
K was ff op msn geweest, K zag dat de vriendin van mijn vriendin online was :) , Dus ik vraag zo is lisa nog aangekomen? Ze zei jaah man , maar ze deedt echt raar , ze kon bijna niet lopen, waarom heb je haar alleen gelaten.. :angry: !.. Ik kreeg een schuld gevoel, ineens haar vader belt.. Ze was haar buskaart in mijn jaszak vergeten.. Dus ik die gaan brengen.

Die vader doet open, en hij was niet blij, Jaa waar zijn jullie geweest dit dat... Ik zo jaah we waren bij ons in de buurt daar bij het parkje, Hij: jaah je moet niet gaan liegen,.. want allebei de verhalen komen iets anders uiit.. Dus ik had gezegd van ze moest naar haar vriendin toen dit dat. hij zij oke is goed , Maar ik zag lisa nergens ze was zeker naar boven gegaan meteen.. :confused:
Toen die pa de deur dicht ramdde voor mijn neuss.. ging ik weer richting huis, Ik had helemaal geen tijd om te zitten fzo, kzat hele tijd te denken over lisa thuis enzo, ik was er bijna , we wonen best wel dichtbij , dus was ik lopend gegaan, Ik dacht steeds dat ik achtervolgd werd.. Maar dat waren mijn voetstappen :rolleyes: Toen ik aangekomen was , ben ik meteen gaan slapen .. maar dat luktte niet echt, Ik deedt mijn ogen dicht en zag hele vage dingen.. :rolleyes: vraag niet wat:P want dat kank ik niet uitleggen :wink: , Toen ik onderhand aan het slapen was, heb ik hele levendige dromen gehad, En nog wakker geworden om iets en dat was het wel weer..

Intoxicated

Wijs gebruiker
Je moet er de volgende keer gewoon voor zorgen dat je ergens op een chille plek kan zitten, waar je niet word lastiggevallen. En dat je niet iets moet doen erna, dat je niet van die vervelende situaties krijgt...

Ceko

Belezen gebruiker
Hmmja je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat niemand je kan lastigvallen als je 3 a 4 uur van de kaart bent door paddo's. Maarja je weet nu wat het is...

GeerTius

Newbie
jah een beetje zelf voor gezorgd ook, en zeker den eerste keer al die uitgewerkt zijn en je moet dan vanalles beginnen doen, u geheugen staat eigelek op stand by als die uitgewerkt zijn maar met heel weining geheugen, best achteraf nix doen en lekker slapen, voel je je de dag erachter veel beter :mrgreen:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Intoxicated zei:
Je moet er de volgende keer gewoon voor zorgen dat je ergens op een chille plek kan zitten, waar je niet word lastiggevallen. En dat je niet iets moet doen erna, dat je niet van die vervelende situaties krijgt...

Juist :mrgreen:

Maar wel een cool verhaal.

Thing@

Newbie
iK Ben van plan om vanaaf weer paddo,s te ghaan hale, Maar ik heb gehoord dat je een weekje moet wachten fzo? Dinsdag had ik gedaan laatst.. dat was een halve portie.. ? helpp

far out

Newbie
Osi` zei:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Thing@ zei:
iK Ben van plan om vanaaf weer paddo,s te ghaan hale, Maar ik heb gehoord dat je een weekje moet wachten fzo? Dinsdag had ik gedaan laatst.. dat was een halve portie.. ? helpp

Hm, het kan zijn dat het minder sterk werkt dan de vorige week, maar je als je een hele portie neemt dan ga je echt wel trippen hoor. :grin:

paupie

Bewuste gebruiker
Mulholland Drive zei:
Thing@ zei:

Hm, het kan zijn dat het minder sterk werkt dan de vorige week, maar je als je een hele portie neemt dan ga je echt wel trippen hoor. :grin:

true

Bovenaan