Eerste keer methamfetamine(?)

dexdude2

Belezen gebruiker
Aankomende zaterdag gaan we de hele nacht feesten met een aantal vrienden en we vieren tegelijkertijd m'n verjaardag. Een van m'n vrienden kan methamfetamine regelen voor me als "verjaardagscadeau". Omdat ik nog nooit methamfetamine heb gebruikt wil ik graag van jullie weten of het "leuk en verstandig" is om methamfetamine te gebruiken op een feest. Ik heb al tientallen keren speed en xtc gebruikt op feesten en dat is me heel goed bevallen. Wat kan ik verwachten van methamfetamine? Is het te vergelijken met speed & xtc? Is het leuk om te gebruiken of feesten?

W.F.L.

Badass junkie
Ja het is leuk. Verstandig is het niet.

Vergelijkbaar met speed en XTC ook niet, eigenlijk. Tenminste niet als je het rookt. Het is veel chiller en beter.

dexdude2

Belezen gebruiker
W.F.L. zei:
Ja het is leuk. Verstandig is het niet.

Vergelijkbaar met speed en XTC ook niet, eigenlijk. Tenminste niet als je het rookt. Het is veel chiller en beter.

Chiller en beter... En ik hou al zo veel van XTC en dat is ook al zo chill....
Hoe zit het met alcohol en meth? Versterkt het het effect of word het juist slechter door alcohol? Ik dacht aan zo'n 6-10 biertjes (ik weeg 68kg) voordat ik de meth neem.

weyoun22

Bewuste gebruiker
dexdude2 zei:
Hoe zit het met alcohol en meth? Versterkt het het effect of word het juist slechter door alcohol? Ik dacht aan zo'n 6-10 biertjes (ik weeg 68kg) voordat ik de meth neem.

Meth zal dan de alcohol nog sterker wegdrukken dan normale pep al doet.
Verwacht geen coke-alcohol taferelen.

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Andyy zei:
Ik raad het je af, kijk is naar MTV, naar die meth verslaafden..

Geloof me, het is niet zo...

alle misbruik van 'een stof' kan iemand afbreken.. lichamelijk en/of geestelijk, maar het is daarom niet meer uitgesproken bij meth dan iets anders...

clockcable

Bewuste gebruiker
Tja als je die Amerikaanse propaganda gelooft...
Daar proberen ze iedereen bang te maken. Een aantal jaren geleden waren er nog berichten op de tv dat je van een jointje je ouders met een bijl te lijf gaat. Ik hoor mensen wel eens heel serieus: "Ja als je crystal meth gebruikt dan ben je meteen verslaafd en vallen je tanden uit je bek" terwijl ze 0.0 ervaring en verstand hebben van 'hard' drugs

Antondebeuker

Experimenterende gebruiker
Meth is gewoon een hele sterke soort speed.
Het werkt langer en de rush is dieper en heftiger.
De kater ook trouwens. :wink:

Het is gewoon wit poeder of pasta en het is op zicht of geur niet van normale pep te onderscheiden.
Ik heb het vele jaren geleden eens gehad in Londen, die gasten noemden het 'perf'.
Das de afkorting van pervetine, de oost-europese naam voor meth.
Daar kwam ik pas veel later achter.
Leuk spul, maar geloof me, van dat bier ga echt niks merken. :beer:

In Amerika is het probleem de crystal meth, de basevorm.
Dat is rookbaar, net als crack, en daar zou ik dus echt niet aan beginnen.
De rush die je dan krijgt is vele malen heftiger dan crack, en superverslavend.
De crash schijnt ook echt gruwelijk te zijn.

Lekker snuiven of bommen dus, dan wordt het zeker een top avond! :rockband:
Alvast gefeliciteerd!
(Ik ben toevallig ook jarig zaterdag!! 18 september.)

Beanhead

Badass junkie
Ja, ik wil ook al voor een langere tijd methamfetamine eens een keer proberen en het idee van basen zat wel in mijn hoofd.

Maar nu ik heb WFL heb gehoord weerhoud me dat toch , ik vind gewone amfetamine al enorm leuk & ik denk niet dat ik sterk genoeg in mijn kop sta om meth te basen. Proper hoe je d'r vanaf kunt blijven zelfs als het in je bezit is trouwens WFL :wink:

Anyway, oraal lijkt me dan wel iets hebben en ik zou het eerder thuis doen dan ergens anders.

Someday, i'll have all those little amphetamines :hearteyes:

Liefst van al zou ik eigenlijk gewoon een pilletje willen met de combinatie: 50mg MDMA, 10mg meth. Stelt niet zoveel voor maar lijkt me aangenaam :)

knolselderij

Wijs gebruiker
clockcable zei:
Tja als je die Amerikaanse propaganda gelooft...
Daar proberen ze iedereen bang te maken. Een aantal jaren geleden waren er nog berichten op de tv dat je van een jointje je ouders met een bijl te lijf gaat.
heb inderdaad wel eens een filmpje gezien waar iemand zich zelf dood schoot met n shotgun omdat ie n joint had gerookt en dacht dat dat grappig was

Beanhead

Badass junkie
Ik begrijp echt niet wat er door die mensen hun hoofd gaat dan .

Bewijst maar weer eens dat drugs nu eenmaal niet voor iedereen is.

dexdude2

Belezen gebruiker
Het lijkt er op dat ik het zowieso ga proberen, sterk spul trouwens van wat ik heb gelezen, 50mg is een hoge dosis als je het snuift en ik heb 2g gekregen, pasta trouwens. Ik ga het zeker niet alleen opmaken.. Het punt is eigenlijk alleen om te voelen wat het nou is en of het m'n verjaardagsfeest onvergetelijk kan maken. :) Ik ga zeker oppassen met dit spul....

dexdude2

Belezen gebruiker
Ivoos zei:
Pasta? Ik dacht dat meth kristallen waren?

M'n vriend zei dat het altijd goede meth is geweest wat hij krijgt van z'n dealer. Hoe omschrijf ik wat ik zie.. Het is gewoon 1 massa plakkerig wit spul, ruikt naar apotheeklucht+verflucht gemengd.
Het is niet echt iets wat lijkt op kristallen...

Hoe is het trouwens te doseren? Hoe weet ik zonder te wegen dat ik rond de 20 of 40mg neem? Dat weet je natuurlijk nooit precies maar wat is een effectieve manier om (ongeveer) die 20-40mg te doseren?

W.F.L.

Badass junkie
Antondebeuker zei:
In Amerika is het probleem de crystal meth, de basevorm.
Dat is rookbaar, net als crack, en daar zou ik dus echt niet aan beginnen.
De rush die je dan krijgt is vele malen heftiger dan crack, en superverslavend.
De crash schijnt ook echt gruwelijk te zijn.

Methamfetamine HCl is gewoon rookbaar. Crystal meth is gewoon (dextro als het goed is) Methamfetamine HCl. De vrije basevorm is hoogstwaarschijnlijk een olie en wordt niet recreatief gebruikt. Wat jij gesnoven hebt had je ook kunnen roken.

Je kan een zout gewoon roken als het smeltpunt en brandpunt ver genoeg uit elkaar liggen. Meth hoeft niet heel warm te worden om te verdampen. Verder vind ik de flash van crack ook heftiger, maar ja. Ik heb meth ook gechineesd en dan krijg je geen flash (wel een flash, maar niet zo heftig) zoals wanneer je een trek crack in één maal binnenkrijgt met een pijp. Ik heb nog wat meth en ik ga eens kijken hoe het is om 1 dosering te roken met een vaporizer. Waarschijnlijk dat de flash al wat meer op die van basecoke gaat lijken qua intensiteit.

De crash is wel gruwelijk ja, zoals bij MDMA. Maar goed, wees blij dat je een crash hébt.

Beanhead zei:
Proper hoe je d'r vanaf kunt blijven zelfs als het in je bezit is trouwens WFL

Nou, ik was wel zo slim om het niet in mijn bezit te hebben toen ik besloot om ermee te stoppen. Ken mezelf goeg genoeg en met coke is dat al misgegaan als ik het in huis had. Voorzorgen dus. Monumentale crash wel.

