• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer paddo,s

Thing@

Newbie
Hallo allemaal, Ik ben van plan om straks een portie paddo,s te halen. Ik heb er veel over gelezen en gehoord, En voel gewoon dat ik er klaar voor ben.Het is nou 18.10 en ik schrijf straks verder als ik de paddos heb gehaald..

Qocaïne

Badass junkie
Is het alweer 18:10? Jeetje... wat gaat die tijd snel!!

Kerel.. heel veel plezier! Zie je bericht wel! ^^

Thing@

Newbie
Re: Eerste keer paddo,s :wave:

Nou ik ben net gegaan naar de smartshop.. En hij was dicht.. :cry:
Ik had er net zo veel zin in.. Maarjaa morgen weer een dag.. :smoke:
Ik laat het jullie wel weten als het zover is.. :tearsofjoy: 20.16

qinn

Bewuste gebruiker

Thing@ zei:

Waarom haal je niet eerst gewoon je paddo's en vertel je daarna wat er met je gebeurd is?

En wat voor paddo's ga je halen?
En heb je al vaker getript?
enz.. enz..

Thing@

Newbie

Nee ik heb nog nooit getript op paddo,s.. Daarom staat er ook eerste keer op paddo,s :wink: .. Ik ga denk ik voor de hawaainse , Ze zeggen de eerste keer is altijd de beste , dus ga ik er ook voor :P .. Maar ik ga ze niet allemaal alleen opeten. Morge met een vriend. Allebei halve portie moet wel genoeg zijn toch :smoke:

Osi`

Bewuste gebruiker
Goh, dacht dat hawaainse een van de sterksten waren, of waren dat colombianse? :tongueout:
Mexicaanse waren goed om mee te beginnen, hebnooit paddo's gedaan, maar in trip reports of in paddo's raden ze toch altijd mexicaanse aan. Kwil je pret niet bederven hoor :grin:

Thing@

Newbie
Osi` zei:
Goh, dacht dat hawaainse een van de sterksten waren, of waren dat colombianse? :tongueout: