• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer LSD

Pixelated

Newbie
Drug : LSD
Dosis : 4 zegels
Ervaring : Wiet en drank
Omgeving : Eerste keer bij een vriend thuis
Met wie : 6 personen, 4 onbekend

Het begon allemaal met een vriend van school die weer voor de 2de of 3rde keer LSD zou doen in de nabije toekomst met wat vrienden. Een klasgenoot van mij wou daar graag bij zijn en vroeg of ik ook geïnteresseert was, en ik vond het wel okay. Twee weken later op een zaterdag, na mn werk, rond 11 's avonds bij een vriend thuis besloten we het te nemen. Het begon allemaal heel rustig, iedereen wachtte tot iedereen aanwezig was, en toen ging het bakje rond. Die klasgenoot van mij en ik hadden afgesproken dat we allebei voor de eerste keer een hele zegel zouden nemen, maar omdat hij net voordat hij weg ging van huis van een vriend te horen heeft gekregen dat je in een psychose kan vallen als het niet goed gaat, besloot hij een halve te nemen. Ik dacht lekker, ja okay, ik neem gewoon een hele, en dat nam ik dus ook. Nou, ik, als een complete noob als het gaat om LSD, wist niet dat het er eigenlijk 4 waren. Ik heb LSD alleen op foto's gezien en daarvan is het moeilijk te zien hoe groot zo'n zegel daadwerkelijk is. Dus ik dacht, zo'n zegel, nja, misschien is het wel zo groot als een postzegel (4 bij elkaar zijn dus ongeveer zo groot als een postzegel). Niemand lette erop, en ik nam er dus 4.

Toen begon het. Drugs was weg. Iedereen een beetje flippen, er waren nog genoeg zegels, maarja.. drugs weg? Dus iedereen de hele kamer overhoop halen kijken of het ergens op de grond lag.. behalve ik. Ik ging op dat moment al te hard om te kunnen zoeken, ik stond daar maar een beetje in de weg. Op dat moment zei een vriend van me, "iedereen die niet kan helpen zoeken, ga even naar beneden". Dus ik en twee andere gasten gingen maar naar beneden want die twee konden niet stoppen met lachen. Eenmaal beneden zaten wij 3en een beetje te praten, en vroegen ze me wat vragen. Op dat moment kwamen de vragen heel laat aan bij mij, en zei een van die gasten ineens, "maar jij gaat wel heel hard, weet je zeker dat je er 1 hebt genomen? Want ik zag je best wel een groot pakje naar binnen werken". Dus ik alarmed, zo van, nee joh, ik weet het heel zeker! Maar toen begon er een belletje bij me te rinkelen, de visuals die ik op dat moment had waren heel heftig en dacht dus, "hé, dat kan wel kloppen". Ik zag bijvoorbeeld alles 4x dubbel(zeg maar in 4 vierkantjes) en zag de gekste kleuren. Maar ik nog steeds hun proberen te overtuigen dat het er maar 1 was. Uiteindelijk gingen die twee naar boven, reden is een beetje onbekend, en toen kickte het in bij me. Ik ging maar naar boven, en toen hoorde ik ze praten "Ja, niet tegen hem zeggen". Dus ik "Jongens, ik weet het, ik weet waar de rest van de LSD is".. nja, dat hadden hun dus allang al door. Op dat moment dacht ik "Oh crap, ik heb hun drugs genomen, wat als ze me nu willen vermoorden?!". Nou, iedereen naar beneden, ik gaan zitten, en iedereen naar me kijken van "wat moeten we nu met hem?" En toen gingen er 3 man weg, waaronder dus die klasgenoot van me, ze gingen naar iemand zijn huis om een kalmeringspil te halen (oxazepam), maar dat wist ik niet. Op dat moment moest ik ineens overgeven, uit het niets, ik voelde me daarna ook niet slecht of iets dergelijkst, op het gevoel na dan dat ik het niet kon opruimen, en dan een vriend van me maar mn kots aan het opruimen was. Mijn kots zag eruit als pixels in allerlei kleuren. Nadat die vriend mn kots had opgeruimt, bedacht hij dat hij maar z'n broer zou halen die ernaast woont. Zijn broer dacht dat we met z'n alle truffels zouden nemen, maar nee. Dus die komt heel pissig binnen, vraagt mij welke drugs ik allemaal heb genomen voor LSD, en ik antwoord met "alleen wiet en drank". Dus hij begint te zweren naar z'n broertje. Op dat moment had ik het blijkbaar zo warm, en dacht, ik doe m'n shirt maar uit. Het was ongeveer 1 uur 's nachts, buiten een woonboot en het was aan het regenen. Ik zei maar uiteindelijk, "okay, breng me maar naar het ziekenhuis", en hun dus zo van "Bij het ziekenhuis kunnen ze niet veel voor je doen". Op dat moment dacht ik echt letterlijk dat ik dood zou gaan, ik zag het moment voor me, 1000 keer loopen achtermekaar, en het eindigde steeds op 1 bepaald moment. En ik kwam steeds dichter bij dat moment. Dus ik dacht "Oh crap, ik ga op dat dood". Nog steeds niet aan het flippen though. Okay, broer uiteindelijk weg, die drie zijn nog steeds niet terug, en ik zeg, "Ik wil weer naar boven", dus die vrienden gaan met me mee naar boven en maken een heel speciaal plekje voor me en zeggen "Jij gaat nu de trip van je leven hebben, welk nummer wil je op hebben?". En op dat moment was het zo moeilijk om een nummer te bedenken, maar zei uiteindelijk toch maar Imogen Heap - Headlock (High Contrast Remix), dat was namelijk het nummer dat me een beetje into liquid dnb had gekregen.