Mijn meth waren trouwens kleine rozige/doorzichtige kristallen/vlokken. Het wordt gelijk vloeibaar met een vlam eronder en het ruikt niet slecht. Heb ook niet echt op de geur gelet maar die viel me niet op. Maarja, was ook gezuiverd. Als je het gaat roken zou ik het iig nog een keertje zuiveren.

dexdude2

Belezen gebruiker
Vanavond gaat 't gebeuren, vind het wel spannend allemaal. Misschien schrijf ik hier morgen wel een trip report als ik zin/tijd heb. Ik heb sowieso zin in vanavond :hearteyes:.

dexdude2

Belezen gebruiker
Zo, vannacht de hele nacht gefeest en het was echt super! Beste verjaardagsfeest ooit! Nu nog steeds zo wakker en actief als een ADHD patiënt en heb niet echt geslapen. Heb in totaal iets van 300mg gehad verdeeld over 7 uur.
Voel me best wel kut eigenlijk nu, nog slechter als een MDMA crash. Dit was ook de laatste keer dat ik aan meth kom. Het is heel leuk spul voor een feest en heb de hele nacht alleen maar plezier gehad, maar ik blijf wel bij MDMA :hearteyes:.

Had trouwens vanmorgen om 0600 uur 2x100mg 5-htp gehad en 1-2 uur later kreeg ik heel veel closed-eyes visuals, waren te vergelijken met MDMA visuals. Vaag. :confused:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
dexdude2 zei:
Zo, vannacht de hele nacht gefeest en het was echt super! Beste verjaardagsfeest ooit! Nu nog steeds zo wakker en actief als een ADHD patiënt en heb niet echt geslapen. Heb in totaal iets van 300mg gehad verdeeld over 7 uur.
Voel me best wel kut eigenlijk nu, nog slechter als een MDMA crash. Dit was ook de laatste keer dat ik aan meth kom. Het is heel leuk spul voor een feest en heb de hele nacht alleen maar plezier gehad, maar ik blijf wel bij MDMA :hearteyes:.

Had trouwens vanmorgen om 0600 uur 2x100mg 5-htp gehad en 1-2 uur later kreeg ik heel veel closed-eyes visuals, waren te vergelijken met MDMA visuals. Vaag. :confused:

Heb je het gesnoven of gerookt dan? Neem aan gesnoven..

dexdude2

Belezen gebruiker
Adrenochroom zei:
Heb je het gesnoven of gerookt dan? Neem aan gesnoven..

Gesnoven ja.

Dat vindt ik nog best veel... Was het poeder of waren het kristallen ?

Poeder/pasta achtig. Waar ik woon kan je je spul niet laten testen dus kweenie wat er allemaal doorheen zat, maar volgens die vriend van me was het redelijk goede meth.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
dexdude2 zei:

Poeder/pasta achtig. Waar ik woon kan je je spul niet laten testen dus kweenie wat er allemaal doorheen zat, maar volgens die vriend van me was het redelijk goede meth.

Dat verklaart. Om de hoeveel tijd heb je bijgenomen ?

dexdude2

Belezen gebruiker
Sublimo zei:
dexdude2 zei:

Dat verklaart. Om de hoeveel tijd heb je bijgenomen ?

Elk uur, eerste uur 2x50mg, daarna telkens 50mg per uur.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Chris Pontius zei:
Ik vind het eerlijk gezegd nog steeds aardig veel.

Dat dacht ik ook toen ik 300 mg las. Maar verspreidt over 7u is dat absoluut niet veel. In een keer is dat natuurlijk veel en veels te veel. Maar als je het goed spreid over 7u valt het wel mee denk ik.

dexdude2

Belezen gebruiker
Ik moet wel toegeven dat ik aaaardig van de kaart was, heb 2-3 uur op een tafel staan dansen en zoenen met 2 vage wijven en die vriend van me. Dat voelde gewoon zóóó perfect. Ook waren alle gesprekken die ik had heel diep en ik had de hele tijd wel iets om te zeggen....

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
Klinkt gewoon als speed hoor.

Genoeg speed dan doe je zulke dingen ook.

Het is in principe ook gewoon speed, maar dan vele malen sterker. Ik heb zelf nog niet echt een fatsoenlijk speed ervaring dus ik kan je het verschil niet vertellen. Maar ik ken wel mensen die beide fatsoenlijk hebben geprobeerd en die beamen allemaal dat crystal meth toch wat beter is.

Bovenaan