Martijn. zei:
Flip Trip zei:
ik probeer juist bijna alles uit als ik alleen ben. Zeker zoiets als lsd en paddos. Dit omdat het gedrag van andere mensen me eigenlijk het meest gek kan maken. Ik moet wel zeggen dat het in de tussentijd steeds beter wordt, dit vooral omdat ik nu weet wie me echte vrienden zijn.
Maar in principe was het voor mij geen probleem om alleen te trippen, alleen zou ik je wel dan iets aanraden wat minder lang werkt. Ik weet niet, als je weleens paddos of iets dergelijks hebt gehad kun je het zeker doen met een dosering onder de 50 mics.
Hoe heb jij het voor de eerste keer aangepakt destijds? Ook laag begonnen? En ik heb verder 0,0 ervaring met tripmiddelen.
De eerste echte keer dat ik paddos had gedaan had ik gewoon gewacht tot me ouders eens een hele dag weg waren, ik was toen 14 of 15, paddos en wiet gekocht. Volgens mij was het 2,5 gram mex, hier heb ik thee van gemaakt en dan opgedronken. Heb er voor gezorgd dat alles wat ik nodig had dicht bij was en toen maar de hele tijd tv gekeken en flink getript.
Met lsd ongeveer hetzelfde verhaal, ik was alleen wat ouder en me ouders waren gewoon thuis. Haha, heb het wel toen midden in de nach gedaan. Om 3 uur ben ik begonnen, had toen een halve hoffman gepakt, wist vantevoren al dat ze niet al te sterk waren, naar anderhalf uur had ik zoiets van nou hier kan nog wat bij, dus de andere helft ook gepakt. Toen het licht begon te worden ben ik maar een wandeling gaan maken en heb ik buiten een joint gerookt, daarna weer naar huis, super veel honger en me ouders waren al wakker. Toen maar gewoon trippend in de keuken gaan zitten en wat gegeten, nog wat met me ouders gepraat, hehe. Daarna gewoon gechilled in bed.
Ik denk dat als je je het liefste alleen wil doen je dat zeker kunt doen, je kunt er ook voor zorgen dat een paar vrienden van je zijn ingelicht over wat je van plan bent zodat je ze altijd kunt bellen in geval van nood. Zorg ervoor dat je alles hebt wat je nodig hebt, eten, drinken en entertainment. En dan beginnen met een lage hoeveelheid. Probeer je nergens druk over te maken en ga niet steeds dezelfde para dingen denken, als je merkt dat je para wordt ga iets doen wat je afleidt, probeer bijvoorbeeld een film te kijken. Daarnaast moet je ervoor zorgen dat je weet hoe laat je het hebt gepakt en dat je er op kunt rekenen dat je 12 uur in meer of mindere mate aan het trippen bent. Dus niet dat je na 2 uurtjes trippen al denkt dat je al 10 uur bezig bent omdat je bent vergeten hoe laat je het hebt gepakt en daardoor helemaal para wordt.