Nu begint het chille gedeelte, ik had me overgegeven aan de lsd en ging maar mee met het moment. Alles voelde zo goed, en de visuals waren geweldig. Er stond een groot scherm aan met allemaal trip visuals, en de dingen die ik erin zag waren oh zo lekker. Nog geen 10 minuten later, denk ik, waren die drie weer terug. Al die tijd wou ik alleen maar dat iedereen er weer was en dat we lekker samen zouden trippen, en toen ze dus daadwerkelijk terug waren, kon mijn avond niet meer stuk. Een gast gaf me die oxazepam en vertelde me een beetje wat het zou doen enzo, dus ik nam het in.

Later die avond, zat ik met 2 andere gasten alleen boven, en zaten we naar het scherm te kijken. Iemand zette "Infected Mushroom - Becoming Insane" op, en damn.. de stilstaande image van het filmpje vervormde in de meest geweldige manieren. Der waren M&M's, en begon die M&M's te eten. Één tip, eet geen M&M's. Het voelde heel raar, de pinda's voelde een beetje pijnlijk aan, en ik voelde het heel erg bij m'n slaap. Ik dronk nog Fanta, maar proefde niets. Ik merkte dat ik best wel aan het knarsetanden was, dus toen ik beneden uiteindelijk kauwgom vond, was ik zooo blij. Heb uiteindelijk ongeveer 7 uur op het zelfde stukje kauwgom gekauwd. Toen gingen we weer naar beneden en vroeg iemand aan mij "als je je ogen dicht doet, wat zie je dan?", dus ik mijn ogen dichtdoen, en ik zag allemaal roze dingen, niet uit te leggen.

Ik besefte dat ik nog wiet bij me had, en had wel zin in een joint. Iedereen behandelde mij meteen als een soort God, de blijheid die ze uitstraalde was onbetaalbaar. Ik werd uiteindelijk gegrouphugged door 4 man, en dat voelde hemels. Dus iemand had die joint gedraaid, ookal duurde het echt een half uur ofzo. Wij naar buiten, echt een dikke joint, en ik voelde hem niet als ik inhaleerde, maar het effect erna voelde wel echt lekker. Op dat moment ging ik een beetje die mensen vertellen wat er door me heen ging op dat moment toen ik zo bad ging, maar praten was zo moeilijk. Ik had echt 5 verschillende conversaties met ze in mijn hoofd, en woorden bleven maar echoën in mijn hoofd. Maarja, ze begrepen het, cuz acid.

