Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Thing@ zei:Nou ik ben net gegaan naar de smartshop.. En hij was dicht..![]()
Ik had er net zo veel zin in.. Maarjaa morgen weer een dag..![]()
Ik laat het jullie wel weten als het zover is..20.16

Osi` zei:Goh, dacht dat hawaainse een van de sterksten waren, of waren dat colombianse?
Mexicaanse waren goed om mee te beginnen, hebnooit paddo's gedaan, maar in trip reports of in paddo's raden ze toch altijd mexicaanse aan. Kwil je pret niet bederven hoor![]()

qinn zei:Thing@ zei:Nou ik ben net gegaan naar de smartshop.. En hij was dicht..![]()
Ik had er net zo veel zin in.. Maarjaa morgen weer een dag..![]()
Ik laat het jullie wel weten als het zover is..20.16
Waarom haal je niet eerst gewoon je paddo's en vertel je daarna wat er met je gebeurd is?
En wat voor paddo's ga je halen?
En heb je al vaker getript?
enz.. enz..

Mulholland Drive zei:Wat vaag!
Dus jullie hadden allebei hetzelfde op en jij voelde niets, terwijl je maat helemaal aan het trippen was...?
Hoe kan dat zo verschillen? Hebben bepaalde mensen een hoge weerstand tegen de werkzame stoffen?
Mulholland Drive zei:Jah ik hoor ook vaak dat gedroogde veel heftiger zijn...
Maar ik heb ernaar gevraagd in de SS en de verkoper zei dat het verboden was, wat ik al wist.
Dan valt het onder de opiumwet toch?
Mulholland Drive zei:Me 2
Ik kan nog steeds niet aan lsd komen....ik ken niemand die er aankan komen![]()
Johannes de Tripper zei:Mulholland Drive zei:Me 2
Ik kan nog steeds niet aan lsd komen....ik ken niemand die er aankan komen![]()
Ik zoek ook lsd, maar weet dat ik binnen 2 mnd toch wel heb gevonden, gelukkig enige connecties![]()
We zaten lekker op de grond.. En ineens zegt ze umiit !! ik voel me benen niet meer
) Dus toen ik thuis aankwam was iedereen thuis.. Ik zo shiiiit straks merken ze het
..
Toen ik aangekomen was , ben ik meteen gaan slapen .. maar dat luktte niet echt, Ik deedt mijn ogen dicht en zag hele vage dingen..
vraag niet wat:P want dat kank ik niet uitleggen En hoe zijn ze bevallen?Thing@ zei:Ik ben van plan om ze vanavond met een maat of anders in het weekend te ete:P
Ceko zei:En hoe zijn ze bevallen?Thing@ zei:Ik ben van plan om ze vanavond met een maat of anders in het weekend te ete:P
Oh ook toevalligThing@ zei:Ceko zei:En hoe zijn ze bevallen?Thing@ zei:Ik ben van plan om ze vanavond met een maat of anders in het weekend te ete:P
Jaah het viel mij een beetje tegen, zie reportt >>

Intoxicated zei:Je moet er de volgende keer gewoon voor zorgen dat je ergens op een chille plek kan zitten, waar je niet word lastiggevallen. En dat je niet iets moet doen erna, dat je niet van die vervelende situaties krijgt...
Osi` zei:Goh, dacht dat hawaainse een van de sterksten waren, of waren dat colombianse?
Mexicaanse waren goed om mee te beginnen, hebnooit paddo's gedaan, maar in trip reports of in paddo's raden ze toch altijd mexicaanse aan. Kwil je pret niet bederven hoor![]()
Thing@ zei:iK Ben van plan om vanaaf weer paddo,s te ghaan hale, Maar ik heb gehoord dat je een weekje moet wachten fzo? Dinsdag had ik gedaan laatst.. dat was een halve portie.. ? helpp
Mulholland Drive zei:Thing@ zei:iK Ben van plan om vanaaf weer paddo,s te ghaan hale, Maar ik heb gehoord dat je een weekje moet wachten fzo? Dinsdag had ik gedaan laatst.. dat was een halve portie.. ? helpp
Hm, het kan zijn dat het minder sterk werkt dan de vorige week, maar je als je een hele portie neemt dan ga je echt wel trippen hoor.![]()
paupie zei:Mulholland Drive zei:Thing@ zei:iK Ben van plan om vanaaf weer paddo,s te ghaan hale, Maar ik heb gehoord dat je een weekje moet wachten fzo? Dinsdag had ik gedaan laatst.. dat was een halve portie.. ? helpp
Hm, het kan zijn dat het minder sterk werkt dan de vorige week, maar je als je een hele portie neemt dan ga je echt wel trippen hoor.![]()
true