Weer naar boven, aan de lachgas ballonnen gegaan met z'n allen. Het enigste wat je hoorde op dat moment was keiharde muziek en iedereen inhaleren. Lichten werden ineens veel veller en muziek werd harder(op een goeie manier, niet te hard). Er zaten ook een paar onder ons die ook nog eens MDMA hadden genomen. De rest van de avond is een beetje vaag en eentonig, uiteindelijk was het zo stil, iedereen lag maar op de grond of op het bed en luisterde naar de muziek. Niemand sprak. Iedereen zat er gewoon echt lekker in. Als de muziek dan ook stopde, was het echt een drama, dan hoorde je ineens 3 man tegelijk roepen "Iemand, zet alsjeblieft muziek op".

Later in de ochtend, gingen we met z'n vieren naar buiten, die andere drie lagen al te slapen. 2 van die gasten die naar buiten gingen, gingen even naar het benzinestation, en wij bleven een beetje voor de deur. Op dat moment had ik het heel koud, maar ik kon maar niet stoppen met naar de lucht kijken. De wereld was zo mooi, ik liep naar het water en bleef maar naar het water staren. Op dat moment waren de visuals al wel weg. Ik voelde me een beetje raar, ik kan het echt niet uitleggen hoe ik me voelde de rest van de dag. Ik keek heel anders naar de wereld ineens. Rond 10 uur 's ochtends gingen we maar naar huis, niet geslapen. De weg terug naar huis bleef ik maar staren naar allerlei dingen om me heen, en zat echt met hele diepe gedachtes in m'n hoofd.

Toen ik eenmaal thuis was, hoopte ik heel erg dat mijn ouders het niet door hadden dat ik nog een beetje aan het natrippen was. Dus ik ging meteen toen ik thuis was naar boven, naar mijn kamer. Ik ging op bed liggen en probeerde te slapen. Heb 3 uur lang geprobeert te slapen, geen resultaat. Toen besloot ik maar tv te gaan kijken, te gamen enzovoort.. beetje bezighouden. Douchen voelde geweldig. Uiteindelijk nog naar mijn werk geweest, na 30 uur wakker geweest te zijn. Toen ik thuis kwam na het werk viel ik op bed en heb ik zo lekker geslapen.

Ik denk dat de trip ongeveer 8 uur heeft geduurt. Het is zeker voor herhaling vatbaar, we zijn het opnieuw aan het plannen, ondanks het gevoel dat ik had voor ongeveer een uur dat ik dacht dat ik dood ging haha.

Ben nu ook van plan om MDMA voor de eerste keer op Liquicity Amsterdam te gaan doen 6 December. Can't wait!

Hoop dat jullie mijn eerste trip report het waard vonden om te lezen!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat moet wel erg heftig geweest zijn voor de eerste keer zeg! Maar gelukkig hebben ze allemaal goed voor je gezorgd. Heeft die oxazepam het minder heftig voor je gemaakt?

Pixelated

Newbie
I love shrooms zei:
Dat moet wel erg heftig geweest zijn voor de eerste keer zeg! Maar gelukkig hebben ze allemaal goed voor je gezorgd. Heeft die oxazepam het minder heftig voor je gemaakt?
Het was heel heftig maar totally worth it. Die oxazepam heeft me echt heel mellow gemaakt, ik lag echt voor 2 uur maar in een hoekje van de kamer te luisteren naar de muziek. De effecten waren wel zeker minder geworden, maar dat kwam denk ik gewoon omdat ik niet meer zo aan het stressen was.

HoneyC

Belezen gebruiker
Wauw wat een leuke report ! Erg fijn om te lezen, en goed geschreven.
Wat fijn dat het toch wel goed is afgelopen met je. :)
LSD zou ik ook nog zeker willen proberen :grin:

Bovenaan